Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg lurer på om noen kan hjelpe meg litt her, siden jeg er så fryktelig amatørmesig:p

Har lett lenge etter ei låt som jeg ikke vet navn på hverken årtist eller låt

så jeg hadde mer eller mindre gitt opp, helt til jeg tilfeldigvis høret denne sangen

 

 

Hvis du hører den trance/electro musikken som starter ca 33 sek. etter resten av

sangen er det den jeg er ute etter. Mener ganske sikkert at det er ei ega låt som er putta

inn i denne sangen, men jeg er bare ute etter den techno/trance delen. Noen som skjønner??:p

Skjønner det nesten ikke selv heller, men hadde blitt veldig glad om noen ville hjelpe meg!! :-D

Skjønner egentlig ikke hva du mener men det er robin s som har originalen til den låta du viser til.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du mente ca 33 sek ut i sangen så sier Shazam at det der er Show Me Love (Radio Edit).

 

Det er plateselskapet selv som har lagt ut den sangen du linker til, så tviler på at det er en mashup om det er det du mener.

 

whoops, mente 22 sek ut i sangen!:p Det er den track'en som begynner jeg mener. Er

ikke sikker men mener at det er ei egen Trance/electro låt uten synginga osv som er i den linken

på sangen jeg la ut..

:p

Lenke til kommentar

Hei. Prøver å finne ut hva en sang heter, men sliter skikkelig. Den gikk på Radio Norge ca 06:55 i dag tidlig. En god gammel rockelåt. Husker ikke noen ting fra sangen, så håper noen hørte på radio på samme tidspunkt. Takk for svar.

 

Mvh cantwo

 

Løst: Så igjennom topp 1000 lista til radio Norge. Etter ca 100 youtube søk fant jeg den.

Midnight Oil - Beds Are Burning

Endret av cantwo
Lenke til kommentar
Hei godtfolk,

 

Leter etter en sang som ofte gikk på radioen 'når jeg var ung'. Jeg husker nesten ingenting av den, bortsett fra at jeg syntes den var 'behagelig/chill'. Det jeg husker var:

 

1. (Tror) Det var et fransk 'band/dj'.

2. (Tror) I musikkvideoen kjørte de langs den franske rivieraen. I en bil.

3. Låta var 'house'/'electronica' eller inneholdt elementer fra 'den type musikk'.

4. Ble spilt på radioen og 'Topp 20' i noen måneder/uker i dette tidsrommet: 98-02.

 

Noen forslag?

 

 

er det In grid - tu es foutu?

Lenke til kommentar
Hørte en sang på SATS når jeg trente i dag. Det var en rappe sang, med noen barn som sang "na na na na nanana... " i kor innimellom. Han som sang hadde ganske fet stil i motsetning til mye "yo niggah-rap" eller hva jeg skal kalle det :p Hadde mer stil lignende mc hammer eller noe.

 

Er ikke så mye info det her, men er det noen som vet?

 

Det kan også ha vært "la la la lalala...."

 

 

tjaaa, jeg tror det er en sang med will smith du har hørt her. sjekk will smith - getting jiggy with it ^^

Lenke til kommentar
Hørte en sang på SATS når jeg trente i dag. Det var en rappe sang, med noen barn som sang "na na na na nanana... " i kor innimellom. Han som sang hadde ganske fet stil i motsetning til mye "yo niggah-rap" eller hva jeg skal kalle det :p Hadde mer stil lignende mc hammer eller noe.

 

Er ikke så mye info det her, men er det noen som vet?

 

Det kan også ha vært "la la la lalala...."

 

 

tjaaa, jeg tror det er en sang med will smith du har hørt her. sjekk will smith - getting jiggy with it ^^

 

 

Jeg tror det kan være Ini Kamoze-Here Comes The Hotstepper

http://www.youtube.com/watch?v=0FsAIqPUnpI

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...