Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble spilt på National rapshow på P3 rundt 21.15 i dag.

 

Tror det var Rick Ross, og det var ei dame som sang inni sangen. Melodien hun sang minna meg litt om "listen to my heart". Det veksla mellom at han rappa og hu sang. Mye mulig det var en ganske ny sang.

 

Fant ingen spillelister på P3. Noen som har peil? :)

Endret av Sir-Andy
Lenke til kommentar

det er en reklame på Animal Planet, discovery science og Discovery Channel om en mann og kjæresten som ikke har vann i leiligheten.

blandt annet knekker han fiskestangen, og selger vannscooteren.

mot slutten sitter han i et badekar uten vann. Det kommer en liten dråpe, og han bøyer seg mot den.

 

Reklamen er om Shark Month på Animal Planet..

 

 

Men problemet er, hva heter sangen som er i bakgrunnen??

 

kanskje dumt spørsmål, men jeg blir snart sprø hvis jeg ikke finner det ut!

 

---

ånei ånei.. dette virker for dumt, men den går litt som dette her:

 

 

na na naaa, na na na, nananaaaa na naaa.... i begynnelsen :D

Lenke til kommentar

Når du beskriver begynnelsen, er det en mann eller kvinne som synger nana, nanananana og så videre? For om det er det så må jeg grave bak i hukommelsen ettersom dette høres kjent ut. JEg mener at det ellers skal finnes en tråd for slike ting, men jeg vet ikke om denne tråden sjekkes av folk fremdeles...

 

 

fant ikke den tråden pga diskusjon.no's søkefunksjon. hint-hint-programmerere

 

 

husker ikke helt kjønn på sangeren.. :) noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

 

fant ikke den tråden pga diskusjon.no's søkefunksjon. hint-hint-programmerere

 

 

husker ikke helt kjønn på sangeren.. :) noen som kan hjelpe?

 

Jeg synes å huske en gammel powerballad med noe nanan, men finner ikke tracklist på de albumene some ble sluppet rundt 1990. Her er en sang med noe nanana-greier i. Kanskje ikke det du leiter etter siden den er gammel (mener den var med på Mega DAnce 3 eller noe):

 

Ini Kamoze - Here comes the hotstepper

 

http://www.youtube.com/watch?v=l7MK5Esy-L0

Lenke til kommentar

det er en reklame på Animal Planet, discovery science og Discovery Channel om en mann og kjæresten som ikke har vann i leiligheten.

blandt annet knekker han fiskestangen, og selger vannscooteren.

mot slutten sitter han i et badekar uten vann. Det kommer en liten dråpe, og han bøyer seg mot den.

 

Reklamen er om Shark Month på Animal Planet..

 

 

Men problemet er, hva heter sangen som er i bakgrunnen??

 

kanskje dumt spørsmål, men jeg blir snart sprø hvis jeg ikke finner det ut!

 

---

ånei ånei.. dette virker for dumt, men den går litt som dette her:

 

edit: da da daaa, da da da, dadadaaaa da daaa.... i begynnelsen :D

tror også det er finger-gitarspill i begynnelsen før "sangen".

Lenke til kommentar

Hørte en låt på p3 sist helg men kan ikke finne den noen sted på p3.no.. husker ikke annet fra teksten enn at en damestemme synger one one one one (ekko osv) :p noen som greier den? litt robyn aktig

 

Ikke så veldig lett, men det første som slo meg med damestemme og "one" er Robert Miles - One & one

 

http://www.youtube.com/watch?v=oSPLGzQz97M

 

Var nok ikke den nei, tror den må være ny.. blir gal av det her :p

 

edit; hørte den igjen på p3, de sier ikke hva den heter og det står ikke på p3.no... hun synger strofer som: "all that i can hear is one (one one one)", "speaking, without a sound"..

 

Det var Sky Ferreira - One!

Lenke til kommentar

Det gikk akkurat en reklame på NRK. Fulgte ikke helt med på hva den handlet om, men det hadde sammenheng med femtiårsjubileumet, de viste gamle TV-klipp. Det gikk en piano-låd i bakgrunnen som jeg er sikker på at jeg har hørt mange ganger før, men jeg greier ikke huske hvor eller hva låta heter, og det irriterer grenseløst! Noen som vet?

Lenke til kommentar

det er en reklame på Animal Planet, discovery science og Discovery Channel om en mann og kjæresten som ikke har vann i leiligheten.

blandt annet knekker han fiskestangen, og selger vannscooteren.

mot slutten sitter han i et badekar uten vann. Det kommer en liten dråpe, og han bøyer seg mot den.

 

Reklamen er om Shark Month på Animal Planet..

 

 

Men problemet er, hva heter sangen som er i bakgrunnen??

 

kanskje dumt spørsmål, men jeg blir snart sprø hvis jeg ikke finner det ut!

 

---

ånei ånei.. dette virker for dumt, men den går litt som dette her:

 

 

na na naaa, na na na, nananaaaa na naaa.... i begynnelsen :D

 

bump

Lenke til kommentar

Jeg har gått i uker og irritert meg over en sang jeg får på hjernen hele tiden. Kan ikke huske når jeg har hørt den, hvor, eller hvordan, men jeg det er hvertfall en spansk (tror jeg i hvertfall) pop-låt. Veldig fengende og dansbar. Den er vel i fra enten 90- eller 00-tallet.

Noen som kan nevne ett parr spanske poplåter som har vært populær i Norge de siste årene? Kan du vel ikke være så mange. Det er en mann som synger, så nei, ikke Las ketchup.

Endret av jubb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...