Gå til innhold

Gnabry vs Januzaj, hvem er best av de to?


fox

  

67 stemmer

  1. 1. Gnabry vs Januzaj, hvem er best av de to per idag

  2. 2. Hvem av dem vil bli best over tid?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tør ikke å påstå hverken det ene eller det andre for øyeblikket, men siden jeg har skrytt så mye av Gnabry, kan jeg vel skrive litt om hvorfor jeg liker ham så godt.

 

Serge innehar alle kvalitetene som trengs for å bli en spiller av aller ypperste klasse. Han er primært en kantspiller med god fart, slepen teknikk og endeprodukt, men han har også kreativiteten og intelligensen som trengs for å spille for et topplag. Faktisk har han for det meste spilt som #10 for U21-laget vårt. Et spørsmål mange stiller seg når nye unggutter blomstrer opp er om de har fysikken til å takle engelsk fotball. Dette har Gnabry i bøtter og spann, til tross for sine beskjedne 173 cm. Bare se hvor lett han sender Chiriches i bakken her:

 

iJBTY1HocLcCB.gif

Lenke til kommentar

 

Man kan alltids ramse opp andre flinke unge spillere. Barkley, Sterling og Shaw har alle vært gode i år. Når vi snakker om hvem som er det største talentet her så har jeg allikevel vondt for å tro at noen hadde svart noen andre enn Adnan så lenge han hadde vært "der

Blir vel litt OT men:

 

Eg har desverre sett dei fleste av United sine kampar i år, og klarer ikkje heilt og sjå korleis du kan komme fram til at Januzaj er eitt større talent enn Barkley pdd. Begge er kandidat til å vere PLs største talent for øyeblikket og ligg på det same nivået (har ikkje sett nok av Gnabry til å gjere opp ei meining om han). Det einaste som talar i favør Januzaj er alderen, sidan Moyes har latt han få speletid i ung alder, i motsetning til Barkley. So å seie at Barkley berre er "en flink ung spiller" blir litt feil..

 

Men om eg skal svare på trådtittelen vinn Januzaj på walkover, sidan han allerede er etablert på førstelaget.

Lenke til kommentar

Som Le Professeur sa i Highbury tråden så er det litt vanskelig å vurdere Gnabry enda ettersom han ikke har hatt mye spillertid på toppnivå grunnet sterk konkuranse på plassen hans. Det man har sett av han den spilletiden han har fått har vært kvalitet. Januzaj derimot har spilt samtlige kamper for United, og da sier det seg selv at han får vist seg mer fram, og man danner et bedre bilde om han. Om Januzaj hadde spilt for oss er det slettes ikke sikkert at han hadde fått spilt mer enn Gnabry.

 

Nå som Walcott er ute regner jeg med at vi får se en del av Gnabry de kommende kampene. Uten tvil en spennende spiller.

Lenke til kommentar

Han er bedre enn Januzaj. "Mye større talent" er dog å legge ord i munnen på meg, for det har jeg aldri sagt.

 

Haha. Januzaj er det største talentet i PL, enkelt og greit. Gnabry har fordelen at han har fysikken med seg, men den kom etterhvert på Ronaldo også. Forøvrig er den eneste grunnen til at Januzaj har spillet så mye er rett og slett at han har vært latterlig god. Planen før sesongen var nok ikke akkurat at han skulle være så mye bedre enn Young og Nani (mtp 5-årskontrakten). Men når man presterer som gutten gjør er det ingen grunn til å holde fyren utav laget.

 

Vi får se nå fremover om Gnabry kommer til å vise seg frem i samme grad (var han så god mot Tottene siden plutselig ALLE mine arsenal-venner over natten begynte med at Gnabry > Januzaj?).

 

Barkley er såppass mye eldre at det blir feil å sammenligne med de. Hvem vet hvor Januzaj og Gnabry er om to år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...