Gå til innhold

Pebble lanserer smartklokke i stål


Anbefalte innlegg

Bestilte denne klokken tidlig i januar. shippingen var da satt til tidli februar , videre ble den justert til mid februar , så til sent februar . I dag var estimert levering fjernet og bare backorderd sto der. Ble såpass møkkalei at jeg avbestilte hele klokken i dag... En ting er å ha produksjonsproblemer som fører til senere levering osv. men å bare ukritisk endre estimerte leveringsdatoer for så å fjerne de helt uten noe informasjon finner jeg meg vertfall ikke i...

 

Du er ikke den eneste som er irritert..

http://forums.getpebble.com/discussion/10602/pebble-steel-shipping-mega-thread/p35

 

Jeg velger å vente litt til dog..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Bestilte denne klokken tidlig i januar. shippingen var da satt til tidli februar , videre ble den justert til mid februar , så til sent februar . I dag var estimert levering fjernet og bare backorderd sto der. Ble såpass møkkalei at jeg avbestilte hele klokken i dag... En ting er å ha produksjonsproblemer som fører til senere levering osv. men å bare ukritisk endre estimerte leveringsdatoer for så å fjerne de helt uten noe informasjon finner jeg meg vertfall ikke i...

 

Du er ikke den eneste som er irritert..

http://forums.getpebble.com/discussion/10602/pebble-steel-shipping-mega-thread/p35

 

Jeg velger å vente litt til dog..

 

 

Se der ja, ser ut til at det ikke er alle som er helt fornøyd med klokken av de som har fått den heller. Virker som en veldig god klokke , å ikke minst pen, men når jeg får beskjed om at det kan ta 4-5 uker til den blir sendt en månde etter første estimert sendingstid er ikke noe jeg gidder rett og slett.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Bestillte matt svart utgaven 15. januar og nå kom e-posten om at den var sendt. Sannelig på tide...

 

Bestilte min den 7. januar, og fikk den levert på mandag..

 

Tok litt tid, men så langt er jeg strålende fornøyd med selve klokka! :-)

 

Ps. Til andre som venter - jeg sendte til slutt en mail til pebble support og lurte på når jeg kunne forvente å få klokka mi, dagen etter ble den sendt :p

Lenke til kommentar

Tror de venter på en ny batch med klokker i brushed steel.. Mange som bestilte svart etter meg har fått sin, mens flere som bestilte steel venter enda.

Det spekuleres i at det er problemer med produksjonen av klokkereimen, da man i en liten periode nå fikk kjøpt klokkene med bare gummireimen til en lavere sum.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...