Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Uansett, fra 3:00 og utover i denne sangen (

) så spilles det en melodi som er veldig lik (om ikke den samme) den sangen jeg leter etter, så forhåpentligvis kan det hjelpe.

 

takk.

Fra 6:20 ligna den litt på Jean Michel Jarre - Oxygen 8, men det er sikkert ikke den du tenker på, da den hverken er britisk eller en "popsang".. :ermm:

Endret av -Yngin-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uansett, fra 3:00 og utover i denne sangen (

) så spilles det en melodi som er veldig lik (om ikke den samme) den sangen jeg leter etter, så forhåpentligvis kan det hjelpe.

 

takk.

Fra 6:20 ligna den litt på Jean Michel Jarre - Oxygen 8, men det er sikkert ikke den du tenker på, da den hverken er britisk eller en "popsang".. :ermm:

 

Edit: Link til låta:

Lenke til kommentar

Dette er sikkert feil forum, men fant ikke noe som egnet seg. Admin gjerne flytt tråden til en mer egnet forum:)

 

MÅ vite navnet på den sangen som er med på Bear Grylls aka mann vs wild aka mann mot natur reklamen som går på discovery channel. Den gikk for ca 20min siden, har hørt den før å, men finner ikke noe på youtube og google.

Lenke til kommentar

Så nettop en south park episode, og der var det en liten sang jeg lurte på. Har prøvd google og litt forskjellig, men finner ikke noe. Den er litt litt opera/svulstig. De lager bare en etterligning av sangen på south park + at jeg fant den bare på tysk på youtube. Sangen ligner hvertfall på denne her.

De synger sangen på slutten av filmen.

 

http://www.youtube.com/watch?v=7BaM3U7lp-k

Lenke til kommentar

Så nettop en south park episode, og der var det en liten sang jeg lurte på. Har prøvd google og litt forskjellig, men finner ikke noe. Den er litt litt opera/svulstig. De lager bare en etterligning av sangen på south park + at jeg fant den bare på tysk på youtube. Sangen ligner hvertfall på denne her.

De synger sangen på slutten av filmen.

 

*youtube*

Ave Satania fra filmen The Omen?

Lenke til kommentar

Hei, jeg har et enkelt spørsmål. Hva heter sangen til denne "man vs wild" reklamen.

http://www.youtube.com/watch?v=PIP1V0N6dek

 

Utrolig mange folk har spurt om den, fortsatt har jeg ikke klart å finne svaret på det. er det noen her som veit?

BTW... er en stor fan av Man Vs. Wild :new_woot:

 

Edit: noen her har også spurt om det, men det er den nye reklamen som går på discovery channel.

Endret av chris_123
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...