Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en sang jeg ikke vet hva heter som gjør meg gæren! Er en british rocke sang som starter med guitar riff.. Vanskelig å forklare, men går sånn; Tata ta ta ta ta ta tararara

Og det første som blir sagt i sangen er noe sånt no: "Father Christmass is a wanted man"

 

Sangeren har ganske lys stemme, og er IKKE sikker på lyrics... har googlet i timesvis! Håper noen kan hjelpe, vet sangen er kjent, har bare aldri funnet den før xD

Lenke til kommentar

Jeg vet denne blir sykt vanskelig, men siden det ikke er tekst er det ikke lett å forklare :p

 

Det er en rolig sang, en type sang du kan sovne til. Det spilles et riff på gitar som refreng. Resten er tromme og bass.

Det er en kjent låt. Noen sier den ligner på en sang fra topgun (om det ikke er den?).

 

Hørte den på radio norge i dag, men husker ikke tidspunkt, så det blir vanskelig å spørre dem :p

Lenke til kommentar

hva heter sangen som spilles på nrk når de viser scener fra dagens ol-øvelser?

 

det er en sånn piano/indianer sang :p..veldig behagelig å høre på..

 

håper noen kan hjelpe!

Slenger meg på den.

 

EDIT: Fant den jeg var ute etter iaf;

 

det var ikke den jeg mente :p...noen andre som har forslag?

Lenke til kommentar

Da har jeg lest gjennom de tre siste sidene, og fant ikke en lignende forespørsel. I forbindelse med OL, har jeg to ganger hørt en sang nrk spiller til sin skiskyttervideoen sin, som starter med at vi får se et skudd som treffer blinken (tror jeg). Anyone? :cool:

Endret av kolvereid
Lenke til kommentar

Leter etter en sang som opprinnelig er en britisk popsang, men som det har blitt laget dance/trance-remixer av. I musikkvideoen til orginalen så er vokalisten på et tog/metro og han har kort mørkt hår. En av artistene som har laget remix av denne sangen er såvidt jeg vet svensk eller nederlansk.

 

Uansett, fra 3:00 og utover i denne sangen (

) så spilles det en melodi som er veldig lik (om ikke den samme) den sangen jeg leter etter, så forhåpentligvis kan det hjelpe.

 

takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...