Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Ingen lang historie, men: Var smålig på flørten med en dame i sommerferien, snakka masse osv. var ikke før i Februar jeg endelig fikk den etterlengtede daten, men det var ikke lenge etter jeg møtte dama i byen at jeg skjønte hu var skrulle.

 

Jeg gikk for klemmen som en helt høflig gest, men ble glatt avvist uten noen videre kommentar, uten noe annet at hun synes skoene mine var upassende for anledningen. Snakkisen gikk i et kjør fra hennes side og handlet eksklusivt om hennes forhold til folk som ikke takler motepress og "dagens sosiale survival of the fittest. Snakka i vei om det bare var fattige mennesker som ikke kunne leve opp til forventningene osv. Så mange ganger har jeg aldri himlet med øynene. Endte med at jeg foreslo vi stakk på kino hvor jeg pent og ryddig snike meg ut fra den mørke heksehytta.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen lang historie, men: Var smålig på flørten med en dame i sommerferien, snakka masse osv. var ikke før i Februar jeg endelig fikk den etterlengtede daten, men det var ikke lenge etter jeg møtte dama i byen at jeg skjønte hu var skrulle.

 

Jeg gikk for klemmen som en helt høflig gest, men ble glatt avvist uten noen videre kommentar, uten noe annet at hun synes skoene mine var upassende for anledningen. Snakkisen gikk i et kjør fra hennes side og handlet eksklusivt om hennes forhold til folk som ikke takler motepress og "dagens sosiale survival of the fittest. Snakka i vei om det bare var fattige mennesker som ikke kunne leve opp til forventningene osv. Så mange ganger har jeg aldri himlet med øynene. Endte med at jeg foreslo vi stakk på kino hvor jeg pent og ryddig snike meg ut fra den mørke heksehytta.

 

 

post-276311-0-99121900-1395529135_thumb.png

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

Vel, vel. Ville kalle det ganske søplete oppførsel fra din side, ikke noe å være stolt over (tvert imot). Det er lov å oppføre seg litt ryddig...

Synes det er herlig at folk ikke oppfører seg helt A4 hele tiden - tenk så kjedelig verden hadde vært hvis alle oppførte seg korrekt hele tiden. Å være uansvarlig og bedrive tidvis idioti er menneskelig, og så lenge ikke andre tar skade av det, ser jeg virkelig ikke problemet.

 

 

Å være uansvarlig og bedrive tidvis idioti er menneskelig, ja, men det er ikke noe å heie frem. Både uansvarlighet og idioti er gjerne noe som rammer andre, ikke bare en selv (selv om det er ille nok). Det ofte nettopp det som gjør at det kalles "uansvarlighet" og "idioti".

 

Til saken: Dersom trådstarter ikke likte daten og ikke var helt med på datens agenda for kvelden, kunne han håndtert situasjonen bedre - og uten å klare den "bragden" å havne i fyllearresten som en hvilkensomhelst fyllataper og uten å være såpass respektløs mot hun jenta. Ser ingen grunn til å legge seg på et lavere nivå enn en middels oppegående partyruss, men jeg må jo konstatere at deler av forumet synes denslags er skikkelig tøft.

Lenke til kommentar

 

 

Vel, vel. Ville kalle det ganske søplete oppførsel fra din side, ikke noe å være stolt over (tvert imot). Det er lov å oppføre seg litt ryddig...

Synes det er herlig at folk ikke oppfører seg helt A4 hele tiden - tenk så kjedelig verden hadde vært hvis alle oppførte seg korrekt hele tiden. Å være uansvarlig og bedrive tidvis idioti er menneskelig, og så lenge ikke andre tar skade av det, ser jeg virkelig ikke problemet.

 

 

Å være uansvarlig og bedrive tidvis idioti er menneskelig, ja, men det er ikke noe å heie frem. Både uansvarlighet og idioti er gjerne noe som rammer andre, ikke bare en selv (selv om det er ille nok). Det ofte nettopp det som gjør at det kalles "uansvarlighet" og "idioti".

 

Til saken: Dersom trådstarter ikke likte daten og ikke var helt med på datens agenda for kvelden, kunne han håndtert situasjonen bedre - og uten å klare den "bragden" å havne i fyllearresten som en hvilkensomhelst fyllataper og uten å være såpass respektløs mot hun jenta. Ser ingen grunn til å legge seg på et lavere nivå enn en middels oppegående partyruss, men jeg må jo konstatere at deler av forumet synes denslags er skikkelig tøft.

 

Jeg tviler på at denne metoden her er hans personlige "weapon of choice" i de tilfeller han ender opp på dårlige dates. Uansett så var det jo ikke sånn at han slapp bomben på hu med en gang, slik jeg forstår det at du mener han burde ha gjort. Han eskalerte gradvis, og når hu ikke ser ut til å ta hintet, og han i tillegg er sørpe full så er kanskje ikke bedømmelsesevnen helt der den normalt pleier å være.

 

Moralistisk preik som du fører med deg skaper bare dårlig stemning i en tråd som ellers er fantastisk morsom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har en.

 

Ikke kjempespesiell, men. Whatever.

 

Ute med fyr. Dro meg med på strippeklubb. Faktisk litt gøy, kjentes som Tony Soprano kunne komme inn døra når som helst, midt i Oslo. Men kunne aldri helt avgjøre om han mente å gjøre noe kårni eller om dette var toppen av klasse eller salighet for ham. Hjem til ham. Relativt meningsløs sex. Oppdaget dagen etter at han var veldig kjedelig. Profesjonell kokk, ga meg den verste bolognesen jeg har spist, smakløs og...slimete. Skjønte at han ventet mye motstand da han skulle prøve å overbevise meg om at jeg også en dag kunne få til denne retten. Jeg var ikke helt i form til å spille med, men det gikk bra for han merket ikke..

Da jeg ikke var interessert i å møte ham igjen tilbød han stadig større bestikkelser.

 

Å, nå skjønner jeg hvorfor jeg nølte med denne historien, den er jo bare trist.

 

Håper den blir litt bedre når jeg sier at jeg mange år etterpå endte opp med en nabo med elendig musikksmak, som føkka opp lesingen min, og som var kokk og jobbet på samme restaurant som daten min. Klarte liksom ikke konfrontere ordentlig for ikke sikker på at jeg ville kjent ham igjen.

 

Tja.

Endret av D.Selwyn
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

(siden jeg nå har blitt en respektabel mann må jeg dessverre feige ut og poste som anonym, men shit la gå).

 

Dette er noen år siden, på den tiden nettby var skikkelig i vinden.

Jeg hadde hooket opp med ei veldig nymfoman jente som jobbet på et treningssenter.

 

Etter noen dager med flørting og svært pirrende mms'er (ja, det er så lenge siden) bestemte jeg meg for å møte opp på treninggsenteret og ta økten min der.

 

Hun jobbet der alene og det var snart stengetid. Under hele økten hadde hun sendt meg lystige blikk fra resepsjonen og jeg trente av gårde med blodspreng i både muskler og forplantningsorganer.

 

Når siste person (omsider) kommer seg ut og vi er alene igjen så kommer hun bort til meg mens jeg ligger på en treningsbenk.

Hun går rett på sak (og dette er første sekundene vi noen gang møtes, dere) og etter et par minutter med heftig klining og jukking på denne benken så klarer jeg på en helt fantastisk måte å dunke hodet hennes rett i vektstangen mens jeg prøver meg på en frekk og akrobatisk manøver.

 

Hun HYLER og famler mot garderoben. Jeg har allerede begynt å se for meg hjernerystelse og diverse overskrifter i lokalavisen på bakgrunn av lyden fra dunket.

Forplantningsorganet mitt er håpløst forvirret.

 

Når hun kommer ut av jentegarderoben har hun en bunke våte servietter på pannen sin og verdens verste donald-kul er under utvikling.

 

Heldigvis satte ikke dette noen stopper på kåtskapen hennes og noen minutter senere knuller vi som kaniner på aerobics-salen. Milevis fra vektstenger og andre harde gjenstander (vel.. bortsett fra en).

 

Etter en særdeles vellykket samleie ringer plutselig telefonen hennes. Det er visst mammaen hennes som er utenfor og venter på henne (hun hadde ventet der hele tiden siden senteret hadde stengetid).

Jeg får litt panikk og innser at jeg ikke kan komme ut hovedinngangen sammen med hennes nypulte datter.

 

Dette skjønner heldigvis hun også (som fremdeles er mammas dydige, ubesudlede blomst), og leder meg til et bakrom og noen skumle, gamle dører.

 

Før jeg skjønner hva som er skjedd så er jeg nå inne i nabo-bygningen. Det er et hundre meter langt og 5 etasjer høyt bygg som er falleferdig, og jeg er i tredje etasje i stummende mørke. Der er ingen vegger, og ganske få gulv. Jeg roter omkring der i sikkert en god halvtime før jeg klarer å navigere meg ut. Dette var også før tiden lommelykter var vanlige på telefoner, og den blå LCD-bakbelysningen var langt fra sterk nok.

 

Når jeg omsider kommer meg ut så befinner jeg meg på feil side av et bevoktet område med høye gjerder.

Dette er selvsagt bare begynnelsen, for når jeg runder hjørnet og finner hovedporten så står det en vekter der ved siden av bilen sin.

 

Perfekt.

 

Jeg løper tilbake der jeg kom fra med treningsbaggen og gjemmer meg i et hjørne bak en container.

Der står jeg ganske lenge til den late vekteren bare drar igjen.

 

Etter dette fant jeg meg en utgang og peste hjem :)

Anonymous poster hash: a7d2b...bc1

 

Anonymous poster hash: a7d2b...bc1

 

 

HAHAHAHAH DUDE!!!!!!!!!!!!!!!! You totally made my day! Den der fortjener sin plass i hall of fame! :rofl:

Mange gode historier som florerer rundt om kring, btw! Jeg husker Nettby, det var ville tilstander den tiden! :green:

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Men sjekket du ut gjennom facebook at det var like person?

 

 

 

 

 

Hei alle! Usikker på om jeg skulle legge denne tråden i humor-kategorien på forument eller i "samliv og relasjoner". Valget falt til slutt på "Samliv og Relasjoner", siden jeg føler her er ekstremt mange deppetråder her inne, nå skal vi ha det litt morro i lag. Utfordrer alle til å servere historier om elendige dater dere har hatt, gjerne med en god dose humor... La oss sammen prøve og avdramatisere mannen, og kvinnen litt her nå... :green:

 

Her er min verste date ever:

 

Trondheim, blind-date.. Eller ikke helt blind-date, men jeg skulle treffe ei jente som jeg kun hadde snakka med på nettet, dette var i og for seg selv en veldig uvanlig ting for meg å gjøre. 

 

Jeg hadde aldri vert i Trondheim før, dette var første gangen. Satt meg i bilen og kjørte nordover, full av forhåpninger om at dette skulle gå bra, her skulle jeg få alt jeg ville ha. Hun er jo så digg på alle selfiene hun sender!! 

 

Når jeg endelig møtte henne, så jeg med en gang at dette ikke var min utkårede jente. Problemet mitt var at hun likte meg godt, og begynte tidlig å hinte om at hun kanskje kunne være med meg hjem senere på kvelden (Jeg bodde hos en kompis, og ikke ti ville hester hadde jaget meg og henne inn der)... Hun var heller ikke på noen måte motakelig for hintet mitt, om at jeg bare var her for å bli kjent med henne og ikke noe mer ("denne helgen". Mitt høffelige forsøk på å blåse henne av). 

 

Vi gikk ned til en pub for å "bli bedre kjent", og jeg kom på den geniale ideen, at jeg skulle drikke meg drita full. Gutter er lite sjarmerende i fylla, så jeg tenkte som så at "This is the ultimate plan to get rid of the Troll",. Vi startet å drikke. Jeg hadde ikke drukket på mange måneder og ble derfor temmelig fort full (kjøpte noen ekstra shotter og tømte disse hver gang hun gikk på do). Hun bodde i et studentkolektiv, og var på ingen måte en jente man lett kunne drikke under bordet (ganske greit for meg).

 

Da vi skulle gå videre fra puben for å møte vennene hennes, var jeg pære full, og helt sikkert på mitt minst sjarmerende noen sinne. Vi skulle snart møte vennene hennes. Merkelig nok gikk dette bra, jeg fortsatte å styrte nedpå. Senere på kvelden ble hun omsider brisen, og langt mer intim enn jeg likte.

 

Da vi ut på natta forlot utestedet var jeg så pære dritings at jeg ikke så forskjell på opp og ned. Planen min hadde totalt faila. Dette var nok eneste jenta i Norge som tenner på gutter med 250 i promille, og jeg var tilfeldig vis på date med henne... jeg innså at i morgen kommer jeg til å våkne opp med ei jeg ikke vil våkne opp med.

 

Så; Trollet har skaffet oss en taxi, nå er gode råd ekstremt dyre.

Som et siste desperat forsøk, ser jeg en politibil siger sakte nedover veien der hvor vi står. Jeg tar rennfart og løsriver meg fra henne, snubler og slår hodet i asfalten noen meter fra politibilen. Politibilen stopper selvfølgelig opp, og konstablene kommer ut så raskt at man nesten skulle tro de fikk betalt for det.

 

Det hele ender med at jeg fikk sove ut fylla i fyllearresten på politihuset i Trondheim, pga at jeg var for full til å ta vare på meg selv, og at jeg ga veldig klart utrykk til politiet at jeg ikke "kjente" denne jenta, og at jeg aldri hadde sett henne før!

 

Det er den verste daten jeg noen sinne har hatt! Det var enormt slemt gjort av meg, men ekstremt nødvendig, tro meg. 

 

ps. Hadde en lettere lynforbanna melding på telefonen min da jeg slapp ut av fyllearresten dagen etter! :w00t: Skal nevnes at det ble med den ene gangen jeg traff henne! :xmas:  

 

Moral; jeg elsker politiet!

Anonymous poster hash: ecb5f...03e

Lenke til kommentar

Vet at tråden er gammel, men mye fint lesestoff her.

 

Har ikke hatt noen dater som er kjempefæle annet enn at folk ser helt annerledes ut når man møter dem i virkeligheten. I fjor sommer hadde jeg chattet med ei som så utrolig pen ut på bildene. De fleste bildene var kun av ansiktet, men det var et par bilder som var 2-3 år gamle hvor man så hele figuren. Fin og veltrent.

 

Da jeg møtte henne viste det seg at hun var skikkelig overvektig, sikkert over 100 kilo. Grøss...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...