Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hei! : )

 

Tine har for tiden en reklame for kesam på Viasat 4 (Sikkert andre plaser også), teksten "It's the little things" gjentas flere ganger.

 

Noen som vet om dette er en sang eller en jingle?

 

Alice Cooper - It's the Little Things

 

Var ikke akkurat dette jeg jaktet på da ...

 

Hei! : )

 

Tine har for tiden en reklame for kesam på Viasat 4 (Sikkert andre plaser også), teksten "It's the little things" gjentas flere ganger.

 

Noen som vet om dette er en sang eller en jingle?

 

Alice Cooper - It's the Little Things

 

Den er det i hvertfall ikke. Mulig det er en cover eller en jingle.

 

Har leita gjennom India Arie, Colbie Caillat, Sonny James, The Zutons, Charlie Pride, Bush, Robert Earl Keen og de fleste andre søk som kommer opp på The Little Things, så jeg tenker at det sikkert er en jingle. Det går óg an å sende inn en mail til Tine og spørre.

 

Takk for forsøket ! : )

Sendte akkurat henvendelse til Tine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var i fjor sommer på en bankett i danmark, og der spilte de en eller annen Dansk sang, som fikk alle deltakere til å hoppe opp på stolene (og bordet) for så å ta helt av...

 

Og dette var rett etter middagen, så var ikke helt fyllefest enda.

 

Fikk ikke med meg hva sanget het.. Noen som veit? Var på et idrettsarrangement.

Kan det være fra Medina, blant det beste som har kommet ifra Danmark de siste årene.

Lenke til kommentar
Var i fjor sommer på en bankett i danmark, og der spilte de en eller annen Dansk sang, som fikk alle deltakere til å hoppe opp på stolene (og bordet) for så å ta helt av...

 

Og dette var rett etter middagen, så var ikke helt fyllefest enda.

 

Fikk ikke med meg hva sanget het.. Noen som veit? Var på et idrettsarrangement.

Kan det være fra Medina, blant det beste som har kommet ifra Danmark de siste årene.

SHuWj6ycquQ

 

Var ikke den slags musikk i det hele tatt. Mener å huske det var en mann, eller allsang av noe slag.

 

Det fikk virkelig ALLE danskene i humør, alt fra 18-50år.. Må ha vært noe som er typisk fest-musikk for danskene... :hmm:

Lenke til kommentar
Var i fjor sommer på en bankett i danmark, og der spilte de en eller annen Dansk sang, som fikk alle deltakere til å hoppe opp på stolene (og bordet) for så å ta helt av...

 

Og dette var rett etter middagen, så var ikke helt fyllefest enda.

 

Fikk ikke med meg hva sanget het.. Noen som veit? Var på et idrettsarrangement.

 

Teksten var på dansk? Eneste navnet jeg kommer på sånn i farten er Kim Larsen.

Lenke til kommentar
En sang jeg hørte på radio norge. Godt mulig den er fra 80 tallet. Det jeg husker fra teksten er:

And she said hush......hush.....hush

 

David Bowie - China girl

(Kommer ikke før mot slutten av sangen, men finnes også mange cover/mixer hvis originalen ikke er helt det du ønsker).

Lenke til kommentar
Hei hei hei, hva heter sangen i begynnelsen av
klippet? Ja, jeg vet det er Binärpilot, ja jeg har sjekket på hjemmesiden deres, men jeg finner ikke denne sangen...

 

Jeg er usikker, men hvis du ikke finner det ut, så anbefaler jeg deg å spørre ham selv. Jeg gjorde det via MySpace en gang da jeg ville ha navnet på en av låtene hans som lå på Øyafestivalens hjemmeside, og han svarte samme dag. :)

Lenke til kommentar
Hei hei hei, hva heter sangen i begynnelsen av
klippet? Ja, jeg vet det er Binärpilot, ja jeg har sjekket på hjemmesiden deres, men jeg finner ikke denne sangen...

 

Jeg er usikker, men hvis du ikke finner det ut, så anbefaler jeg deg å spørre ham selv. Jeg gjorde det via MySpace en gang da jeg ville ha navnet på en av låtene hans som lå på Øyafestivalens hjemmeside, og han svarte samme dag. :)

Ikke dumt, han er sikkert enda mer på internett enn meg selv, så han burde ha sjanse til å hjelpe meg rimelig kjapt :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...