Gå til innhold

Gnabry vs Januzaj, hvem er best av de to?


fox

  

67 stemmer

  1. 1. Gnabry vs Januzaj, hvem er best av de to per idag

  2. 2. Hvem av dem vil bli best over tid?



Anbefalte innlegg

Det som er interessant med Gnabry er fysikken koblet med fart, teknikk, god pasningsfot og høy spilleforståelse (noe som også er gjenganger for Januzaj). Lurer dog på hvor han vil ende opp. Kan spille som spiss, offensiv midtbane og på begge kantene. Personlig skulle jeg gjerne sett at han fikk spilt litt på topp en gang eller to i løpet av sesongen. For de som har fulgt med på han i Next-Gen så er han ofte ekstremt mye involvert i posisjoner hvor man som spiss burde være og det er ofte der målene hans kommer fra også.

 

Uansett: Gleder meg til å se Gnabry få mer spilletid og det samme med Chambo når han er tilbake. Det er det eneste positive jeg kan se i skadefraværet til Theo.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deilige videoer, AnewZ. Gnabry kan sikkert bli like god, men akkurat nå blir det tåpelig å si noe annet enn at Januzaj er best. Men alt kan skje i fremtiden.

 

Og herregud så mange stygge taklinger Januzaj får mot seg. Er nesten ikke rart han filmer til tider (merk: dette er ingen unnskyldning, fortsatt noe han må kvitte seg med ASAP). Han er en typisk spiller som er utrolig irriterende å spille mot, så forstår at han blir taklet veldig mye. På tide å starte med styrketreningen, tror jeg.

Lenke til kommentar

Kan jo også legge til en avstemming der spørsmålet er hvem som blir best over tid og ikke pdd. Det er ingen tvil om at Januzaj har vist mer så langt og er bedre enn Gnabry på det nåværende tidspunktet.

 

Har faktisk troa på at Gnabry kan bli bedre enn Januzaj fordi potensialet til Gnabry er skyhøyt. Når det er sagt er Januzaj et vanvittig talent og har allerede levert stabilt for United og var i flere kamper deres beste spiller.

 

Håper å få sett Gnabry i flere kamper fremover nå, siden Walcott er skadet, og at Wenger neppe handler.

Lenke til kommentar

Kan jo også legge til en avstemming der spørsmålet er hvem som blir best over tid og ikke pdd. Det er ingen tvil om at Januzaj har vist mer så langt og er bedre enn Gnabry på det nåværende tidspunktet.

 

Har faktisk troa på at Gnabry kan bli bedre enn Januzaj fordi potensialet til Gnabry er skyhøyt. Når det er sagt er Januzaj et vanvittig talent og har allerede levert stabilt for United og var i flere kamper deres beste spiller.

 

Håper å få sett Gnabry i flere kamper fremover nå, siden Walcott er skadet, og at Wenger neppe handler.

 

Fixed :dremel:

Lenke til kommentar

Adnan er best pdd. Det som dog har mest å si imo er viljen til å forbedre seg hele tiden, haugevis av spillere som viser sjuke takter for så visne. Det er der Ronaldo er så sinnsyk.

 

Vanskelig å være uenig i den der. Om de fleste toppspillere hadde viet like mye av tiden og vist like mye dedikasjon til å konstant forbedre seg så hadde fotballen hatt mange store store spillere. Dog er det ekstremt sjeldent at man finner slik typer i noen sport. Så Ronaldo er nok et unikum slik sett.

 

En inspirasjon burde han hvertfall være til enhver fotballspiller.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nei men så tjener ikke jeg millioner for å få det til heller :)

 

Greit at Gnabry har mange lekre detaljer, men bare stusset litt på at det der skulle være så spektakulært at det skal overbevise tvilerne om at Gnabry er et kjempetalent, siden det er postet i en duell-tråd mener jeg.

 

Gi meg heller gifs som viser overblikk, pasninger, bevegelser og lignende, eller en spektakulær finte som ikke nesten samtlige i PL tør :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...