Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

spol fram til 1:58

 

hvilken sang er det neil young synger?

 

evt hva tror dere han synger?

høres ut som "back in the days" men så kan jeg ikke høre hva han synger.....

 

trodde kansje det kunne være denne http://www.elyrics.net/read/n/neil-young-l...e-e-lyrics.html

men det hørtes ikke slik ut....

 

 

edit: glem det, fant sangen :p

han synger "back in the days of shock and awe"

sangen heter Shock and Awe

Endret av mark
Lenke til kommentar
Har et svakt minne om en sang jeg hørte litt på for en god stund siden, typ ett år++. Husker ekstremt lite fra denne sangen, så forventer ikke at noen skal vite hvilken sang det er, men er verdt et forsøk.

 

Det eneste jeg husker er at en del av teksten handler om sola som går opp og ned over en liten by eller noe i den dur, og at det er Avenged Sevenfold/Breaking Benjamin typ musikk. Hvis noen kan komme på en sang som passer denne beskrivelsen, så hadde det vært konge selvom jeg tviler på at dere klarer å få noe ut av så lite info! :)

?
Lenke til kommentar
Noen som vet hva sangen fra Sopps-reklamen heter?

(Den med den midlt sagt aktive lille jenta som bare er rolig når hun får spaghetti fra Sopps).

Denne er jeg også interessert i.

Her er filmen.

TrackID finner ikke sangen og lyrics ligger ikke på Google, så det kan virke som at sangen er lagd kun for reklamen. Er du virkelig interessert kan du prøve å spørre dem på [email protected]. Her er forresten en bedre link til filmen.

Endret av Sondre
Lenke til kommentar
Radio Norge legger ikke ut sine spillelister, så det blir litt vanskelig å finne ut. Husker du noe av sangen, på den annen side, kan vi kanskje hjelpe. :)

Var det jeg trodde. Husker desverre ingenting fra sangen så vet at det kan bli problematisk å finne løsningen på dette problemet :)

 

Det går an å maile dem, da. Jeg har jobbet der selv. Av og til gadd vi svare, og av og til ikke.

Sendte dem en mail på fredag, har enda ikke fått svar

Lenke til kommentar
Nå er det ikke veldig mange folk på jobb i helgene, så jeg ville nok ventet til i hvert fall tirsdag, om jeg var deg. Det lureste er å sende direkte til den som er produsent for programmet som gikk da du hørte sangen, eller eventuelt sende til musikkansvarlig.

Har god tid jeg :)

Kan jo eventuelt prøve å sende mail direkte til produsent for programmet ja.

Lenke til kommentar

Mulig det er den ja, men Gerudo Valley var vell ikke en ørken? Er såklart mulig jeg blander, og sangen ikke var på en ørkenplass, men var ganske sikker.

 

Husker du hva plassen jeg snakker om heter? Var så mye sandstorm at man såvidt så en meter framfor seg. Da kan jeg google meg frem å finne ut selv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...