Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hørte en fet sang i dag. Hip hop, rapish, med electroelementer. Litt dancey sang. Gjennom hele sangen sa de "fuck" mange ganger, og en damestemme som sa "coz i wanna fuck/coz i just wanna fuck/coz i love to fuck" (refrenget tror jeg) eller noe i den duren. Hørtes ut som negerrapp i versene.

 

Hadde vært konge om noen vet dette! Funky sang :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Epå jakt etter en sang som var populær på NRK mPtre for noen år siden.

Den heter noe i retning "Kontradanca". Er usikker på om det er tittel eller artist.

Har prøvd forskjellige stavemåter uten å finne den.

 

Er det Discotron - Dallen & Konrad du mener?

 

 

Hørte en sang når jeg var på trening idag.

En rockelåt, som hadde litt tempo og kul gitar osv. En mann som synger, ikke så alt for mørk stemme. I refrenget tror jeg de synger noe som "I want/know you, baaabyyy"... Veldig mulig det ikke er det de synger, men skal i alle fall kunne mistolkes slik når man står og trener. Burde i alle fall ha slikt tonefall eller noe. :wee:

 

Blir gal hvis jeg ikke finner ut den

 

Det der kan jo passe med mange tusen rockesanger. De aller fleste sanger har vel den linjen i seg:p

Endret av kalleklikk
Lenke til kommentar
Epå jakt etter en sang som var populær på NRK mPtre for noen år siden.

Den heter noe i retning "Kontradanca". Er usikker på om det er tittel eller artist.

Har prøvd forskjellige stavemåter uten å finne den.

 

Når den er hørt på NRK mPetre så regner jeg med at det er en melodi med "litt fart" i. Eneste sangen med Contradanza jeg kommer på er med enten Vanessa Mae eller The Planets. Holder en liten knapp på Vanessa Mae, som spiller fiolin. Håper dette var til hjelp.

Lenke til kommentar
Hørte en fet sang i dag. Hip hop, rapish, med electroelementer. Litt dancey sang. Gjennom hele sangen sa de "fuck" mange ganger, og en damestemme som sa "coz i wanna fuck/coz i just wanna fuck/coz i love to fuck" (refrenget tror jeg) eller noe i den duren. Hørtes ut som negerrapp i versene.

 

Hadde vært konge om noen vet dette! Funky sang :D

Eg hugsar ikkje om det er med ei damestemme, men Hot Rod (fra G-Unit) har nett gitt ut låta "I Like To Fuck", kan det vere den?
Lenke til kommentar
Hørte en fet sang i dag. Hip hop, rapish, med electroelementer. Litt dancey sang. Gjennom hele sangen sa de "fuck" mange ganger, og en damestemme som sa "coz i wanna fuck/coz i just wanna fuck/coz i love to fuck" (refrenget tror jeg) eller noe i den duren. Hørtes ut som negerrapp i versene.

 

Hadde vært konge om noen vet dette! Funky sang :D

 

Furgie - Fuck you right back ?

Lenke til kommentar
Hørte en fet sang i dag. Hip hop, rapish, med electroelementer. Litt dancey sang. Gjennom hele sangen sa de "fuck" mange ganger, og en damestemme som sa "coz i wanna fuck/coz i just wanna fuck/coz i love to fuck" (refrenget tror jeg) eller noe i den duren. Hørtes ut som negerrapp i versene.

 

Hadde vært konge om noen vet dette! Funky sang :D

 

Furgie - Fuck you right back ?

Mener nok Frankee - Fuck you right back:

 

Men synes denne passer dårlig med beskrivelsen

Lenke til kommentar
Leter etter en sang som er type trønder-rap.

 

Starter med:

 

Aaa... hold kjæften å sætt dæ inn i bila!

 

Er en relativt "svett" sang som handler om jenter og sæd på nakkeputer, samt duggete ruter.

 

Noen som vet hvilken sang jeg er på jakt etter?

 

Haha :D

 

Fremmed Rase - Råne

 

Lenke til kommentar
Leter etter en sang som er type trønder-rap.

 

Starter med:

 

Aaa... hold kjæften å sætt dæ inn i bila!

 

Er en relativt "svett" sang som handler om jenter og sæd på nakkeputer, samt duggete ruter.

 

Noen som vet hvilken sang jeg er på jakt etter?

Husker ikke gruppa, men sangen heter iallefall råne. Tror jeg har den liggende her et sted :p

Lenke til kommentar
Leter etter en sang som er type trønder-rap.

 

Starter med:

 

Aaa... hold kjæften å sætt dæ inn i bila!

 

Er en relativt "svett" sang som handler om jenter og sæd på nakkeputer, samt duggete ruter.

 

Noen som vet hvilken sang jeg er på jakt etter?

Husker ikke gruppa, men sangen heter iallefall råne. Tror jeg har den liggende her et sted :p

 

2 Slow :p Fremmed Rase - Råne :)

Lenke til kommentar
Hørte en fet sang i dag. Hip hop, rapish, med electroelementer. Litt dancey sang. Gjennom hele sangen sa de "fuck" mange ganger, og en damestemme som sa "coz i wanna fuck/coz i just wanna fuck/coz i love to fuck" (refrenget tror jeg) eller noe i den duren. Hørtes ut som negerrapp i versene.

 

Hadde vært konge om noen vet dette! Funky sang :D

 

Furgie - Fuck you right back ?

Mener nok Frankee - Fuck you right back:

 

Men synes denne passer dårlig med beskrivelsen

 

Mulig det var Frankie. Huska ikkje heilt teksten i farten men syns den passa litt, men etter å ha høyrt den no so vart eg litt usikker.

Lenke til kommentar
Hørte en fet sang i dag. Hip hop, rapish, med electroelementer. Litt dancey sang. Gjennom hele sangen sa de "fuck" mange ganger, og en damestemme som sa "coz i wanna fuck/coz i just wanna fuck/coz i love to fuck" (refrenget tror jeg) eller noe i den duren. Hørtes ut som negerrapp i versene.

 

Hadde vært konge om noen vet dette! Funky sang :D

 

Furgie - Fuck you right back ?

Mener nok Frankee - Fuck you right back:

 

Men synes denne passer dårlig med beskrivelsen

 

Mulig det var Frankie. Huska ikkje heilt teksten i farten men syns den passa litt, men etter å ha høyrt den no so vart eg litt usikker.

 

 

Kan også være

Byz- I wanna Fuck

 

Lenke til kommentar
mitt innlegg

 

Det der kan jo passe med mange tusen rockesanger. De aller fleste sanger har vel den linjen i seg:p

Haha. Ja jeg vet.

Denne virket som den er kommet etter 2000 i alle fall. I alle fall ganske ny. Og den delen av sangen var en del av refrenget, som gjentar seg.

Sangen er ganske kjent tror jeg. Så satser på at noen vet hvilken det er.

 

:p

Lenke til kommentar
Når den er hørt på NRK mPetre så regner jeg med at det er en melodi med "litt fart" i. Eneste sangen med Contradanza jeg kommer på er med enten Vanessa Mae eller The Planets. Holder en liten knapp på Vanessa Mae, som spiller fiolin. Håper dette var til hjelp.

 

Det var The Planets ja. Takker så mye. :D

Endret av LeGranDuc
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...