Gå til innhold

True Detective - Generell Diskusjon - (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne storyen i år virker altfor avansert til at selv Nic Pizzolatto kan følge med. Virker som han har bare overgjort seg selv med et plott som er altfor avansert for han iløpet av 8 episoder. Blir litt som om David Simon skulle gjøre en hel sesong av The Wire på bare 8 episoder, og det fungerer ikke med det plottet True Detective forteller i år. 

Og who the fuck is Stan? 

Lenke til kommentar

På langt nær like vellykket som første sesong dette altså. Top-notch prestasjon fra skuespillerne men når det hele blir en fyldig suppe i altfor liten og trang gryte så renner det fort over. For all del, jeg har blitt underholdt men måtte samtidig lese en del i ettertid bare for å se om jeg overhodet var med på hva som egentlig hadde skjedd her.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

 

Hør fra 3:10 utover. Forshadowing delux.

 

 

Likevel, hvis det blir noe sesong 3 så burde Nic Pizzolatto ha noen andre som ser over manusene sammen med han. Og det burde være en enklere story, og noen færre karakterer neste sesong.

 

Total kreativ frihet er en fin ting som har ført til noen solide serier på HBO tidligere, men Pizzolatto burde han virkelig ikke ha det. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Da kan du ikke ha sett mye bra som er på tv-skjermen akkurat nå og har vært synes jeg.

 

True Detective sesong 1 var bra den, men det beste som er lagd på tv-skjermen er det ikke. Synes også denne sesongen har fremhevet er hvor heldig Pizzolatto egentlig var med sesong 1. Cary Fukunaga og en skuespiller som Matthew McConaughey høynet manuset til Pizzolatto en god del. Jeg tror ikke sesong 1 hadde vært så bra uten de to. 

Lenke til kommentar

Jeg sier at du kanskje kan ha igjen å oppdage en serie som er mye bedre for deg. Med spesielt Treme og The Wire som favoritter så mener jeg du kan ha stor interesse for flere svært unike og bedre serier enn True Detective som Rectify og Mad Men eksempelvis. Selvfølgelig, det er hva jeg mener. Jeg beklager om jeg kanskje formulerte det rart.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...