Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Miste jomfrudommen som 15 åring


davidendvd

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg var på fest sist helg og Mistet jomfrudommen min. Jeg og kjæresten min hygget oss og med venner på fest og drakk en del sprit. Vi husker ikke så mye av den kvelden men vi husker nok til å skjønne hva vi gjorde. Vi har ignorert hverandre litt etter den kvelden. Jeg har selv psykolog på grunn av psykiske problemer. Har havnet i feil miljø og har hatt en del problemer med familien. Har også hjulpet venner som sliter med vold i hjemmet og venner som har blitt kastet ut av familie hjemmet. Men etter jeg fikk psykolog har ting blitt mye bedre. Har noen opplevd det samme som meg ? eller har noen forslag/erfaringer ? God kveld :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Forslag til hva?

Vet ikke. Hva jeg skal gjøre med saken kanskje ? leter etter svar og meninger. God kveld :)

 

Trenger du å gjøre noe som helst? Er ikke nødvendig å lage problemer ut av alt som KAN lages problemer av.

 

Edit: For meg virker dette som et gjennomgående problem hos de som går til psykolog. Alt skal overanalyseres og prosseseres opp og ned i mente, og da blir det fort til at det blir LAGD problemer ut av trivielle tilg som strengt tatt ikke er noe å lage noe ut av.

Endret av Leo_
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...