Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leter etter sangen, men husker bare musikkvideoen:

det er en ung gutt.. han går rundt i oslo, møter på bla vinnie fra paperboys, jaa9 og oklP og en svensk rapper dude jeg ikke husker navnet på, kanskje også timbuktu

 

og sangen handler om han duden, som er forelska i en jente, som bare liker han fordi sangen hans er på radio

Sangen har en strofe som går noe som dette:

"but youre gonna hate me though, when my song stops playing on the radio"

 

Artisten er en gutt, og blond.. så mener ejg å huske at han har ett veldig enkelt navn.

 

Noen som vet hva jeg tenker på?

 

Tusen takk :!:

Lenke til kommentar

Hei godtfolk,

 

Leter etter en sang som ofte gikk på radioen 'når jeg var ung'. Jeg husker nesten ingenting av den, bortsett fra at jeg syntes den var 'behagelig/chill'. Det jeg husker var:

 

1. (Tror) Det var et fransk 'band/dj'.

2. (Tror) I musikkvideoen kjørte de langs den franske rivieraen. I en bil.

3. Låta var 'house'/'electronica' eller inneholdt elementer fra 'den type musikk'.

4. Ble spilt på radioen og 'Topp 20' i noen måneder/uker i dette tidsrommet: 98-02.

 

Noen forslag?

Lenke til kommentar
Noen som vet hva den dam da di dam sangen i renault scenic reklamen som går på tv3 nå heter?

Muligens

? Fant den i en Renault-reklame fra 2008. Det er ikke samme reklame som du sikter til, men det kan høres ut som det synges "dam di dam" som du sier, så det er ikke usannsynlig at de har brukt sangen om igjen.
Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg litt her, siden jeg er så fryktelig amatørmesig:p

Har lett lenge etter ei låt som jeg ikke vet navn på hverken årtist eller låt

så jeg hadde mer eller mindre gitt opp, helt til jeg tilfeldigvis høret denne sangen

 

 

Hvis du hører den trance/electro musikken som starter ca 33 sek. etter resten av

sangen er det den jeg er ute etter. Mener ganske sikkert at det er ei ega låt som er putta

inn i denne sangen, men jeg er bare ute etter den techno/trance delen. Noen som skjønner??:p

Skjønner det nesten ikke selv heller, men hadde blitt veldig glad om noen ville hjelpe meg!! :-D

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor jeg kan finne P3morgens sang om Khalid Skah, som ble laget for kanskje et halvt år siden? Tenkte det gjerne ville være artig å høre denne igjen nå som saken nok en gang er aktuell. Har sjekket NRKs sider, fant null og niks.

 

Edit; Og selvfølgelig fant jeg podkasten som inneholder sangen rett etter denne posten (P3morgen 07.08.2009, for de som lurer). :)

Endret av jH-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...