Gå til innhold

"Multikulturelle" samfunn er kjedelige og svært skadelige


Anbefalte innlegg

Det er spennende å besøke andre kulturer og samfunn og å få besøk av disse her. Men det er bare kjedelig og nitrist å få disse ramlende inn som liksom "likeverdige" her hjemme. F eks muslimer nekter enhver meningsfull kontakt med omgivelsene verden over, og er naturlig nok generelt verdens kjedeligste mennesker.

 

"Multikulturelle" samfunn kjennetegnes ved enormt og brutalt fengselsvesen og politi, overfladiske samværsformer og generell og ytterst velbegrunnet utrygghet i hverdagen. Nesten alle land i Amerika er slik. Av verdens 50 voldeligste byer er 47 i Amerika og 3 i Sør-Afrika.

 

Man kommer mye nærmere og meningsfylt innpå individer i et samfunn med en dominerende kultur, generell samfunnstillit og mennesker som er trygge på sin identitet og sitt hjem. At noen gifter seg med utlendinger er selvsagt noe helt annet, da disse utlendingene da introduseres gjennom en lokal person. Israel og jødene har forstått dette best, der de bare tillater jøder å vandre fritt inn til Israel. Dette er langsiktig og smart, og skaper et samfunn med tillit. De står ikke med munnen bevisstløs åpen og mottar selvsagt ikke slapt tilfeldige og samfunnsnedbrytende muslimer og visse afrikanere som f eks Norge og det suicidale Sverige. Israel vet at muslimsk demografi og allestedsnærværende hverdagstrusler og -vold må holdes ute med jernhånd. Ellers destrueres hele samfunnet over et par generasjoner.

Endret av kuytdckgtc
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Det er spennende å besøke andre kulturer og samfunn og å få besøk av disse her. Men det er bare kjedelig og nitrist å få disse ramlende inn som liksom "likeverdige" her hjemme. F eks muslimer nekter enhver meningsfull kontakt med omgivelsene verden over, og er naturlig nok generelt verdens kjedeligste mennesker.

 

Intolerant tulling. Jeg er muslim, og jeg har faktisk flere NORSKE venner og bekjente, enn jeg har muslimske. Forstår ikke helt hvor du drar opp det du skriver fra, er du bare så blind av dine egne meninger til å innse at du faktisk lever i et fantastisk samfunn hvor ALLE blir behandlet på en god måte?

 

Man kommer mye nærmere og meningsfylt innpå personer i et samfunnmed en dominerende kultur og generell samfunnstillit. At noen gifter seg med utlendinger er selvsagt noe helt annet, da disse utlendingene da introduseres gjennom en lokal person. Israel og jødene har forstått dette best, der de bare tillater jøder å vandre fritt inn til Israel. Dette er langsiktig og smart, og skaper et samfunn med tillit. De står ikke med munnen bevisstløs åpen og mottar selvsagt ikke slapt tilfeldige muslimer og afrikanere som f eks i Norge og det suicidale Sverige. Israel vet at muslimsk demografi må holdes ute med jernhånd. Ellers destrueres hele samfunnet over et par generasjoner.

 

Jeg vil påstå at du kan komme nær innpå alle ulike personer, og individer, uavhengig av deres etnisitet, eller kulturelle bakgrunn. Etnisitet definerer ikke personer. Men det viser seg at det er enkelte som tror at fordi noen kommer fra andre land, så er dem plutselig farlige, og veldig fremmede.

 

Jeg møter veldig mange mennesker når jeg jobber, og da har jeg et åpent sinn, istedenfor å komme opp med ideer om at de er anderledes osv, jeg bryr meg rett og slett ikke om det.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Det er spennende å besøke andre kulturer og samfunn og å få besøk av disse her. Men det er bare kjedelig og nitrist å få disse ramlende inn som liksom "likeverdige" her hjemme. F eks muslimer nekter enhver meningsfull kontakt med omgivelsene verden over, og er naturlig nok generelt verdens kjedeligste mennesker.

 

 

Så du mener at ingen kulturer er likeverdige den norske eller bare muslimske? Du har bevist at du vet lite om muslimer og islam. Det å generalisere over en milliard mennesker er latterlig.

Endret av Andeith
  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Det multikulurelle samfunnet" er svært glorifisert i dagens Norge, og det er bare tull, spør du meg.

 

Om historien har lært oss noe, er det at flere sterke, motstridende kulturer innenfor samme landområde fører til mye bråk. Dette ser vi også antydninger til i Norge også, og vil bli verre på sikt.

 

Norge som stat er i ferd med å svikte på en av de aller viktigste oppgavene deres, nemlig å bevare tryggheten til landets innbyggere.

Endret av Hargo
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Det er spennende å besøke andre kulturer og samfunn og å få besøk av disse her. Men det er bare kjedelig og nitrist å få disse ramlende inn som liksom "likeverdige" her hjemme. F eks muslimer nekter enhver meningsfull kontakt med omgivelsene verden over, og er naturlig nok generelt verdens kjedeligste mennesker.

 

"Multikulturelle" samfunn kjennetegnes ved enormt og brutalt fengselsvesen og politi, overfladiske samværsformer og generell og ytterst velbegrunnet utrygghet i hverdagen. Nesten alle land i Amerika er slik. Av verdens 50 voldeligste byer er 47 i Amerika og 3 i Sør-Afrika.

 

 

Men blant de tryggeste byene verden er multikulturelle Vancouver, Montreal, Toronto, Auckland, Wellington, Melbourne, Perth. Oslo er mindre trygge enn disse.

 

http://www.gfmag.com/tools/global-database/ne-data/11938-best-cities-to-live.html#axzz2nb7gChJq

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ja, trådstarter har helt rett. Det multikulturelle samfunnet er destruktivt og ødeleggende.

 

 

Riktig, det multikulturelle samfunnet driver frem det gamle og fordomsfulle grumset fra vår egen kultur, og dermed kan vi leie grumset rett til skafottet, for å ødelegge og destruere den søpla

Lenke til kommentar

Riktig, det multikulturelle samfunnet driver frem det gamle og fordomsfulle grumset fra vår egen kultur, og dermed kan vi leie grumset rett til skafottet, for å ødelegge og destruere den søpla

 

Feil. Det er bringer frem en bevisshet overfor sin egen kultur, som man ikke ønsker å kvitte seg med. Hovedproblemet rundt dette er stort sett ikke innvandrerne i seg selv, men ofte i overkant politisk korrekte nordmenn som til stadighet skal bryte ned vår egen kultur for å få plass til annen. Det mener jeg er feil. Nordmenn flest har svært liten kunnskap og interesse av f.eks. muslimske høytider, mens jul og påske synes vi er koselig og ønsker å fortsette. Utviklingen går heller i den retning av at folk fjerner julefeiringer, og skal lage plass til andre høytider isteden, som har null verdi for nordmenn flest.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skulle gjerne likt å se Stoltenberg uttale seg på samme måte.

 

Synd at kildekritikk har så lav status på forumet, og internett generelt, at folk "plusser" vandrehistorier. Sist den ble postet i en slik tråd var det angivelig Julia Gillard som hadde sagt det. Men nei, hun sa det heller ikke. Denne teksten var opprinnelig et helt vanlig innlegg i en amerikansk avis.

 

Så kan man selvsagt synes at det var godt sagt, men det var sagt av en tilfeldig skribent, ikke av en statsmann eller -kvinne.

 

Geir :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det er spennende å besøke andre kulturer og samfunn og å få besøk av disse her. Men det er bare kjedelig og nitrist å få disse ramlende inn som liksom "likeverdige" her hjemme. F eks muslimer nekter enhver meningsfull kontakt med omgivelsene verden over, og er naturlig nok generelt verdens kjedeligste mennesker.

 

"Multikulturelle" samfunn kjennetegnes ved enormt og brutalt fengselsvesen og politi, overfladiske samværsformer og generell og ytterst velbegrunnet utrygghet i hverdagen. Nesten alle land i Amerika er slik. Av verdens 50 voldeligste byer er 47 i Amerika og 3 i Sør-Afrika.

 

Men nesten ingen av disse byene er da multikulturelle. De fleste er søramerikanske, relativt monokulturelt kristne (oftest katolske) og nesten fri for muslimsk befolkning...

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mener du at Australia , New Zealand og Canada er destruktive land?

 

Nå er jo alle dette land der man innvandret og mer eller mindre utraderte kulturen som var der fra før, så sånn sett ikke en spessielt god sammenligning.

 

Det vil nødvendigvis være stor forskjell mellom att innbygerne i ett land fordrives, og landet gradvis fylles av folk fra forskjellige kulturer, og ett land som har en befolkning med egen kultur fra før som så får en innstrømning av mennesker fra andre kulturer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Intolerant tulling. Jeg er muslim, og jeg har faktisk flere NORSKE venner og bekjente, enn jeg har muslimske. Forstår ikke helt hvor du drar opp det du skriver fra, er du bare så blind av dine egne meninger til å innse at du faktisk lever i et fantastisk samfunn hvor ALLE blir behandlet på en god måte?

 

 

 

At du ikke ser på deg selv som "norsk" er et stort problem. Blir Norge et land med nordmenn og flere andre med norske pass(snille nordmenn gir "dem" oppholdstillatelse ) eller blir alle som har statsborgerskap"norske" med de samme rettigheter og ansvar for sitt eget land?

Lenke til kommentar

 

Nå er jo alle dette land der man innvandret og mer eller mindre utraderte kulturen som var der fra før, så sånn sett ikke en spessielt god sammenligning.

 

Det vil nødvendigvis være stor forskjell mellom att innbygerne i ett land fordrives, og landet gradvis fylles av folk fra forskjellige kulturer, og ett land som har en befolkning med egen kultur fra før som så får en innstrømning av mennesker fra andre kulturer.

Nye innvandrere til disse land har de samme utfordringer som innvandrere til Norge. En dominante kultur og språk som de og innfødte må integreres med velaksepterte normer og verdier

 

Og ja det finnes flere innfødte i disse land som frykter innvandring og som klager på de samme måte som mange her u disse fora. De vill ikke integrere seg, muslime ditt og dat...kulturen forsvinner osv..

 

Forskjellen er ikke så stor som du tror. Forskjellen ligger størst i ditt selv bildet, vi har et selvbildet som inkluderer innvandrere. Likevel er utfordringene ganske like

Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Vi alle som greier å tenke lenger og breiare enn der folk sitt negative stimuli mot alt som seie noko negativt om innvandring og det multikulturelle samfunn kjem inn i biletet, vil evne å sjå det at dette er enormt øydeleggande for Noreg. Eg kan godt forstå det at mange tenker at mangfold er bra, fordi at samfunnet blir meir evnerik (altså vi får mange forskjellige evner i befolkninga) og har derfor større sjanse for at nokon i befolkninga oppnår suksess. Men det viser seg at det ikkje er så enkelt og at det derimot er negative ting som fører til at det er øydeleggande og ikkje positivt. Dermed kan jo ikkje folk ville ha innvandring, om dei då tenker på folk sin velferd, noko dei som ynskjer det ikkje gjer. Dei verdsetter det i vertfall ikkje likt.

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

At du ikke ser på deg selv som "norsk" er et stort problem. Blir Norge et land med nordmenn og flere andre med norske pass(snille nordmenn gir "dem" oppholdstillatelse ) eller blir alle som har statsborgerskap"norske" med de samme rettigheter og ansvar for sitt eget land?

 

Svaret til the Whistelblower kom vell av innlegget til trådstarter, hvor TS trekker en linje mellom muslimer og andre. Alle med norsk statsborgerskap har samme rettigheter og ansvar.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Feil. Det er bringer frem en bevisshet overfor sin egen kultur, som man ikke ønsker å kvitte seg med. Hovedproblemet rundt dette er stort sett ikke innvandrerne i seg selv, men ofte i overkant politisk korrekte nordmenn som til stadighet skal bryte ned vår egen kultur for å få plass til annen. Det mener jeg er feil. Nordmenn flest har svært liten kunnskap og interesse av f.eks. muslimske høytider, mens jul og påske synes vi er koselig og ønsker å fortsette. Utviklingen går heller i den retning av at folk fjerner julefeiringer, og skal lage plass til andre høytider isteden, som har null verdi for nordmenn flest.

 

Jeg tipper at den typiske "mullha krekar", snakker omtrent akkurat likedan som det du gjør, men da på "urdu" og iblandet masse "allah akbar". Dere henvender dere begge til de mer usikre sjelene i kulurene deres, og uten hverandre ville dere begge "mistet jobbene".

 

Hva angår all denne "hysteriske juleferingen" som foregår omtrent hver bidige helg, gjennom hele året, kan for min del avvikles til fordel for ren ferie, og det samme hva angår de andre offisielle høytider her til lands.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...