Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-3WCARsT

Hei, er en "visesang" som har noe liknende tekst som dette "Sitter i mitt lille hus/rom hører regnet slå".

 

Noen som vet hva sangen heter? Googlet uten hell :(

Endret av Slettet-3WCARsT
Lenke til kommentar

Rundt åttetida på morgenen (i dag) spilte radio P4 mener jeg det var noen få korte lydklipp fra sanger. Husker ikke hvilken av dem det var, og ikke hva som blir sagt i den.. Noen som kan navn på alle?

 

Er morgen..noe programmet på radio heter.

 

EDIT: Kan hørtes sånn ut, men sikkert veldig feil:

 

"Sing, in the fortress..", trolig dame som synger og rock.

 

Glem denne. Troooor det var Within Temptation - It's The Fear.

Lenke til kommentar

Har en sang jeg aldri har hørt, men som en annen fortalte meg om som han har lyst til å høre igjen.

 

Han har svært lite å gå på, ble hørt på et utested i utlandet.

 

Info:

 

Han hørte den i ca. 2005, den trenger ikke å ha vært ny da.

Begynte kun med trommer, så kom lag etter lag med nye instrumenter.

Skikkelig lang versjon han hørte, mente den kunne være 20 minutter.

Lenke til kommentar

Hørte en sang på youtube for noen måneder siden, men lagret den ikke og kan ikke huske artist eller navn på låt. Det var bilde av coveret til cd'n eller singlen eller hva det nå var. Det er en dame på rundt 20 år, litt mørk, som sitter på en benk eller lignende med blå vegg eller bakgrunn. Navnet sto oppe til venstre på bildet. Og jeg klarer faen ikke å huske hva som sto der. Noen som kjenner igjen beskrivelsen. Tror det er typisk "kjerring-sang". For jeg husker ikke helt åssen sangen går før jeg hører den. Vet bare at jeg likte den. Husker at det ikke er en veldig kjent sang.

 

 

Edit. Found it. Huska litt feil gitt :p

 

Endret av Djfreedo
Lenke til kommentar

<!--quoteo(post=15140933:date=01/02-2010 : 20:47:name=PerOpusen)--><div class='quotetop'>QUOTE(PerOpusen @ 01/02-2010 : 20:47) <a href="index.php?act=findpost&pid=15140933"><{POST_SNAPBACK}></a></div><div class='quotemain'><!--quotec-->Noen som vet hva den dam da di dam sangen i renault scenic reklamen som går på tv3 nå heter?<!--QuoteEnd--></div><!--QuoteEEnd-->

 

The Fratellis - Chelsea Dagger?

Så konge! Var den, takk skal du ha!! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...