Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag for ikke SÅ lenge siden, så var det OL oppsumering eller noe. da var det en eller annen sang, ikke rock, hiphop eller noe. men en grei stille-rolig sang.. det første klippet var når en norsk dame skøt i skiskyting å tomhylsa fløy ut.. hva heter den sangen???

det er piano, så lys piano , så fløyte tror jeg

Endret av Tommy12
Lenke til kommentar

Idag for ikke SÅ lenge siden, så var det OL oppsumering eller noe. da var det en eller annen sang, ikke rock, hiphop eller noe. men en grei stille-rolig sang.. det første klippet var når en norsk dame skøt i skiskyting å tomhylsa fløy ut.. hva heter den sangen???

det er piano, så lys piano , så fløyte tror jeg

Det er vel ikke tilfeldigvis Norah's World med Golden Age, som 90% av brukere leter etter innen OL-musikken? :p Kan høres her (trykk på det lille lyd-ikonet).

Lenke til kommentar

Etterlyser en gammel låt, som jeg trodde het " still the same".... har det i teksten.... men finner den ikke.. det er ikke bob seeger.

Noen som vet hvilken låt jeg mener ?

En type ballade.

 

 

MVH Huxiz

 

Helt sikkert Slade-Still the same. Knall låt av mitt "all time favorite" band.

 

Lenke til kommentar

Jeg trenger virkelig å vite hvilken sang som er på Opel-reklamen!! :p

Reklamen går ofte på tv nå for tiden. Jeg tror det er for Opel.

Eneste jeg husker fra reklamen nå er at bilen kjører rundt en elg. Veldig fin sang altså.

Han synger: "I`m unstoppable".

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar

Noen som vet hva sangen i den nye ford reklamen heter? Får absolutt ikke med meg hva han synger for noe men det er en kjent sang mener jeg.

 

Har sett den på tv idag og ikke før så regner med reklamen er ny.

 

Edit: I reklamen får du se en mørk bil med hvite linjer ut på begge sider med tech info og noe jall

Endret av sake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...