Gå til innhold

Kamptråd - Sunderland vs Manchester | Returkamp: 22.01.14

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir spennende å se hva Sunderland kan få til mot City i finalen da. Sunderland er nok rimelig gira i den kampen. Burde bli artig. :)

Skrevet

LOOOOOOOOOL!

Hvilken klubb i verden har noe verre straffesparkskyttere enn denne femmern: Welbeck, Fletcher, Januzaj, Rafael, Jones.

Ganske sikker på at Sandnes Ulf skulle tatt dem på straffekonk :)

Herlig, fadesen er komplett.

#MOYESPLEASESTAY

Nå er Ulf ganske så decent på straffer da. Heldigvis kommer det nok inn en straffeskytter inn i morgen :)

Skrevet

Dere får etter alt å dømme Mata iløpet av morgendagen. Den signeringen er bedre enn en lilleputtfinale mot englands beste lag uansett :)

Skrevet

Altfor dårlig i dag taktisk av Moyes når vi leder etter 37 min. Seriøst, altfor dårlig. Kan ikke være manager av Man Utd når man holder på sånn.

Skrevet

En av de absolutt verste straffekonkene jeg har sett. Januzaj sin var elendig, et par andre håpløse som gikk over, men Jones sin var helt forferdelig, så ut som en kjerring. Please gi meg en gif av straffen til Phil Jones!

Skrevet

Dere får etter alt å dømme Mata iløpet av morgendagen. Den signeringen er bedre enn en lilleputtfinale mot englands beste lag uansett :)

Men jeg skjønner ikke hva vi skal med Mata.

Mata er en som gjør det bra bak spissen, der har vi Rooney og en Kagawa (som blir brukt feil konstant). Vil heller ha en ny ving og midtbanespiller vedsiden av Carrick.

OT: Kampen var spennende, men skulle ha gjerne sett den punktert lenge før ekstra omganger.

Skrevet

<---- Dette fjeset kastet dere ut av mikkemuscuppen.

Skiftet du virkelig profilbilde bare for å kunne skrive den kommentaren? Haha herre..

Helten Don Vito Mannone skal selvfølgelig få prege profilbildet mitt etter den kampen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...