Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Okey gutter, dette blir en vanskelig en. Jeg hadde en sang i notatene mine som jeg glemte å legge til på spotify før jeg solgte mobilen.

 

Navnet på sangen er et jentenavn som begynner på "A", ellers vet jeg at navnet ender med "lila" eller noe i den duren, vet bare det er to l'er med en bokstav imellom, for jeg skrev det feil en gang jeg søkte sangen opp på spotify.

Navnet på bandet har jeg ikke, men nå når jeg skulle prøve å finne sangen, var det første som traff meg at det het "the golden gate" så det er sannsynligvis noe i den duren.

 

Hadde vært sjeleglad om noen kunne svare på dette. :D

 

Edit: Fant sangen nå gitt. Grand Island - Angelila.

 

Konge refreng !

Endret av Tanner
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hørte på en sang på radio i dag, den var AWESOME.

 

Han sa ikke så mye, de ordene jeg oppfattet var "Long way to go(trooor jeg, noe sånti allfall) - darlin'"

også bææm bææm superbass country blanda med dubstep daftpunk også "blablbalblalblabl my baby"

 

Noen anelse?!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa

Noen som kjenner til norsk rap? Før det ble listepop :p

 

Trur det var apollo og klovner i kamp som hadde den.

Teksten går noe sånt:

øl 1, forstt stødig på mine ben, øl 2, apollo må en tur på do, øl 3,4,5. Osvosv

Lenke til kommentar

Hørte på en sang på radio i dag, den var AWESOME.

 

Han sa ikke så mye, de ordene jeg oppfattet var "Long way to go(trooor jeg, noe sånti allfall) - darlin'"

også bææm bææm superbass country blanda med dubstep daftpunk også "blablbalblalblabl my baby"

 

Noen anelse?!

Radiokanal? Tidspunkt? Legger kanalen ut spillelister på nett?

Lenke til kommentar

Hørte en sang på en reklame forran en youtube film her om dagen... Jeg mener å huske at den begynte med: "we had a dream when we were young..." Også når det tok seg opp mot refrenget husker jeg: "we're running awaaaaaaay, we're leaving todaaaaaaaay!" Mannlig vokalist... Sjanger etc er jeg usikker på :s supert om noen kan hjelpe!! :)

Fant det ut! Stayhard - No matter where we are :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...