Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Det var en sang på radioen med en lang gitar intro. Lyrikken var noe som: "No matter what they do/ know". Det er ikke helt sikkert han sa akkurat de ordene i refrenget, men det var noe som ligna. Sangen er noe Rock-inspirert. Noen som kan hjelpe?

 

Edit: Nei det er ikke Alison Krauss, Det var en mann som sang.

 

Det er ikke Metallica vel? Metallica - Nothing Else Matters?

Det er den eneste som jeg vet som passer beskrivelsen sånn passe bra..!

TUSEN HJERTELIG TAKK!!!

 

Jeg har lett lenge etter den sangen :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sang jeg har hørt et par ganger på radio norge i det siste, er sikkert ikke en ny sang. Er en dame som synger, litt sånn opera-aktig med veldig lys stemme. klarer ikke å få med meg mye av teksten men tror refrenget slutter med noe sånt som "...come home tonigt.... theres so cold in the .. ettelerannet, men er ikke sikker på om jeg har oppfattet riktig :)

 

 

Kate Bush - "Wuthering heights" :love:

Lenke til kommentar

Hørte en sang på p3 på fredag. Husker berre refrengen, mn kan ikkje bekrefte at det er den helt perfekte skrivingen eller teksten:) Men den går noe slikt.

 

Sorry that I hurt you dother, I wanna apologize a trillion times. Noe i den durn bli synget noen par ganger på slutten av sangen.

 

Fant ut kva sangen het:)

Endret av Brann89
Lenke til kommentar

sang jeg har hørt et par ganger på radio norge i det siste, er sikkert ikke en ny sang. Er en dame som synger, litt sånn opera-aktig med veldig lys stemme. klarer ikke å få med meg mye av teksten men tror refrenget slutter med noe sånt som "...come home tonigt.... theres so cold in the .. ettelerannet, men er ikke sikker på om jeg har oppfattet riktig :)

 

Tror du tenker på Kate Bush med Wuthering Heights.

Lenke til kommentar

sang jeg har hørt et par ganger på radio norge i det siste, er sikkert ikke en ny sang. Er en dame som synger, litt sånn opera-aktig med veldig lys stemme. klarer ikke å få med meg mye av teksten men tror refrenget slutter med noe sånt som "...come home tonigt.... theres so cold in the .. ettelerannet, men er ikke sikker på om jeg har oppfattet riktig :)

 

Tror du tenker på Kate Bush med Wuthering Heights.

sang jeg har hørt et par ganger på radio norge i det siste, er sikkert ikke en ny sang. Er en dame som synger, litt sånn opera-aktig med veldig lys stemme. klarer ikke å få med meg mye av teksten men tror refrenget slutter med noe sånt som "...come home tonigt.... theres so cold in the .. ettelerannet, men er ikke sikker på om jeg har oppfattet riktig :)

 

 

Kate Bush - "Wuthering heights" :love:

Lenke til kommentar

Hørte en låt på p3 sist helg men kan ikke finne den noen sted på p3.no.. husker ikke annet fra teksten enn at en damestemme synger one one one one (ekko osv) :p noen som greier den? litt robyn aktig

 

Ikke så veldig lett, men det første som slo meg med damestemme og "one" er Robert Miles - One & one

 

http://www.youtube.com/watch?v=oSPLGzQz97M

Endret av Vegpeg
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...