Gå til innhold

Dogecoin: mer enn bare en digital, anonym, uregulert og desentralisert valuta. NB! DogeQT v1.6 er ute!


Anbefalte innlegg

 

Bruker Cgminer har en Khash på ca 170 og bruker Gentoomen poolen , som forøvri ser ut til å ha litt problemer nå

 

miner med et nvidia 690 GTX

 

sier ikke nei til litt et par doge jeg vertfall ! wallet adressen min er : D6tLBzZxvhcNPpuoastoUi83UMRF9Cixz8

 

Ja gentoomen er nede for meg også. De fleste større dogecoin poolene har hatt problemer de siste dagene, scryptpools trødde til med ny server for å takle lasten. 48 GB RAM, 16 CPUer, og de er fortsatt nede.. :) Sendte deg 50 doge btw.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bat-filen starter ikke.. cgminer.exe --scrypt -o stratum+tcp://pool.testserverino.de:3333 -u iFire.iFire -p xxxxx --gpu-platform 1 --device 0 --worksize 256 --

vectors 1 --intensity 13 --gpu-threads 1 --log 1 --thread-concurrency 8192
Har det noe med at nettverket ikke er synket? Jeg bruker litecoin-settet, bare CPU.
EDIT: Byttet til minerd -a scrypt -t 4 -s 6 -o stratum+tcp://pool.testserverino.de:3333 -O iFire.iFire:xxxx, funker fortsatt ikke.
Endret av iFire
Lenke til kommentar

 

bat-filen starter ikke.. cgminer.exe --scrypt -o stratum+tcp://pool.testserverino.de:3333 -u iFire.iFire -p xxxxx --gpu-platform 1 --device 0 --worksize 256 --

vectors 1 --intensity 13 --gpu-threads 1 --log 1 --thread-concurrency 8192
Har det noe med at nettverket ikke er synket? Jeg bruker litecoin-settet, bare CPU.

 

 

Jeg tror ikke det skal ha noe å si, men jeg er ingen ekspert. Har du fulgt guiden nøyaktig? Du kan jo forsøke å åpne .bat filen via et command promt å lese hva som står, kanskje det viser en feilmelding?

Lenke til kommentar

Ser ut som Gentoomen er oppe å går igjen.

 

 

 

Stratum is now running on a separate server! Make sure to point your miners to "stratum.gentoomen.org" instead. Everything will still work if you don't reconfigure your miners, but I'd rather not waste the bandwidth redirecting your traffic.

Note: I'm afraid you'll have to re-register your accounts, but everything else should be working perfectly.

Welcome back!

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...