Gå til innhold

Nå kan du betale deg til nivå 90 i World of Warcraft


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette slår meg som ekstremt fjollete bruk av pengar. Eg er villig til å betale for spel, og tidvis ekstrainnhald. Eg er òg villig til å betale abonnementsavgifter dersom eg spelar noko som krev kontinuerleg vedlikehald/serverdrift. Eg kan til og med vere med å betale for å fjerne reklame frå gratisspel.

 

I alle desse tilfella forstår eg kva det er eg betalar for, og kvifor det kostar pengar. Men å betale for å hoppe over store delar av eit spel, det blir for dumt. Dette er eit "produkt" som har null verdi. Du får ikkje noko ekstra innhald, og det medfører ingen vesentlege utgifter for Blizzard. Alt du får er at nokre variablar i programmet endrar seg, tilsvarande som om du åpna konsollen og skreiv inn ein kommando i eit anna spel.

 

Eg får av og til ei kjensle av at spelarar i dag (yngre spelarar?) ikkje lenger har noko begrep om verdi og kostnad på ting. Der var ei tid då eit spel kosta 400-600 kroner, som ikkje var billig, men du fekk i alle fall eit heilt spel, og du visste kva du betalte for. I dag betalar folk potensielt tusenvis av kroner for å få noko tøv i eit bedritent "gratis" mobilspel. Og til og med fullprisspel tilbyr ekstrainnhald til prisar som gjer at eg ikkje vil snakke om "mikrotransaksjonar" lenger. Det er snakk om ordinære transaksjonar, som betaling for mikroinnhald.

 

Heldigvis har vi alternativ. Selskap som prioriterar betalingsmodellar framfor speldesign anser eg som irrelevante. Sjølv held eg meg stort sett til indie-utviklarar i dag.

 

Kay

 

Jeg hadde gladelig betalt for å slippe å levele opp til 90 for 5 gang (eller noe sånt). Dette gir null fordeler i forhold til faktisk gameplay, siden 90% av WoW foregår i "end-game". Liker man det ikke så lar man bare være å betale, så enkelt er det. Dette er en tjeneste for de som ønsker.

Lenke til kommentar

@Galen Absalom

 

 

Eg er ikkje utan vidare einig i at dette er ei teneste.

 

 

Du får eigentleg ikkje noko av substans for desse 370 kronene. Dersom det er slik du og fleire seier, at den interessante delen av spelet startar på nivå 90, burde nivå 1-89 vere svært raskt å gå igjennom, og etter å ha gjort det ein gong, burde det vere mogleg å hoppe rett over det. Gratis.

 

 

Slik er det forøvrig i mange andre spel, der ein har ein opplæringsdel eller ein prolog (for rollespel) i starten. Vanlegvis kan desse hoppast over. Det Blizzard gjer her er å sette ein veldig høg prislapp på dette, som du attpåtil må betale for kvar nye karakter du startar.

 

 

Kay

Lenke til kommentar

 

Ser at det står i kilden at man kunne få boosten hvis man forhåndsbestillte WoD, men dette er feil. Boosten gjaldt/gjelder _alle_ som kjøper WoD. (Ifølge Blizzard på Blizzcon!)

 

Du får 1 gratis ved kjøp av WoD.

Var det jeg egentlig mente, men ser at det ikke kom frem. Men poenget var at det ikke bare gjaldt forhåndsbestillinger, som det står i artikkelen her, og i kilden.

Lenke til kommentar

"World of Warcraft har slitt med dalende tall de siste årene, og hadde i sommer de laveste abonnementstallene siden 2007."

 

"OMG det går nedover med WoW, skuta synker! Går rett til perkele dette her!"

Nei, Audun Rodem, WoW er fortsatt det største MMO der ute, og kommer sikkert til å være det i overskuelig framtid, det blir uansett helt feil å si at de sliter. Tror man tjener styggbra på 6-7 mill spillere som betaler 100 kr mnd. Den dagen det "bare" er 1 mill spillere igjen tjener de fortsatt store summer og er større enn fleste ;)

Slapp av de har bare mista no sånt som 30-40% av kundene på 3 år :p

Lenke til kommentar

 

Det er da det begynner , 99,999% av tiden i spillet vil være etter ding 90.

Og de resterende 0.001%? Overflødig svada?

 

Levlingen opp er for å bli kjent med historie og lære klassen og se seteder.

Med mine 1600 days played så har 99% blitt etter maks level ja.

 

Nå er spillet blitt noe annet en det en gang var, men instance, raid og arena samt farming og random kuking rundt på maks level som er/var selve spillet.

Levle var noe man brukte et par dager på som et nødvendig onde.

Lenke til kommentar

"Kjøpsvalget kommer ikke lenge etter at Blizzard lovte et gratis nivåhopp til alle som forhåndsbestiller den neste World of Warcraft-utvidelsen, Warlords of Draenor."

 

Må man -forhåndsbestille- WoD for å få en gratis 90 toon? Får man ikke det uansett når man kjøper utvidelsepakken, også etter at den har blitt lansert?

Lenke til kommentar

nei og nei, godt at Eso kommer ut snart,

Klarte ett halvt år med wow før eg innså hvor dum eg hadde vert som har kasta vekk tid på et dritt spille der. fekk en 90 shaman, tok 4 dager totalt gaming tid, og eg må si, Wow er for kids i 6 til 12 års alderen som vil lære seg Baisc mmo stuff. ellers for dere eldre herrer med ett stort mmo hjerte,eso kommer snart,slapp av:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...