Gå til innhold

Nå kan du se oss skrive direkte!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Se der ja! Her ser vi at kronene fra Ekstra-abonnementet brukes fornuftig! Gleder meg til å slå ned på hver eneste skriveleif med den ubehagelige tonen som bare en anonym tulling på internett kan mane frem.

 

For en ekkel holdning du har.

 

Aprilsnarr er en tradisjon verden over og har vært det i over 300 år for flere europeiske land.

Hva er grunnen din til at Tek.no ikke skal være med på aprilsnarr når omtrent alle andre bedrifter er med på denne spøken?

 

Skal du likegodt sende mail til MPX.no og klage på at pengene de bruker på aprilsnarren kunne de heller latt være å bruke så produkter kunne blitt ca en krone billigere?

 

Hva med å ringe Statens Vegvesen og klare på deres aprilsnarr slik at veiavgiften kan bli 2-3 øre billigere?

 

 

I mine øyne ser det ut til at du ikke evner å se at en tradisjonell spøk her og der en bestemt dag i året faktisk kan lage god stemning, og det er bare trist for deg. Men -holdningen- din kan hvertfall ikke unnskyldes.

 

Jeg syntes dette var trivelig, og jeg er glad for at mine bidrag til Ekstra kan være med på å skape god stemning hos leserne og i redaksjonen. En tilleggseffekt for slikt kan til og med gi bedre artikler på sikt.

Endret av IceBlitz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...