Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har gått i uker og irritert meg over en sang jeg får på hjernen hele tiden. Kan ikke huske når jeg har hørt den, hvor, eller hvordan, men jeg det er hvertfall en spansk (tror jeg i hvertfall) pop-låt. Veldig fengende og dansbar. Den er vel i fra enten 90- eller 00-tallet.

Noen som kan nevne ett parr spanske poplåter som har vært populær i Norge de siste årene? Kan du vel ikke være så mange. Det er en mann som synger, så nei, ikke Las ketchup.

 

De siste årene? du nevener 99- 00-.

Et par forslag: Ricky Martin, Enrique Iglesias

 

Av nyere dato: Juanes med f.eks "la camisa negra"

Lenke til kommentar

Jeg kom på en sang idag som jeg hørte for LENGE siden, sikker 10 år. Klarer ikke annet enn å nynne litt av melodien, men jeg husker musikkvideoen. Den var ganske unormal, av en mann som steppet på en arbeidsplass, hvor de sveiset og dvs.

 

Noen som har en idè om hvilken sang dette kan være? :-)

Lenke til kommentar

Pling plong SKRIIIIKSKRAAAAKSKUUUUURRRASD.

 

Tenkte bare jeg skulle advare hvis noen andre hadde tenkt til å prøve seg.

 

sikkert mange som gidder å høre når du skriver sånn:)

Sikkert mange som gidder å høre på noe som får en haug katter i en kjøttkvern til å høres ut som musikk. Jeg bare siterte det som var mulig å utskille i filen din.

Lenke til kommentar

Jeg har gått i uker og irritert meg over en sang jeg får på hjernen hele tiden. Kan ikke huske når jeg har hørt den, hvor, eller hvordan, men jeg det er hvertfall en spansk (tror jeg i hvertfall) pop-låt. Veldig fengende og dansbar. Den er vel i fra enten 90- eller 00-tallet.

Noen som kan nevne ett parr spanske poplåter som har vært populær i Norge de siste årene? Kan du vel ikke være så mange. Det er en mann som synger, så nei, ikke Las ketchup.

 

Lenke til kommentar

Noen som kan hjelpe meg med en sang? Den ble spilt ca kl 08:20 i dag på Radio Norge, en svensk sang. Veldig kjent, men husker dessverre ikke noe av teksten.

 

Sjanger? Dame/mann? Høres den gammel eller ny ut?

Tja, litt poplignende, mannlig artist. Den er nok en del år, er en typisk sang som alle kan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...