Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som har peiling på hva den sangen som går på The Voice om dagen heter?

Er en ganske typisk pop sang egentlig, er ei mørk dame som danser ikledd både et rødt og et svart kostyme, ikke på en gang men mot et speilbilde av seg selv så og si. Tror hun synger noe sånt som "I will always remember" og sangen er forholdsvis kraftig egentlig. Halp plx, den sangen har satt seg så hardt i hjernen!

Lenke til kommentar

Irriterer meg at jeg ikke finner denne selv;

*Eurodance, type billig party/russemusikk (dog ikke hørt den spilt mye av russen)

*Kvinnelig vokalist

*Nesten hele sangen spinner rundt temaet "Naa nana na na nananana na nana na na...... na nanana na na...etc etc" (høres ut som "na'er" i hvertfall)

Ikke ny sang, men usikker på hvor gammel. Tror de fleste har hørt den. Vet ikke nasjonalitet, men ville gjettet på svensk=)

Ps: Ikke Tavare - summerlove:)

 

På forhånd takk for hjelp/forslag

Endret av aleksio
Lenke til kommentar

Leter etter en "sang" der det er en som snakker utifra ulike alkohol typer, feks når han er Tequila så er han meksikansk, og alt blir blandet i magen, og magen er som en utkaster, og alle drinkene må ut samme vei som de kom inn osv osv, noen som vet? :)

. Har en mistanke om at det er noe han finner på der og da.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Leter etter en gammel Dance klassiker fra 90 talle, muligens tidlig 2000.

 

Teksten går noe slikt: All i wanna do is a rich mans way, all i wanna do i wanna do it my way x2.

 

Deretter kommer en simpel melodi.

 

Ganske så rolig dance sang, i kjent toybox, Daze, Solid base stil, men finner den absolutt ikke..

 

Kompis av meg som satt meg på saken å finne ut hva den heter, og etter timer i google gir jeg opp.. :p

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...