Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg leter etter en sang som spilles ofte på radioen for tiden. Hørte den senest på P4 idag, en gang i mellom 11 og 2.

 

Husker noe fra refrenget der han synger " heard it on the radio ". Noen som har en anelse på hvilken sang dette er?

 

Setter pris på all hjelp, takker på forhånd!

 

 

Kan det være:

 

A1 - Take You Home?

 

Lenke til kommentar

trenger desperat hjelp, prøvd å huske tittel/artist i flere timer nå.

eneste info jeg har er følgende:

*sett på youtube, tror ikke sangen er gitt ut

*norsk, med en blond dame, kledd i kjole, samt en "rapper" jeg mener huske var kledd i grønt/hvitt elns. Rapperen har ett vers, kvinnen synger stort sett resten.

*thumbnail viser denne damen ihvertfall, fargene på bakgrunn er hvit/rosa

*norsk tekst

*husker ikke helt ant views, men var en del, 50k+

*typiske "related videos" var dina - "bli hos meg," tine - "for evig din," "guttegærne jenter" etc, vil ikke si at sangen ligner særlig though.

*eneste av teksten jeg husker: "...da du var på (byen/fylla - litt usikker) i går"

 

(når jeg begynte lete etter den nå, assosierte jeg den først med ole evenruds "det vakke min skyld." Husker ikke melodi, men kan jo tenkes at det er isse likheter)

 

Sangen er relativt amatørmessig og ensformig, men litt halv-catchy.

 

Finner den overhodet ikke lenger, husker jo ikke tittel, men har sett gjennom related videos på alle tenkelige videoer, prøvd søke på vanlige norske ord etc, så kan ikke utelukke at den er fjernet.

 

Uansett setter jeg stor pris på om noen kunne hjulpet.

Lenke til kommentar

Leter etter en sang som ofte går på Nrk MP3. Artisten har ganske lys stemme, men ikke akon. Han synger på refrenget: "Im det drug diler". Ikke dealer, men diler, kanskje dialer? Ellers synger han fraser som: "Im sorry to wake ya", "3 am", "But Im in love again", "You make rules for us", "I dream about you".. Husker ikke noe mer, dette er bare noe han sier i noen av setningene sine.

 

Noen som har peil??

 

 

LØST, Drunk Dialer med Chris Lee

Endret av bluechamp
Lenke til kommentar

Hm. Noen som har noe peiling på hvilken sang dem spilte i McDonalds reklame som ble vist for ei stund sida på tv?

Der bøndene var så fortvilte pga. "folk" sa ting om produktene deres som ikke var sanne etc.

 

I bakgrunnen høres en mann med gitar som spiller noe blues-aktig og synger: "I've got the blues this morning, but I sure don't know where i've been" eller noe i den duren + at hunden gauler/synger ut i lufta i enden av reklamen.

Lenke til kommentar
trenger desperat hjelp, prøvd å huske tittel/artist i flere timer nå.

eneste info jeg har er følgende:

*sett på youtube, tror ikke sangen er gitt ut

*norsk, med en blond dame, kledd i kjole, samt en "rapper" jeg mener huske var kledd i grønt/hvitt elns. Rapperen har ett vers, kvinnen synger stort sett resten.

*thumbnail viser denne damen ihvertfall, fargene på bakgrunn er hvit/rosa

*norsk tekst

*husker ikke helt ant views, men var en del, 50k+

*typiske "related videos" var dina - "bli hos meg," tine - "for evig din," "guttegærne jenter" etc, vil ikke si at sangen ligner særlig though.

*eneste av teksten jeg husker: "...da du var på (byen/fylla - litt usikker) i går"

 

(når jeg begynte lete etter den nå, assosierte jeg den først med ole evenruds "det vakke min skyld." Husker ikke melodi, men kan jo tenkes at det er isse likheter)

 

Sangen er relativt amatørmessig og ensformig, men litt halv-catchy.

 

Finner den overhodet ikke lenger, husker jo ikke tittel, men har sett gjennom related videos på alle tenkelige videoer, prøvd søke på vanlige norske ord etc, så kan ikke utelukke at den er fjernet.

 

Uansett setter jeg stor pris på om noen kunne hjulpet.

Tenker det er Idol-Sandra og barne-rapper Philip med
.
Lenke til kommentar

Noen som vet hva den sangen som går ofte på radio heter?

Er en mann som synger også i sangen er det "No one knows how it likes to be a sad man, to be a bad man, behind the walls" ellernoe i den duren. Også er det masse mer. Det er en veldig fin sang og ganske rolig på en måte.

 

Den har gått kjempe mange ganger på radio, noen som vet hvem jeg mener?

Lenke til kommentar

DEN SANGEN KJENNER JEG.

 

Limp Bizkit - Behind blue eyes

 

 

Ikke rart du ikke fant den på Google. Han synger

No one knows what it's like

To be the bad man

To be the sad man

Behind blue eyes

And no one knows

What it's like to be hated

To be fated to telling only lies

 

[Chorus:]

But my dreams they aren't as empty

As my conscience seems to be

I have hours, only lonely

My love is vengeance

That's never free

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Leter etter en slags "bass"sang, hvor naboen til han som spiller musikk driver å dunker i veggen for å få ham til å skru ned musikken. Midt inni sangen banker naboen på døren og ber ham skru ned, hvor på han svarer "alright, okay", lukker døren, og så sier "yeah, right" og skrur opp musikken.

 

Har søkt rundt med google, men er håpløst å finne ut av da alt jeg har å søke på er "alright okay" og "yeah, right" hvilket gir latterlig mange treff på alt mulig rart.

 

Takker for all hjelp, og sorry for rotete skrevet, skrivefeil etc, men var en hard natt og har ergo en hard dag ;P

Endret av MasterK
Lenke til kommentar

Denne sangen går på P3 for tiden, men jeg må ha gjort en dårlig jobb når jeg søkte gjennom a/b listen på p3... Husker ikke teskten ordrett, men om vi tar det jeg husker og pleier å synge med på høres det slik ut :

 

Fightogether fight again - yeah yeah yeah yeah yeaaa-aaa-ahhh...

//

(cause) something's wroooong. Put a little something to it - something's wroong.

 

Er det noe urørt-finale greier?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...