Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Okei, blir snart gal, trenger desperat å finne ut hva dette er... har ikke så mye, men håper noen skjønner hvilken sang jeg mener:

 

Sangen er på engelsk og ble spilt en del på radio for noen år siden (kanskje 5-6). Den handler om et par som prøver å komme seg ut av en by, de prøver bla.a. i bil, men den får motorstopp, og i luftballong, men den faller ned...

 

Trodde at versene startet med "The first/second/third time we tried to leave this town" eller noe lignende, og at refrenget inneholder "Baby you and me" - men klarer ikke å finne noen sanger med denne teksten.

 

Tror muligens at den heter "We have got nothing and we are not going nowhere" - noe som ligner hvertfall.

Endret av asdp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trenger hjelp til å navngi en sang.

 

Refrenget tror jeg går noe sånt som "Standing on the frontliiiiiiine(?)" Er en rocka låt, gutt/mann som synger, tror den er fra 90-tallet en gang.

 

Ære og berømmelse til den som finner det ut :new_woot:

?

 

Nei det var ikke den :hmm:

Lenke til kommentar

Trenger hjelp til å navngi en sang.

 

Refrenget tror jeg går noe sånt som "Standing on the frontliiiiiiine(?)" Er en rocka låt, gutt/mann som synger, tror den er fra 90-tallet en gang.

 

Ære og berømmelse til den som finner det ut :new_woot:

?

 

Nei det var ikke den :hmm:

 

Brukte SoundHound app'en på iPhone til å nynne melodien og jommen sa jeg smør; "Lit - My worst enemy". Jeg bommet ganske så mye på teksten :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...