Gå til innhold

Ole Gunnar Solskjær | Ferdig i Cardiff City

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Ikke glem at de er horribelt foran mål. Er det mulig.

Skrevet

Nå er det snipp snapp snute. Eneste positive som er skjedd oppi dette, er at det vel har fått litt extra fart på karrieren til Daehli.

Skrevet

Newcastle og Cardiff må vel være de to dårligste lagene i PL for tiden. Helt tragisk den måten NUFC spiller på hjemmebane mot laget på sisteplass.

Skrevet

Newcastle og Cardiff må vel være de to dårligste lagene i PL for tiden. Helt tragisk den måten NUFC spiller på hjemmebane mot laget på sisteplass.

Pardew vett.

Skrevet (endret)

Regner med det er på hue og ræva ut med alle de middelmådige norske spillerne.

De ender vel opp i Molde/Rosenborg hele gjengen.

Endret av Lunalotic
Skrevet

Jeg tror alle blir om Solskjær blir. Eventuelt Berget og kanskje Eikrem på lån tilbake til Molde.

Dersom Solskjær får fyken tror jeg ikke de norske spillerne blir. Ekrem og Berget tilbake til Norge. Dæhli inn i en av klubbene i PL og eventuelt på utlån til en farmerklubb eller dårligere engelsk lag.

Skrevet

En avstemming der vi kan velge de de norske spillerne som vi tror ikke blir solgt/får sparken fra Cardiff i løpet av sommeren.

Tror det avhenger veldig om OGS blir eller ikke. Men dersom han får sparken så tror jeg hvertfall Dæhli er ferdig med å følge Solskjær rundt, og signerer for et PL lag. Kanskje United? Det er jo blitt vist interesse fra b.la. Chelsea.

Skrevet

Deilig å sende Cardiff sist på tabellen og sørge for at de taper sin siste PL kamp! Nå er det bare å krysse fingrene for at Ole får sparken så MMD kan finne seg en bedre klubb.

Skrevet (endret)

Han får fortsette, det går fram i dagens nyheter. Eieren har valgt å tro på OGS og sier han skjønner at han ikke fikk nok tid til å berge plassen.

Link

Endret av Delvis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...