Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nei, det held ikkje, men det er i alle fall riktig sang:) Forstår ikkje kvifor det skal vere så vanskelig å finne den eigentlig, den er jo ganske kjent.

 

Nå skal ikke jeg si at jeg har den helt store dansebandkompetansen, selv om jeg hører mye på musikk, men tror ikke jeg har hørt den før.

 

Du kan jo kanskje finne ut om den er utgitt på en CD og prøve å kjpe sangen enkeltvis fra en eller aannen butikk/itunes, koster vel ikke mer enn en liten 10er om du finner den.

 

 

EDTI:

http://bettan.ipublish.no/geiranger-i-gar/

Her sier dhun:

 

Till Ingvild som frågar om “var har jag lagt min mössa”…

Underbart roligt med Henriette på Torsdagskveld, det är en kulparodi.

Jag stor koser mig framför tv:n.

 

Låten ligger på min Spellemanns cd som heter Spellemann.

Den är skriven av Benny Andersson och Kristina Lugn.

Härlig text och en låt man blir glad över att höra.

 

Alexander Rybak och jag sjöng den på vår turne i mars.

På cd:n sjunger jag den med Bjarte Hjelmeland.

 

Kram Elisabeth

 

Men ejg finner den ikke på den cden på spotify eller cdon.com

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Hei :)

Jeg lurer på den sangen som har starten på Dragostea Din Tei på starten av sangen, tror det her Rihanna som synger den :p Men, husker ikke helt, så jeg lurer på hva sangen heter ?

Håper noen kan hjelpe meg :)

 

------

 

Høres ut som
.

Hmm, den sangen der minner meg om en annen sang, mulig det er en parodi av sangen eller lignende, usikker på hva det er, er værtfall noe kjent med tonefallet eller "farten" på sangen, muligens teksten også. Føler jeg har den på tunga, men greier ikke å få ut noe navn.

 

Edit: Fra 51s til 55s uti sangen f.eks, spill delene om og om igjen noen par ganger, er noe fryktelig kjent med sangen mener jeg.

Kan det være

? Endret av Sondre
Lenke til kommentar

Ja, eller nei, leste på wiki at sangen er basert på "Pachelbel's Canon in D", dog er ikke denne jeg tenker på. Kan hende jeg er på bærtur, men når jeg tenker meg om så kan det ha vært en form for remix av sangen brukt i en world of warcraft parodi eller lignende, er noe som virker fryktelig kjent for min del værtfall.

 

Edit: http://www.collegehumor.com/video:1913071 er ikke denne, men mener det skal være noe lignende.

 

Edit2: Kan forsåvidt være noen som har brukt denne cannon rock og lagt til tekst oppå, vet ihvertfall at det ikke er en ren sang med bare melodi i, skal være en eller annen som synger også.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Ja, eller nei, leste på wiki at sangen er basert på "Pachelbel's Canon in D", dog er ikke denne jeg tenker på. Kan hende jeg er på bærtur, men når jeg tenker meg om så kan det ha vært en form for remix av sangen brukt i en world of warcraft parodi eller lignende, er noe som virker fryktelig kjent for min del værtfall.

 

Edit: http://www.collegehumor.com/video:1913071 er ikke denne, men mener det skal være noe lignende.

 

Edit2: Kan forsåvidt være noen som har brukt denne cannon rock og lagt til tekst oppå, vet ihvertfall at det ikke er en ren sang med bare melodi i, skal være en eller annen som synger også.

Mitt siste forslag: http://www.youtube.com/watch?v=tP1PXRiVoJw

 

Den ble postet på forrige side av han som letet etter Graduation Song fordi den var så lik. :)

Lenke til kommentar

Nei er ikke den gitt, er veldig sikker på at det er en parodi/tulle sang av noe slag, som har brukt deler av denne sangen eller lignende. Spiller jeg av sekvensen mellom 51s til 55s, så føler jeg at jeg har sangen på tunga, men har enda ikke greid å kommet lengre.

 

Men takk for hjelpen uansett, kan hende jeg er på bærtur som sagt :p

Lenke til kommentar

trenge litt hjelp til å huske namnet på en sang, og det har irritert meg en stund, husker musikk videoen, og lurte på om noen vist vilken sang den var ut i frå det jeg husker om videoen.

 

var en gut som bygde et romskip på rome sit. trur det va noe med at det var en asteroide på vei mot jorden, men han byggde vertfall ferdig romskipet og ødela asteroiden med basketballer.

 

takker for alle svar

Lenke til kommentar

Jobbet overtid på Torsdag og hørte en kul sang på radio Follo rundt 5-6 tida :p

 

Det sies at den var fra 80 tallet engang og det var en sånn house beat sang ;)

Også var det en sånn lys data stemme som sa ett eller annet inni sangen....

 

Han jeg jobbet sammen med husket ikke hva sangen het men den var visst veldig populær på danse gulvet på den tida :!:

 

Hvis dere klarer den er dere gode :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...