Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Er en sang jeg lurer på. I musikkvideoen er den gjeng med små unger som løper rundt og gjør faenskap og banker folk opp hvis jeg husker rett. Klarer bare ikke huske hvilken sang det er.

 

 

Noe som sier meg at dette er en eller annen teit remix-versjon av Pink Floyds - Another Brick in the wall pt 2.

Har ikke greid å søke meg frem til den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er fra en sang jeg synes er så fin, men finner ikke ut hva den heter. Har googlet meg ihjel i en evighet nå. Det er en jente som synger:

 

" i met you, now i look for you, everywhere your in my heart, like a ...."

"I have never felt the way I do, since the day i met you"..

 

Hadde satt kjempepris på hjelp:)

Lenke til kommentar
Dette er fra en sang jeg synes er så fin, men finner ikke ut hva den heter. Har googlet meg ihjel i en evighet nå. Det er en jente som synger:

 

" i met you, now i look for you, everywhere your in my heart, like a ...."

"I have never felt the way I do, since the day i met you"..

 

Hadde satt kjempepris på hjelp:)

dance ikke sant? litt sånn spaceaktig? mulig jeg har den på tunga

 

hvis det kommer noe a la "im gonna wait outside your house" etterhvert?

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Dette er fra en sang jeg synes er så fin, men finner ikke ut hva den heter. Har googlet meg ihjel i en evighet nå. Det er en jente som synger:

 

" i met you, now i look for you, everywhere your in my heart, like a ...."

"I have never felt the way I do, since the day i met you"..

 

Hadde satt kjempepris på hjelp:)

dance ikke sant? litt sånn spaceaktig? mulig jeg har den på tunga

 

Nei, ikke dance. Mer pop/ballade

Lenke til kommentar
Er en sang jeg lurer på. I musikkvideoen er den gjeng med små unger som løper rundt og gjør faenskap og banker folk opp hvis jeg husker rett. Klarer bare ikke huske hvilken sang det er.

 

 

Noe som sier meg at dette er en eller annen teit remix-versjon av Pink Floyds - Another Brick in the wall pt 2.

Har ikke greid å søke meg frem til den.

 

Kom på det:

 

Proper education - Erik Prydz

 

EDIT:Men oppbankning mangler vel litt, og faenskapet er vel ikke så faensk.

 

http://www.youtube.com/watch?v=AKODnXoDmpE

Endret av Ekko
Lenke til kommentar
Er en sang jeg lurer på. I musikkvideoen er den gjeng med små unger som løper rundt og gjør faenskap og banker folk opp hvis jeg husker rett. Klarer bare ikke huske hvilken sang det er.

 

 

Noe som sier meg at dette er en eller annen teit remix-versjon av Pink Floyds - Another Brick in the wall pt 2.

Har ikke greid å søke meg frem til den.

 

Kom på det:

 

Proper education - Erik Prydz

 

EDIT:Men oppbankning mangler vel litt, og faenskapet er vel ikke så faensk.

 

http://www.youtube.com/watch?v=AKODnXoDmpE

 

Jeg lurer meg på om en av sangene til Kent har en slik musikkvideo.... Jeg skal prøve meg litt frem på youtube.

Lenke til kommentar
Jeg lurer meg på om en av sangene til Kent har en slik musikkvideo.... Jeg skal prøve meg litt frem på youtube.

Er det dom som forsvann du tenker på?

 

 

 

Ja, jeg skulle akkurat til å skrive det inne her, hehe. Der gjør jo ungene litt faenskap. De banker vel riktignok ikke opp folk (har ikke sett hele videoen) men de slåss nå litt med hverandre ihvertfall.

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg leter etter en eldre sang med en tilsynelatende ganske avslappet, mannlig vokalist. Det er en stund siden jeg hørte den, så jeg husker svært lite av teksten. Sangen har jeg fra en film, så den har vært del i et OST, men jeg husker heller ikke hvilket.

 

Refrenget består i hovedsak av nynning type "na na-na na-na na na-na na", og versene er ofte avsluttet med "and the girls go/went", iirc. Komposisjonen er veldig avslappet gjennom hele sangen og ganske enkel.

 

Noen idéer? På forhånd takk. :-)

Lenke til kommentar
Lou Reed - Take a walk on the wild side

 

Hjertelig takk. :-)

Det føles som noe jeg burde ha visst.

 

Noen som har link med Robbie Williams versjon av sangen? finner det ikke :(

Finner ikke?

Hvordan i all verden leter du?

Gå på youtube, og søk på [robbie wild side] (uten klammer selvsagt). Det er den første måten jeg ville lett på, og første resultat er riktig resultat.

Lenke til kommentar

Prøver igjen;

 

Musikkvideoen til denne sangen gikk på MTV NO for noen dager siden. Jeg mener å huske at det er en neger med hvite klær som synger, We love yah, take me to the ocean" eller noe i den duren. Finner ikke noe ved å google. Sangen går kanskje inn under sjangeren techno. Takker for svar!

 

Edit: Glemte å si at han som synger er ved en strand!

Lenke til kommentar

Hei!Jeg trenger en sang på engelsk om noen som samler på alt mulig.Øystein Sunde har en genial en ("Kjekt å ha"), men den må være på engelsk.Noen som vet om noe tilsvarende?Weird Al har en som heter eBay, men det er ikke helt det jeg har i tankene.Du trenger ikke linke til ulovlige mp3-filer. Men gi meg info om hva artisten og sangen heter, så skaffer jeg sangen selv....

Lenke til kommentar
Hei!Jeg trenger en sang på engelsk om noen som samler på alt mulig.Øystein Sunde har en genial en ("Kjekt å ha"), men den må være på engelsk.Noen som vet om noe tilsvarende?Weird Al har en som heter eBay, men det er ikke helt det jeg har i tankene.Du trenger ikke linke til ulovlige mp3-filer. Men gi meg info om hva artisten og sangen heter, så skaffer jeg sangen selv....

 

 

My Parties - Dire straits er litt slik

Bruce Spr - 57 channels er litt slik

 

men finner vel ingen som samler på like mye som sunde og like fort og humorisktisk:-)

Lenke til kommentar

Jeg har hørt sang et par ganger på Radio Tango, og kom over en latterlig tullete låt. Det jeg husker er:

"Gi meg en øl!. takk. gi meg en..:" og så fortsetter det med andre bokstaver.

Og når det er "gitarsolo", så roper han "riff riff riff riff riff"... Skulle nesten tro det var noe "Bare Egil Band" ellerno, men...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...