Gå til innhold

Gnabry vs Januzaj, hvem er best av de to?


fox

  

67 stemmer

  1. 1. Gnabry vs Januzaj, hvem er best av de to per idag

  2. 2. Hvem av dem vil bli best over tid?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Det syns jeg. Du skal ha ganske tykke Arsenal-briller på deg får å mene at Gnabry er best. Hvem som blir best er selvfølgelig noe helt annet. Gleder meg til å se utviklingen på de to.

Lenke til kommentar

For min egen del, kan jeg bare si at jeg ser først og fremst United sine kamper. Gnarby har jeg ikke sett nok av til å ha en mening om - jeg ble ikke mindblowned av det han gjorde mot Spurs (youtube-video her i tråden). Vi har sett mange 18-19 åringer gjøre det bra et par kamper i PL, for så å falle helt gjennom.

 

United har hatt Macheda, som jeg trodde skulle gjøre det stort.

Michael Owen var god som ung - han har vel aldri kommet tilbake til nivået han hadde som 20-åring...

Walcott slo gjennom som veldig ung, men har brukt noen år på å heve spillet sitt. Jeg trodde han skulle bli bedre enn han er i dag.

Noen som husker en Jack Rodwell?

Cleverley. Må på listen, jeg trodde han skulle bli bedre for 2-3 år siden enn han er i dag.

Henderson. Det varmer mitt kalde hjerte for Liverpool å se at han ikke er blitt like god som jeg/mange trodde han skulle bli...

Lenke til kommentar

Det har jeg også, men det er en annen diskusjon. For at spillere skal bli god må dem trene mye selv også. Bale ble blant verdens beste under Harry Redknapp - han går ikke under kategorien "stor talentutvikler" i min bok.

Edit:

Kan legge til at Harry, til tross for min merkelapp, hadde rett angående Frank.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Fordelen med Wegner er at han gir dem tillitt i kamper enkeltkamper uansett hvordan dem spiller. Moyes har latt Zaha sitte på benken PL-kamper denne sesongen. Når han endelig slipper til er det i en kamp vi ligger under 1-0 mot Newcastle eller hvem det var.

 

I tillegg ville nok Wenger kjørt flere urutinerte både i ligacup og i FA-cup, selv om det kunne kostet ham en tidlig exit.

Lenke til kommentar

Dominere og dominere. United-fansen ville neppe byttet Gnarby mot Januzaj uansett - selv ikke med et latterlig sum som mellomlegg. At Arsenal-fansen synes sin spiller er best er ikke så fryktelig merkelig.

De fleste Arsenal-fans mener Januzaj er bedre, men mange (inkludert meg), mener at Gnabry kan bli bedre enn Januzaj i framtiden. Men bare de trangsynte mener vel at Gnabry er bedre nå.

 

For øvrig flott å se at han blomstrer til dere, var en av de spillerne jeg trodde ville slå igjennom i årets sesong.(Tippet det i tipp PL 13/14 tråden 5.august)

 

Blir spennende å se om han fortsetter å storspille ut sesongen. Har vel godt av en hvil den neste uken! :)

Lenke til kommentar

Januzaj kommer til å gå på en smell om han fortsetter å spille like mye som han gjør.

 

Hvorfor? Er ikke som om han er 16 år, han er tross alt snart 19 år. At han har for mye ansvar er helt klart, og det er unødvendig at en 18åring skal spille 120min mot Sunderland, men utenom det har han ikke spillet for mye.

Lenke til kommentar

Jo, han brukes for mye. Han trenger fortsatt tid til å trene, og dem som spiller kamper må bruke tiden på å restituere seg. Han blir neppe veldig mye bedre til å ta frispark denne sesongen. Eller kommer til å trene på seg særlig med muskler. Bale var en spjæling som LB, før han buffet seg opp.

Lenke til kommentar

Gnabry starter mot Coventry, for de som er interesserte. Kampen starter 20:45 på TV2 Premium. Se også opp for Gedion Zelalem, som starter på benken. Kommer han innpå, vil han være den første Arsenal-debutanten som ikke var født da Wenger tok over styringen. Et meget spennende talent.

Endret av Le Professeur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Januzaj kommer til å gå på en smell om han fortsetter å spille like mye som han gjør.

 

Hvorfor? Er ikke som om han er 16 år, han er tross alt snart 19 år. At han har for mye ansvar er helt klart, og det er unødvendig at en 18åring skal spille 120min mot Sunderland, men utenom det har han ikke spillet for mye.

 

 

Kan jo bli noe ala Wilshere som ble kjørt i grøfta av Wenger og var ute i en sesong. Litt samme med Chamberlain også som har slitt med skader en stund nå.

 

Ikke at jeg tror det skjer med Januzaj, men det er alltid en mulighet når unge spillere spiller mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...