Gå til innhold

Gearbox røper detaljer om Homeworld-nyversjonene


Anbefalte innlegg

"There is something wrong here. A presence. We sense its hunger. Not infant race. Not Unbound. Something other. Something older. Something from Outside! It tears at Us! Rewriting Song. Devouring memory. Turning Our Body against us...Binding Us!!! This cannot be... WE... WILL... NOT... BE .. BOUND!!!"

 

*goosebumps*

Min all time favourite spill quote.

 

SOOO TRÜUUUUUUUUE !!

 

Det og "Its time to kick ass and chew bubble gum, and im all out of gum! :D"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 10 måneder senere...

Uansett hvor "oppgradert" eller ikke, nyversonen blir. Så er dette en gylden grunn til å spille gjennom to av tidenes beste strategi spill.

 

Men må tilstå jeg aldri klarte å fullføre noen av de, rett og slett for vanskelig for meg :( . Men kanskje jeg har blitt bedre med årene... haha særlig.

 

Er i samme situasjonen som deg - det ble fort alt for vanskelig. Men stemningen, grafikken, spillbarheten og historien var så fantastisk at jeg husker at jeg forsøkte igjen og igjen :)

Lenke til kommentar

Men Gearbox tweker strengt tatt bare grafikken her? Thats it?

Jeg var så gira....for ingenting :(

Shipbreakers ser lovende ut dog. Mest klar for Homeworld 3, men Hardware kan bli et bra substitutt.

 

Edit: INNI HULESTE!! Jeg har ikke spillt 2'ern!

Trekker tilbake alt jeg sa.

Dette blir digg!

 

Som andre så klokt sier: TAKE MY MONEY!!!

 

Ikke bli for opphisset om de ikke bugfikser 2rn.

Den har dessverre en lei tendens til å sende deg tilbake til desktopen etter lengere tid ingame (1-2 timer) noe som kan gjøre multiplayer kamper svært irriterende.

Dette har gjort at Homeworld 2 havnet på hylla og ble ersattet av Sins of a Solar empire i sin tid, som dessverre har andre problemer under panseret nå, men det kommer av en motor som er tynet for hardt og burde ha vært byttet ut for 2-3 år siden.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...