Gå til innhold

The Witcher 3 kjem ikkje før til neste år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

da blir det piratkopi, hater at dem pisser på fans...

Så kvalitetsikring er pissing på fans?

de kunne ha sagt 2015 første gang eller ikke sagt et år i det hele tatt, framfor å skuffe

Det kan jo hende at det er litt vanskelig å estimere nøyaktig hvor lang tid et stort og komplekst spillprosjekt blir å ta. Men det er tydeligvis helt uforståelig for deg.

Hvis det er uferdige spill du vil ha, så er det bare å ta seg en tur på Steam. Der myldrer det av early access spill, slik at du kan bade i bugs du har betalt for.

Lenke til kommentar

 

 

da blir det piratkopi, hater at dem pisser på fans...

What?

 

Du skal altså pisse på en av de få utviklerne i verden som ikke bruker DRM på spilla sine,

når man heller burde støtte dem....

får se, kanskje om det får 90+ på metacritic så fortjener de penga
Lenke til kommentar

 

 

 

da blir det piratkopi, hater at dem pisser på fans...

What?

 

Du skal altså pisse på en av de få utviklerne i verden som ikke bruker DRM på spilla sine,

når man heller burde støtte dem....

får se, kanskje om det får 90+ på metacritic så fortjener de penga

Svært få spill som får 90+ på metacritics er bra , er bare kommersielt søppel som regel,,,

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Kjipt, ettersom det kanskje er det eneste spillet jeg virkelig gleder meg til i år. 2014 ser ut til å det tammeste året på lenge.

 

Menmen. Spillet blir nok fantastisk.

exactly, var det eneste spillet i 2014 som så bra ut, og så fucker de oss

 

Hvordan i alle dager går det an å bli så forbannet av en enkel notis? "OK, da kommer det ut i februar istedet? Greit da vet vi det." var mine første tanker

 

Ettersom CD Project RED mistet et par viktige utviklere tidligere i år er burde det jo heller ikke komme som en overraskelse at spillet forsinkes med en 3-4 måneder ekstra.

Endret av N o r e n g
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Kjipt, ettersom det kanskje er det eneste spillet jeg virkelig gleder meg til i år. 2014 ser ut til å det tammeste året på lenge.

Menmen. Spillet blir nok fantastisk.

exactly, var det eneste spillet i 2014 som så bra ut, og så fucker de oss

Så du vil heller ha ett uferdig spill fullt av bugs problemer enn et som er polert og hvor de fleste problemer er borte ?

Lenke til kommentar

Kjipt, ettersom det kanskje er det eneste spillet jeg virkelig gleder meg til i år. 2014 ser ut til å det tammeste året på lenge.

 

 

Hva slags spill spiller egentlig dere til daglig? Ser det er flere i tråden som synes det samme. Det kommer ikke akkurat 100 gåsimulatorer i året, og ikke har noen av dem vært spesielt interessante heller, bortsett fra Morrowind, (og til dels Fallout New Vegas) og det begynner å bli mange år siden det kom.

 

Av det vi har sett av spill som kommer i år, og har kommet, så hadde Twitcher 3 slitt med å komme seg inn på topp 50-lista over årets beste spill, i det som ser ut til å bli det beste spillåret siden tidlig på 2000-tallet om alle spillene som kommer i år innfrir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...