Gå til innhold

Dogecoin: mer enn bare en digital, anonym, uregulert og desentralisert valuta. NB! DogeQT v1.6 er ute!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

w2k8 server:

 

 

[Window Title]

C:\Users\Administrator\Desktop\guiminer\guiminer.exe

[Content]

C:\Users\Administrator\Desktop\guiminer\guiminer.exe

The application has failed to start because its side-by-side configuration is incorrect. Please see the application event log or use the command-line sxstrace.exe tool for more detail.

[OK]

[Window Title]

C:\Users\Administrator\Desktop\guiminer\guiminer.exe

[Content]

C:\Users\Administrator\Desktop\guiminer\guiminer.exe

The application has failed to start because its side-by-side configuration is incorrect. Please see the application event log or use the command-line sxstrace.exe tool for more detail.

[OK]

 

Win8:

 

1387225776.66731045.png

 

Bruker du den versjonen av GUIminer/CGminer som det linkes til på side 1? Nyere versjoner av CGminer støtter nemlig ikke GPU og CPU-mining.

Lenke til kommentar

Tar det lang tid før 'dashboard' hos Gentoomen blir oppdatert? Overførte nettopp doge fra gårsdagen til min wallet, men venter forsatt på dagens mining resultat.

Det kan ta litt tid, spesielt om de har mye trafikk. Gentoomen har hatt problemer de siste dagene så de har nok en stor backlog de må prosessere. Det er godt mulig at din request ligger langt bak i køen.

 

Eit: La inn en manuell payout request hos Gentoomen nå, jeg fikk mine doge med en gang.

Endret av fargoth
Lenke til kommentar

 

Bruker du den versjonen av GUIminer/CGminer som det linkes til på side 1? Nyere versjoner av CGminer støtter nemlig ikke GPU og CPU-mining.

Link?

tror jeg har siste versjon

 

GUIMiner is a graphical frontend for mining Bitcoins. It provides a convenient way to operate Bitcoin miners from a graphical interface. It supports both ATI and NVIDIA GPUs, as well as CPU mining. It supports both pooled mining and solo mining, and embeds a list of mining pools to choose from.

Endret av Evelen!
Lenke til kommentar

Introduserte en venn til Dogecoin. Vi har nå satt opp en miner på en tablet av typen ThinkPad som han uheldigvis har fått lånt av faren. Han har en khash på rundt 1.00 - 1.33 og tableten har allerede begynt å koke. I følge planen til vennen min skal tableten stå på over natten for å grave etter gull..

Endret av Hafti
Lenke til kommentar

Lurer på å se om jeg får invistert i et par AMD kort av noen slag, noen som vet om det er mulig å putte disse i den eksisterende maskinen min (som har intet mindre en 4 PCI-Exp. porter) å sette disse til å jobbe med mining menst Nvidia GPUen jobber med sitt slik jeg har muligheten til å spille eller gjøre lignende arbeid samtidig ? Det jeg kan forestille meg blir problemet er driver konflikt da jeg vel må ha både AMD og Nvidia drivere kjørende samtidig. Har lest en del om at det ikke skal være store problemet å gjøre det slik ,dersom du har bare AMD kort , men aldri lest noe om hvordan det vil fungere med AMD-Nvidia oppsett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...