Gå til innhold

Lurer du på hva en sang heter? Spør her.


Simen1

Anbefalte innlegg

Hørte en fet sang i dag. Hip hop, rapish, med electroelementer. Litt dancey sang. Gjennom hele sangen sa de "fuck" mange ganger, og en damestemme som sa "coz i wanna fuck/coz i just wanna fuck/coz i love to fuck" (refrenget tror jeg) eller noe i den duren. Hørtes ut som negerrapp i versene.

 

Hadde vært konge om noen vet dette! Funky sang :D

Eg hugsar ikkje om det er med ei damestemme, men Hot Rod (fra G-Unit) har nett gitt ut låta "I Like To Fuck", kan det vere den?

 

Ja den var det! :D Takk takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her en dag hørte jeg en utrolig tøff låt. Var en mixet versjon, hvor introen besto av introen til en Run DMC-låt. "It's like that". Har hørt samme låta hvor den ikke er mixet, og den var tøff. Vet ikke helt i hvilken sjanger jeg vil plassere den, men noen som skjønner hva jeg snakker om ut ifra det om Run DMC?

Lenke til kommentar
Her en dag hørte jeg en utrolig tøff låt. Var en mixet versjon, hvor introen besto av introen til en Run DMC-låt. "It's like that". Har hørt samme låta hvor den ikke er mixet, og den var tøff. Vet ikke helt i hvilken sjanger jeg vil plassere den, men noen som skjønner hva jeg snakker om ut ifra det om Run DMC?

 

Jeg skjønner ikke helt om det er den tøffe eller utrolig tøffe sangen du er på jakt etter men er det noen av disse eller kan du forklare det bedre med utgangspunkt i en av disse??

 

Run DMC - orginal "It's like that"

http://www.youtube.com/watch?v=gDN7jQ5Vdh0

 

Run DMC vs Jason Nevins remix

Lenke til kommentar
Her en dag hørte jeg en utrolig tøff låt. Var en mixet versjon, hvor introen besto av introen til en Run DMC-låt. "It's like that". Har hørt samme låta hvor den ikke er mixet, og den var tøff. Vet ikke helt i hvilken sjanger jeg vil plassere den, men noen som skjønner hva jeg snakker om ut ifra det om Run DMC?

 

Jeg skjønner ikke helt om det er den tøffe eller utrolig tøffe sangen du er på jakt etter men er det noen av disse eller kan du forklare det bedre med utgangspunkt i en av disse??

 

Run DMC - orginal "It's like that"

http://www.youtube.com/watch?v=gDN7jQ5Vdh0

 

Run DMC vs Jason Nevins remix

 

Er ikke en mixet Run DMC-låt. Det jeg sa var at introen besto av en. Sjanger kan vel være house? Eller noe lignende. Både den tøffe og den utrolig tøffe er av interesse. :)

Lenke til kommentar
Her en dag hørte jeg en utrolig tøff låt. Var en mixet versjon, hvor introen besto av introen til en Run DMC-låt. "It's like that". Har hørt samme låta hvor den ikke er mixet, og den var tøff. Vet ikke helt i hvilken sjanger jeg vil plassere den, men noen som skjønner hva jeg snakker om ut ifra det om Run DMC?

 

Jeg skjønner ikke helt om det er den tøffe eller utrolig tøffe sangen du er på jakt etter men er det noen av disse eller kan du forklare det bedre med utgangspunkt i en av disse??

 

Run DMC - orginal "It's like that"

http://www.youtube.com/watch?v=gDN7jQ5Vdh0

 

Run DMC vs Jason Nevins remix

 

Er ikke en mixet Run DMC-låt. Det jeg sa var at introen besto av en. Sjanger kan vel være house? Eller noe lignende. Både den tøffe og den utrolig tøffe er av interesse. :)

 

 

Er en vel del sanger som har mixet inn It's like that i introen, her er en av dem: (men hvis du vil ha flere svar bør du si mer om sangen som it's like that er mixet inn i):

 

3 versjoner av samme sang.

Lenke til kommentar
Her en dag hørte jeg en utrolig tøff låt. Var en mixet versjon, hvor introen besto av introen til en Run DMC-låt. "It's like that". Har hørt samme låta hvor den ikke er mixet, og den var tøff. Vet ikke helt i hvilken sjanger jeg vil plassere den, men noen som skjønner hva jeg snakker om ut ifra det om Run DMC?

 

Jeg skjønner ikke helt om det er den tøffe eller utrolig tøffe sangen du er på jakt etter men er det noen av disse eller kan du forklare det bedre med utgangspunkt i en av disse??

 

Run DMC - orginal "It's like that"

http://www.youtube.com/watch?v=gDN7jQ5Vdh0

 

Run DMC vs Jason Nevins remix

 

Er ikke en mixet Run DMC-låt. Det jeg sa var at introen besto av en. Sjanger kan vel være house? Eller noe lignende. Både den tøffe og den utrolig tøffe er av interesse. :)

 

Det var Bodyrox. Prøvde å komme frem til "Yeah Yeah" i D. Ramirez mix, eller Bodyrox feat. Luciana med "Yeah Yeah". Mix-en med Run DMC var ikke like fet som jeg husket.

 

EDIT: Riktig Insolent, fant det ut rett før posten din kom. :p

Endret av Leeroymonster
Lenke til kommentar

Fruen ser etter en sang hun mener hun hørte på Senkveld (TV2) for en stund siden, men det eneste hun husker fra teksten er «......radiooooo......». Med andre ord ser hun etter en sang fra Senkveld med ordet «radio» ;)

 

 

EDIT: Sangen ble visstnok sunget av en mann på engelsk

Endret av simenss
Lenke til kommentar
Fruen ser etter en sang hun mener hun hørte på Senkveld (TV2) for en stund siden, men det eneste hun husker fra teksten er «......radiooooo......». Med andre ord ser hun etter en sang fra Senkveld med ordet «radio» ;)

 

 

EDIT: Sangen ble visstnok sunget av en mann på engelsk

 

Eg kjem berre på to i farten som kan vera aktuelle.

Superfamily med The Radio Has Expressed Concern About What You Did Last Night

 

eller

 

Bruce Springsteen med Radio Nowhere.

 

I songen til Superfamily synge dei nettopp raaadiooooooo :)

Endret av avRack
Lenke til kommentar
Heisann^^

 

Veit dere kva den sangen på denne "klar-ferdig-nå" reklamen heiter? Den trompet sangen.

 

Trur artisten heiter Herp Alpert eller noko...

 

 

Stemmmer at det er Herp Alpert, sangen heter "A walk in the black forest". Mest kjent fra Fjernsynskjøkkenet for noen år siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...