Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahahaha, genialt Skiptrixxy!

 

Jeg vil ikke kalle det jeg har opplevd en date, men våkna opp naken i en fremmed seng. Med fylleangst av dimensjoner fant jeg klærne og erindrer i det fjerne sex med ei... noe under par. Mota meg opp, tok rennfart og beina ut av soverommet, tok peiling på gangen, røska med meg et par sko som så ut som mine og kasta meg mot ytterdøra... KLASK - låst dør... Klora fortvilt etter låsen og fikk den opp og beina ut. Stoppa ikke og tok på meg sko før etter en femti meter. Det eneste jeg hørte var krampelattern til en kamerat av meg som satt igjen der...

Edit: Det er mer enn ti år siden nå, men skrekken sitter i enda... :p

Endret av Leo_
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Hei alle! Usikker på om jeg skulle legge denne tråden i humor-kategorien på forument eller i "samliv og relasjoner". Valget falt til slutt på "Samliv og Relasjoner", siden jeg føler her er ekstremt mange deppetråder her inne, nå skal vi ha det litt morro i lag. Utfordrer alle til å servere historier om elendige dater dere har hatt, gjerne med en god dose humor... La oss sammen prøve og avdramatisere mannen, og kvinnen litt her nå... :green:

 

Her er min verste:

 

Trondheim, blind-date.. Eller ikke helt blind-date, men jeg skulle treffe ei jente som jeg kun hadde snakka med på nettet, dette var i og for seg selv en veldig uvanlig ting for meg å gjøre.

 

Jeg hadde aldri vert i Trondheim før, dette var første gangen. Satt meg i bilen og kjørte nordover, full av forhåpninger om at dette skulle gå bra.

 

Når jeg endelig møtte henne, så jeg med en gang at dette ikke var min utkårede jente. Problemet mitt var at hun likte meg godt, og begynte tidlig å hinte om at hun kanskje kunne være med meg hjem senere på kvelden (Jeg bodde hos en kompis, og ikke ti ville hester hadde jaget meg og henne inn der)...

 

Vi gikk ned til en pub, og jeg kom på den geniale ideen, at jeg skulle drikke meg drita full. Gutter er lite sjarmerende i fylla, så jeg tenkte som så at "This is the ultimate plan",. Vi startet og drikke. Og jeg ble temmelig fort full (kjøpte noen ekstra shotter og tømte disse hver gang hun gikk på do).

 

Da vi skulle gå videre fra puben for å møte vennene hennes, var jeg pære full, og helt sikkert på mitt minst sjarmerende noen sinne. Vi skulle snart møte vennene hennes. Merkelig nok gikk dette bra, jeg fortsatte å styrte nedpå. Senere på kvelden ble hun og fullere, og mer intim enn jeg likte.

 

Vi forlot utestedet, jeg var så full at jeg ikke så forskjell på opp og ned. Planen min hadde totalt faila, jeg innså at i morgen kommer jeg til å våkne opp med ei jeg ikke vil våkne opp med. Jenta har skaffet oss en taxi, nå er gode råd ekstremt dyre.

 

Som et siste desperat forsøk, ser jeg en politibil siger sakten nedover veien. Jeg tar rennfart og løsriver meg fra henne, snubler og slår hodet i asfalten. Politibilen stopper opp.

 

Det hele ender med at jeg fikk sove ut fylla i fyllearresten pga at jeg var for full til å ta vare på meg selv, og at jeg ikke "kjente" denne jenta.

 

Det er den verste daten jeg noen sinne har hatt!

 

ps. Hadde en lettere forbanna melding på telefonen min dagen etter! :w00t:

 

:rofl: Skal godt gjøres om noen klarer å slå denne i tråden :rofl:

Lenke til kommentar

Ingenting kan slå TS sin historie, men jeg har en rimelig klein en og.

En rolig jentekveld på byn, ble til noe litt mer kan man si. Vi ble etterhvert rimelig full, og endte opp i godt selskap med en stor guttegjeng. Fant meg en flott kar(hadde rimelig ølbriller ja), og vi endte opp med å rote. Sa nei til å bli med han hjem, og våknet opp dagen etterpå av en søt mld fra en fyr jeg ikke visste hvem var(han var 25, jeg var 21).
Ifølge en venninne av meg som ikke var så full, hadde vi utvekslet nr når jeg sa nei til sex(husker ikke dette, men flink jente).
Vi ble enig om å ta et glass vin et par dager senere, uten at jeg husket noe særlig av fyren og hvordan han så ut, husker bare han var utrolig morsom så jeg takket ja.
Etter et glass vin, begynte han å snakke om at han hadde utrolig lyst på barn, og å gifte seg i løpet av et år eller to. Jeg sa dette ikke var aktuelt for meg og ikke i tankene mine ennå, men han bare fortsatte å mase. Sa til slutt at jeg måtte gå, og han prøvde kleint å plante et vått kyss på munnen min. Fikk en mld rett etter jeg var gått(flyktet) med hvor glad han allerede var i meg, hjerter, kyssemunn og alt mulig, og at jeg var drømmedama hans. Svarte ikke på denne. Et par dager senere møtte jeg han tilfeldigvis på byn igjen, han hadde fått vite hvor jeg skulle og fulgte etter meg(ifølge en kompis av han). Jeg unngikk han for alt i verden hele kvelden, før han kom løpende bort og klemte og kysset meg og sa "jeg er så glad for å se deg igjen, har savnet deg utrolig mye og gleder meg til hva vi har i vente".
Kan trygt si jeg løp derfra, slettet nr hans, og lot aldri høre fra meg igjen :tease:

Endret av Frikiand
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Når jeg gikk på "date" med noen uten å være klar over det. Hadde randomly møtt han ett offentlig sted og vi gikk ut for kaffe, en vennskapelig en, understreket jeg flere ganger etter å ha gjentatte ganger avvist forslagene om å bli med ut på middag. Han hadde med seg gaver (klær av alle ting!) og pratet om at han ville ta med meg til italia neste uke, og hvordan han ikke ville ta nei for ett svar. Jeg prøvde å være hyggelig i ettertid men etter for mye mas så dro jeg en løgn og sa at typen ikke likte måten han pratet med meg, og da presterte han å prøve å få meg til å dumpe min daværende ikke-eksisterende type til fordel for han!

Ba han om å la meg være i fred og ikke kontakte meg mer. Hørte ikke noe fra han på noen måneder, før jeg fikk en melding i forrige uke som lød "hei, hvordan går det?". Har selvsagt ingen planer om å svare noensinne..

Endret av BuffyAnneSummers
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har ikke hatt så mye dårlige dater, men har hatt en del dårlige starter på dater som har endt bra.

I mine "yngre år" var jeg av en eller annen grunn ikke særlig populær blant "Ruten-gangsterne" (Ruten = Sandnes Sentrum).

Så en gang når jeg skulle treffe ei for første gang på Ruten endte det hele opp med at vi må legge på sprang fordi disse "gangsterne" (Les: 5-6 utlendinger) tydeligvis skylte meg en runde med juling, et dårlig førsteinntrykk å gi fra seg :tease:

 

Var også med hjem til ei en gang, der viste det seg at faren var en jeg hadde trua og skjelt ut, riktignok fortjent etter at han parkert det ene framhjulet på bilen sin opp på en kompis sin fot (lang urelevant historie). Ble uansett meget pinlig når han kjente meg igjen, uten at hun hadde peiling på hvorfor.

Lenke til kommentar

Når jeg gikk på "date" med noen uten å være klar over det. Hadde randomly møtt han ett offentlig sted og vi gikk ut for kaffe, en vennskapelig en, understreket jeg flere ganger etter å ha gjentatte ganger avvist forslagene om å bli med ut på middag. Han hadde med seg gaver (klær av alle ting!) og pratet om at han ville ta med meg til italia neste uke, og hvordan han ikke ville ta nei for ett svar. Jeg prøvde å være hyggelig i ettertid men etter for mye mas så dro jeg en løgn og sa at typen ikke likte måten han pratet med meg, og da presterte han å prøve å få meg til å dumpe min daværende ikke-eksisterende type til fordel for han!

Ba han om å la meg være i fred og ikke kontakte meg mer. Hørte ikke noe fra han på noen måneder, før jeg fikk en melding i forrige uke som lød "hei, hvordan går det?". Har selvsagt ingen planer om å svare noensinne..

 

Høres ut som om du ble "relationshipzoned".

 

"Å, du vil bare være venner? Synd for deg, nå har vi fast følge" :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hahahaha, genialt Skiptrixxy!

 

Jeg vil ikke kalle det jeg har opplevd en date, men våkna opp naken i en fremmed seng. Med fylleangst av dimensjoner fant jeg klærne og erindrer i det fjerne sex med ei... noe under par. Mota meg opp, tok rennfart og beina ut av soverommet, tok peiling på gangen, røska med meg et par sko som så ut som mine og kasta meg mot ytterdøra... KLASK - låst dør... Klora fortvilt etter låsen og fikk den opp og beina ut. Stoppa ikke og tok på meg sko før etter en femti meter. Det eneste jeg hørte var krampelattern til en kamerat av meg som satt igjen der...

 

Edit: Det er mer enn ti år siden nå, men skrekken sitter i enda... :p

 

HAHAH Fantastisk Leo_!

Lo godt når jeg leste den der!

 

Hadde en lignende episode selv for en del somre siden (som også merkelig nok innebærer politiet - bare på en litt mer uskyldig måte).

 

Jeg hadde blitt med ei kjerring hjem fra byen (tror faktisk jeg fant henne i Taxi-køen), øbrillene var alt for store, som for de fleste 20-åringer. Etter vi hadde hatt oss, sovna trollet og jeg ble liggende å hate livet mitt. Da jeg skulle gå, kom jeg på at det var ei gulvfjøl i gangen som knirka, så jeg turte ikke gå dit å hente skoene mine, eller skjorta mi (som og merkelig nok ble revet av i yttergangen!!).

 

Det hele endte med at jeg listet meg ut av soveromsvinduet (2. etasje) uten sko og uten skjorte. Jeg startet på den lange turen hjem, og tente meg en røyk.

 

Så der går jeg, en ung kar uten skjorte og uten sko med en røyk i kjeften, klokka 4 om natta på veg ut av byen. En politibil kjørte forbi, men snudde (såklart!). Jeg hadde heldig vis ID på meg, så de kjørte meg hjem, og lo godt når jeg fortalte hvorfor jeg gikk hjem uten skjorte!

 

Savner ungdomstia litt på en måte :wee:

Endret av Skipstrixy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ingenting kan slå TS sin historie, men jeg har en rimelig klein en og.

En rolig jentekveld på byn, ble til noe litt mer kan man si. Vi ble etterhvert rimelig full, og endte opp i godt selskap med en stor guttegjeng. Fant meg en flott kar(hadde rimelig ølbriller ja), og vi endte opp med å rote. Sa nei til å bli med han hjem, og våknet opp dagen etterpå av en søt mld fra en fyr jeg ikke visste hvem var(han var 25, jeg var 21).

Ifølge en venninne av meg som ikke var så full, hadde vi utvekslet nr når jeg sa nei til sex(husker ikke dette, men flink jente).

Vi ble enig om å ta et glass vin et par dager senere, uten at jeg husket noe særlig av fyren og hvordan han så ut, husker bare han var utrolig morsom så jeg takket ja.

Etter et glass vin, begynte han å snakke om at han hadde utrolig lyst på barn, og å gifte seg i løpet av et år eller to. Jeg sa dette ikke var aktuelt for meg og ikke i tankene mine ennå, men han bare fortsatte å mase. Sa til slutt at jeg måtte gå, og han prøvde kleint å plante et vått kyss på munnen min. Fikk en mld rett etter jeg var gått(flyktet) med hvor glad han allerede var i meg, hjerter, kyssemunn og alt mulig, og at jeg var drømmedama hans. Svarte ikke på denne. Et par dager senere møtte jeg han tilfeldigvis på byn igjen, han hadde fått vite hvor jeg skulle og fulgte etter meg(ifølge en kompis av han). Jeg unngikk han for alt i verden hele kvelden, før han kom løpende bort og klemte og kysset meg og sa "jeg er så glad for å se deg igjen, har savnet deg utrolig mye og gleder meg til hva vi har i vente".

Kan trygt si jeg løp derfra, slettet nr hans, og lot aldri høre fra meg igjen :tease:

 

Auuutch! You got yourself a stalker! :green:

 

Kan umulig slå TS, men har da et par ganske tragiske dater i fortiden (og, antakeligvis, også i fremtiden).

 

Det var den ene date'n, hvor siste halvdel ble holdt på fransk. Jeg snakker ganske nøyaktig to setninger fransk, og denne date'n varte i flere timer. Hvordan? Jo, fordi jeg var på date hos ei jente, og hun fikk overraskelsebesøk av en kamerat fra Frankrike. Som hun ikke vil sparke ut. Som hun heller ikke ville at skulle vite at det var en date.

 

...i tillegg så tapte jeg i monopol.

 

Fy faen! Den var jo egentlig kleinere en min!! :rofl: Kan se for meg den der!

 

Når jeg gikk på "date" med noen uten å være klar over det. Hadde randomly møtt han ett offentlig sted og vi gikk ut for kaffe, en vennskapelig en, understreket jeg flere ganger etter å ha gjentatte ganger avvist forslagene om å bli med ut på middag. Han hadde med seg gaver (klær av alle ting!) og pratet om at han ville ta med meg til italia neste uke, og hvordan han ikke ville ta nei for ett svar. Jeg prøvde å være hyggelig i ettertid men etter for mye mas så dro jeg en løgn og sa at typen ikke likte måten han pratet med meg, og da presterte han å prøve å få meg til å dumpe min daværende ikke-eksisterende type til fordel for han!

Ba han om å la meg være i fred og ikke kontakte meg mer. Hørte ikke noe fra han på noen måneder, før jeg fikk en melding i forrige uke som lød "hei, hvordan går det?". Har selvsagt ingen planer om å svare noensinne..

 

Har selv et par ganger brukt unskyldningen om "dama" mi, som jeg ikke har heheh... veldig greit når veninner stiller opp :)

 

Har ikke hatt så mye dårlige dater, men har hatt en del dårlige starter på dater som har endt bra.

I mine "yngre år" var jeg av en eller annen grunn ikke særlig populær blant "Ruten-gangsterne" (Ruten = Sandnes Sentrum).

Så en gang når jeg skulle treffe ei for første gang på Ruten endte det hele opp med at vi må legge på sprang fordi disse "gangsterne" (Les: 5-6 utlendinger) tydeligvis skylte meg en runde med juling, et dårlig førsteinntrykk å gi fra seg :tease:

 

Var også med hjem til ei en gang, der viste det seg at faren var en jeg hadde trua og skjelt ut, riktignok fortjent etter at han parkert det ene framhjulet på bilen sin opp på en kompis sin fot (lang urelevant historie). Ble uansett meget pinlig når han kjente meg igjen, uten at hun hadde peiling på hvorfor.

 

:rofl:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ikke vært på så mange dårlige dater, men one-night'ere har det vært en del av jeg skulle ønske jeg kunne slette. Usikker på hvilken som er den værste, men disse er nok topp-2:

 

Våket en gang etter en særdeles fuktig kveld. Fyllesyk av en annen verden (inkl. skikkelig magesjau) og kvelden før er et sort hull fra nachspielet og ut. Ved siden av meg ligger noe av det styggeste jeg har sett, rett og slett. Valget var å ta turen på do mtp. magen og risikere at hun våknet, eller løpe. Jeg knep igjen og løp... Husker den dag i dag, 5 år senere, fortsatt ingenting fra den natten. Våknet med boxeren på, så jeg lever i håpet om at jeg var for full til at noe som helst lot seg gjennomføre...

 

Den andre er en kort, men stusselig historie. Ute på byen, møter ei søt jente som vil være med meg hjem. Hun virker ikke helt stødig, men ikke overstadig bedugget. Akten fullføres og jeg sovner blid og fornøyd. Våkner dagen etterpå, og senga er klissvåt og det lukter piss. Får sendt henne på dør, og er ikke i fullt så blid og fornøyd lenger i det jeg, fyllesyk, må vaske alt av sengetøy, dyner, madrass, etc. pga. en annen persons piss...

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hei alle! Usikker på om jeg skulle legge denne tråden i humor-kategorien på forument eller i "samliv og relasjoner". Valget falt til slutt på "Samliv og Relasjoner", siden jeg føler her er ekstremt mange deppetråder her inne, nå skal vi ha det litt morro i lag. Utfordrer alle til å servere historier om elendige dater dere har hatt, gjerne med en god dose humor... La oss sammen prøve og avdramatisere mannen, og kvinnen litt her nå... :green:

 

Her er min verste date ever:

 

Trondheim, blind-date.. Eller ikke helt blind-date, men jeg skulle treffe ei jente som jeg kun hadde snakka med på nettet, dette var i og for seg selv en veldig uvanlig ting for meg å gjøre.

 

Jeg hadde aldri vert i Trondheim før, dette var første gangen. Satt meg i bilen og kjørte nordover, full av forhåpninger om at dette skulle gå bra, her skulle jeg få alt jeg ville ha. Hun er jo så digg på alle selfiene hun sender!!

 

Når jeg endelig møtte henne, så jeg med en gang at dette ikke var min utkårede jente. Problemet mitt var at hun likte meg godt, og begynte tidlig å hinte om at hun kanskje kunne være med meg hjem senere på kvelden (Jeg bodde hos en kompis, og ikke ti ville hester hadde jaget meg og henne inn der)...

 

Vi gikk ned til en pub for å "bli bedre kjent", og jeg kom på den geniale ideen, at jeg skulle drikke meg drita full. Gutter er lite sjarmerende i fylla, så jeg tenkte som så at "This is the ultimate plan to get rid of the Troll",. Vi startet og drikke. Og jeg ble temmelig fort full (kjøpte noen ekstra shotter og tømte disse hver gang hun gikk på do).

...

 

Vel, vel. Ville kalle det ganske søplete oppførsel fra din side, ikke noe å være stolt over (tvert imot). Det er lov å oppføre seg litt ryddig...

Lenke til kommentar

 

Hei alle! Usikker på om jeg skulle legge denne tråden i humor-kategorien på forument eller i "samliv og relasjoner". Valget falt til slutt på "Samliv og Relasjoner", siden jeg føler her er ekstremt mange deppetråder her inne, nå skal vi ha det litt morro i lag. Utfordrer alle til å servere historier om elendige dater dere har hatt, gjerne med en god dose humor... La oss sammen prøve og avdramatisere mannen, og kvinnen litt her nå... :green:

 

Her er min verste date ever:

 

Trondheim, blind-date.. Eller ikke helt blind-date, men jeg skulle treffe ei jente som jeg kun hadde snakka med på nettet, dette var i og for seg selv en veldig uvanlig ting for meg å gjøre.

 

Jeg hadde aldri vert i Trondheim før, dette var første gangen. Satt meg i bilen og kjørte nordover, full av forhåpninger om at dette skulle gå bra, her skulle jeg få alt jeg ville ha. Hun er jo så digg på alle selfiene hun sender!!

 

Når jeg endelig møtte henne, så jeg med en gang at dette ikke var min utkårede jente. Problemet mitt var at hun likte meg godt, og begynte tidlig å hinte om at hun kanskje kunne være med meg hjem senere på kvelden (Jeg bodde hos en kompis, og ikke ti ville hester hadde jaget meg og henne inn der)...

 

Vi gikk ned til en pub for å "bli bedre kjent", og jeg kom på den geniale ideen, at jeg skulle drikke meg drita full. Gutter er lite sjarmerende i fylla, så jeg tenkte som så at "This is the ultimate plan to get rid of the Troll",. Vi startet og drikke. Og jeg ble temmelig fort full (kjøpte noen ekstra shotter og tømte disse hver gang hun gikk på do).

...

 

Vel, vel. Ville kalle det ganske søplete oppførsel fra din side, ikke noe å være stolt over (tvert imot). Det er lov å oppføre seg litt ryddig...

 

 

Man kan ikke oppføre seg ryddig hele tiden, tenk hvor kjedelig verden ville vært da! :huh:

 

Dro flere ganger på smilebåndet jeg. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Hei alle! Usikker på om jeg skulle legge denne tråden i humor-kategorien på forument eller i "samliv og relasjoner". Valget falt til slutt på "Samliv og Relasjoner", siden jeg føler her er ekstremt mange deppetråder her inne, nå skal vi ha det litt morro i lag. Utfordrer alle til å servere historier om elendige dater dere har hatt, gjerne med en god dose humor... La oss sammen prøve og avdramatisere mannen, og kvinnen litt her nå... :green:

 

Her er min verste date ever:

 

Trondheim, blind-date.. Eller ikke helt blind-date, men jeg skulle treffe ei jente som jeg kun hadde snakka med på nettet, dette var i og for seg selv en veldig uvanlig ting for meg å gjøre.

 

Jeg hadde aldri vert i Trondheim før, dette var første gangen. Satt meg i bilen og kjørte nordover, full av forhåpninger om at dette skulle gå bra, her skulle jeg få alt jeg ville ha. Hun er jo så digg på alle selfiene hun sender!!

 

Når jeg endelig møtte henne, så jeg med en gang at dette ikke var min utkårede jente. Problemet mitt var at hun likte meg godt, og begynte tidlig å hinte om at hun kanskje kunne være med meg hjem senere på kvelden (Jeg bodde hos en kompis, og ikke ti ville hester hadde jaget meg og henne inn der)...

 

Vi gikk ned til en pub for å "bli bedre kjent", og jeg kom på den geniale ideen, at jeg skulle drikke meg drita full. Gutter er lite sjarmerende i fylla, så jeg tenkte som så at "This is the ultimate plan to get rid of the Troll",. Vi startet og drikke. Og jeg ble temmelig fort full (kjøpte noen ekstra shotter og tømte disse hver gang hun gikk på do).

...

 

Vel, vel. Ville kalle det ganske søplete oppførsel fra din side, ikke noe å være stolt over (tvert imot). Det er lov å oppføre seg litt ryddig...

 

 

Det er ikke helt meg å være "ryddig" hele tiden. Kanskje du trives med å være ryddig, men det vil ikke si at alle andre trenger å være det. Nå nevnte jeg heller ikke noe i tråden om at jeg hintet frempå flere ganger om at det ikke var oss, uten at hun på noen måte tok "hintet". Slemt av meg? Jeg er uenig. Uansett, det var nødvendig. Jeg har opplevd jenter som har oppført seg som verre drittsekker enn hva jeg gjorde i denne situasjonen, så jeg tar det ikke så tungt :) - kan ikke være guds beste barn hele tiden vettu, da kommer man ingen vei.

Endret av Skipstrixy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Hei alle! Usikker på om jeg skulle legge denne tråden i humor-kategorien på forument eller i "samliv og relasjoner". Valget falt til slutt på "Samliv og Relasjoner", siden jeg føler her er ekstremt mange deppetråder her inne, nå skal vi ha det litt morro i lag. Utfordrer alle til å servere historier om elendige dater dere har hatt, gjerne med en god dose humor... La oss sammen prøve og avdramatisere mannen, og kvinnen litt her nå... :green:

 

Her er min verste date ever:

 

Trondheim, blind-date.. Eller ikke helt blind-date, men jeg skulle treffe ei jente som jeg kun hadde snakka med på nettet, dette var i og for seg selv en veldig uvanlig ting for meg å gjøre.

 

Jeg hadde aldri vert i Trondheim før, dette var første gangen. Satt meg i bilen og kjørte nordover, full av forhåpninger om at dette skulle gå bra, her skulle jeg få alt jeg ville ha. Hun er jo så digg på alle selfiene hun sender!!

 

Når jeg endelig møtte henne, så jeg med en gang at dette ikke var min utkårede jente. Problemet mitt var at hun likte meg godt, og begynte tidlig å hinte om at hun kanskje kunne være med meg hjem senere på kvelden (Jeg bodde hos en kompis, og ikke ti ville hester hadde jaget meg og henne inn der)...

 

Vi gikk ned til en pub for å "bli bedre kjent", og jeg kom på den geniale ideen, at jeg skulle drikke meg drita full. Gutter er lite sjarmerende i fylla, så jeg tenkte som så at "This is the ultimate plan to get rid of the Troll",. Vi startet og drikke. Og jeg ble temmelig fort full (kjøpte noen ekstra shotter og tømte disse hver gang hun gikk på do).

...

 

Vel, vel. Ville kalle det ganske søplete oppførsel fra din side, ikke noe å være stolt over (tvert imot). Det er lov å oppføre seg litt ryddig...

 

 

Man kan ikke oppføre seg ryddig hele tiden, tenk hvor kjedelig verden ville vært da! :huh:

 

Dro flere ganger på smilebåndet jeg. :)

 

 

Man ville definitivt ikke hatt artige historier å fortelle til gutta på lørdagskvelden! :green: - Ser for meg mange, kjedelige kvelder med kompisgjengen! :w00t:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Vel, vel. Ville kalle det ganske søplete oppførsel fra din side, ikke noe å være stolt over (tvert imot). Det er lov å oppføre seg litt ryddig...

Synes det er herlig at folk ikke oppfører seg helt A4 hele tiden - tenk så kjedelig verden hadde vært hvis alle oppførte seg korrekt hele tiden. Å være uansvarlig og bedrive tidvis idioti er menneskelig, og så lenge ikke andre tar skade av det, ser jeg virkelig ikke problemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...