Gå til innhold

Liveblogg kl 20:00: Nå kommer Galaxy S5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud, og her har jeg gått å vurdert å handle Samsung om en 8 ukers tid når jeg er ferdig med kontrakten på min HTC One.

 

Nekter å tru at Samsung kan slippe den greia der som flaggskipet for 2014.

 

Størrelse som en Note 3, bare med mindre skjerm, mer bezel og en forferdelig stygg bakside.

 

GG Samsung.

 

Nei, LG G2 leder fortsatt valget som min neste telefon.

Men vi får se klokka 20.

 

Jeg byttet fra S4 til LG g2 for tre uker siden, har hatt s2, s3, s4 og diverse Sony. Har en sony tablet z fortsatt da, men uansett! Jeg har aldri vært så fornøyd med en mobil noengang som jeg er med LG G2. Nå rooter jeg og innstalerer custom rom osv da, men telefonen er sykt bra! Kjøpte den for 3500 kr på Lefdal, egentlig et latterlig bra røverkjøp..

Lenke til kommentar

Virker jo nesten som han brukte alt dette "vi har hørt på hva kundene vil ha, og de vil ikke ha cutting edge teknologi" som en slags bortforklaring og unnskyldning på at maskinvarenevolusjonen fra forrige generasjon er mindre enn noen gang. Virker jo som de selv har innsett at denne gangen må det kreativ markedsføring til for maskinvaren er alt for lik forrige generasjon.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Etter å ha sett enda mer av lansering så er det 2 ting som er i tankene mine.

 

Har samsung rett og slett solgt for mange enheter og dermed blitt så arrogante at de gjør som Apple gjorde, lansere enn samsung Galaxy 4s?

Det er det ser ut som for min del.

 

Kan dette bety at ryktene om en samsung galaxy F stemmer?

Ja, uansett så betyr det at jeg trygt kan spare pengene mine og la minn samsung sg3 leve en stund til.

Å bruke 5000 på et produkt som er ganske likt det sg4 utgavene har, det synes jeg er sykt.

 

Nei, jeg må si at jeg virkelig er skuffet over de og nå håper jeg at folk gjør som meg og ikke kjøper sg5.

Kjøper jeg ny telefon tror jeg at jeg vurderer å kjøpe Sony Z2.

Hvis ikke så tror jeg lar pengene gro på kontoen i en stund til

Lenke til kommentar

Galaxy S5 ser veldig pen ut den gitt at man velger "riktig" farge, har skjeldent sett så stor forskjell på utseende bare ved endret farge på telefonen. Den sorte var min favoritt i GS5 lineup'en, dog kunne tenkt meg mer info om materialene brukt... Skjermen er garantert vinner, for meg iallefall, hater LCD på telefoner, super amoled HD er konge på telefoner, svartnivå og innsynsvinkel er viktigst, pixeltetthet neste..

 

Gear Fit var faktisk noe som så komfortabelt ut, liten og lett på 27g, ligner på konseptbilder, Fit delen kan ignoreres håper den kan det meste ang. samtaler og sms..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...