Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke min gopro ;) Broderen sin. Ene er gopro 3 black edt, det utenpå, det stod i skeleton case, det inni bilen er hd hero. Lyden fra begge kameraene er brukt...

Av erfaring så blir ikke skeleton case noe bra når det står ute ;)

Skrevet

Fest en stang som går bak og opp bak bilen, så du får en vinkel som er lik 3. persons-vinkelen på bilspill. Det tror jeg hadde vært kult!

Så blir det noe lignende dette

forza3-1.jpg

Problemet kommer vel til hvor og hvordan man skal feste kameraet da. Hadde blitt stilig da, tror jeg.

Skrevet

Feste med roll bar mount på stanga :p

Problemet er å feste stanga, uten å ødelegge lakk. Har noe film med bakovervendt kamera men bare ett da for det andre gikk tom for strøm :[

Skrevet

Innendørskamera hvor man får med seg det sjåføren(Ratting og gjerne pedalmissbruken.) driver på med kombinert et par gode utendørsvinkler er definitivt det beste.

Skrevet

Innendørskamera hvor man får med seg det sjåføren(Ratting og gjerne pedalmissbruken.) driver på med kombinert et par gode utendørsvinkler er definitivt det beste.

Gikk Dessverre tom for strøm på ene kameraet før vi fikk testa flere vinkler også hadde han med feil kabel så fikk ikke ladet -.-

Skrevet

Da vet han det til nestegang og stiller opp en erfaring rikere!

Han trodde han hadde riktig kabel :p

Hotel: Ja I know. Men gidder ikke å kjøpe meg takstativ for å sladde et par ganger i året :p

Skrevet (endret)

Kjøp heller et fjærnstyrt helikopter/fly som du fester kameraet i. Også får du en kompis til å ligge i bagasjerommet og styre.

Endret av Vidkun
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...