Gå til innhold

Tottenham Vs Liverpool 15/12 1700


AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaha? Tottenham var ikke i en ''veldig god periode'' at all når kortet kom. Lattelig at du prøver å

fremheve at denne seieren kom pågrunn av dette kortet.

 

Av med brillene.

 

Tottenham var helt klart mye mer med i kampen på det tidspunktet, skjønner ikke hvordan du kan være uenig i det. Jeg fremhever da ingenting, bare påpekte at det var synd for kampen. Spenningen i kampen døde helt når det kortet kom. Liverpool hadde nok vunnet kampen uansett, det er ikke det - men kjipt å få det bekreftet etter 60 min uansett.

 

Og hva har brillene mine med dette å gjøre? Ga beng i resultatet jeg, satt å heide på Coutinho og Walker hele kampen, da jeg har de på FL.

Lenke til kommentar

 

Tottenham var helt klart mye mer med i kampen på det tidspunktet, skjønner ikke hvordan du kan være uenig i det. Jeg fremhever da ingenting, bare påpekte at det var synd for kampen. Spenningen i kampen døde helt når det kortet kom. Liverpool hadde nok vunnet kampen uansett, det er ikke det - men kjipt å få det bekreftet etter 60 min uansett.

 

Og hva har brillene mine med dette å gjøre? Ga beng i resultatet jeg, satt å heide på Coutinho og Walker hele kampen, da jeg har de på FL.

Mener at Liverpool var nærmere mål enn Tottenham akkurat da.

(og er litt aggresiv angagelivis grunnet alkoholinntaket, og det kan jeg glatt beklage. :) )

 

Mer med mulig, men ingen reel fare for comeback imo.

Lenke til kommentar

Men alikevel sitter du og skriver "fuck 'em Spurs" o.l.

 

Tror du bryr deg mer enn du sier jeg.

Under kampen ja. Mer en kommentar på hvordan Liverpool totalt eier dem, og den krittiken suarez har fått for å ''kun spille bra mot bunnlaga''. :)

 

 

Altså jeg liker Spurs, alltid gjort helt siden David Ginola i min barndom. digget han.

Men mot Liverpool så bryr jeg meg ganske lite om hvor trist de blir ved tap. ;)

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...