Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg vil finne ut hvilken sang det er jeg leter etter og håper dere kan hjelpe meg!

 

eneste jeg husker av teksten er "I'm not a human if you say I'm not, I'm not a human if my engine is locked" åsså er det en setning til åsså går den opp eller noe.

har hørt den på p3 et par ganger, men har ikke fått med meg tittel eller artist. melodien er noe lignende som hang with me av robyn

plis hjelp!

 

 

Den sangen heter I Blame Coco, laget av Self Machine

 

takk!:D

Lenke til kommentar

jeg vil finne ut hvilken sang det er jeg leter etter og håper dere kan hjelpe meg!

 

eneste jeg husker av teksten er "I'm not a human if you say I'm not, I'm not a human if my engine is locked" åsså er det en setning til åsså går den opp eller noe.

har hørt den på p3 et par ganger, men har ikke fått med meg tittel eller artist. melodien er noe lignende som hang with me av robyn

plis hjelp!

 

 

Den sangen heter I Blame Coco, laget av Self Machine

 

takk!:D

 

Ikke for å være utrolig pirkete men det er faktisk bandet som heter I blame Coco :tease: Datteren til Sting ;)

Lenke til kommentar

Den her er vanskelig tror jeg. Reklame for klesbutikk? Butikken heter noe som linux. Logo er hvit skrift og rød rektangulær bakgrunn. En dame går opp en rulletrapp. Sang spilles. Så den for 5 minutter siden, men har rævva hukommelse. Eneste jeg husker av teksten er "trouble" og "i'm not a" hehe

Endret av Lange
Lenke til kommentar

Hei!

 

Leter etter en sang som jeg hørte på en spinningstime hvor vi var kommet til uttøyingsdelen.

Sangen er en irsk fiolin sang (?) og er veldig rolig. Linken under viser hvilken type musikk det er, selv om sangen jeg leter etter minner mye om denne, men er mye roligere.

Sangen jeg leter etter starter fra 00:00 til 00:04, og derfra senkes tempoet betraktelig.

 

Kan prøve å nynne, men vanskelig å skrive det ned: Na nana nanananananana, Na nana nanananaNA

 

Har ikke hørt den noe på radio eller tv, så her er det bare til å poste de rolige irske sangene du kan!

 

http://www.youtube.com/watch?v=ljmpKk4F30s

Lenke til kommentar

Slikt er det når man er desperat etter sangtitler.

 

Leter forøvrig etter enda en sang.

 

Denne gangen er det en norsk sang. Type rap. Er to eller flere personer som synger denne.

Synger ett eller annet om "skjærgårdspils og sitte på brygga". Tempoet er middels til høy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...