Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss, da har det skjedd ting i bilverden siden sist jeg handlet OEM deler i norge :p

Erstatningskiver for originalskivene i fra brembo har vel aldri vært særlig dyrt så vidt jeg vet?

Skrevet

Alt er fett i Chrome

Must i garasjen:

Gullwrap

Matt svart wrap

Chromewrap

I den rekkefølgen

Ville også hatt noen med chrome farger også, som f.eks:

169337_444810448872491_1915356984_o.jpg

Chrome rød og blå ser også veldig bra ut!

Skrevet

Jøss, da har det skjedd ting i bilverden siden sist jeg handlet OEM deler i norge :p

Erstatningskiver for originalskivene i fra brembo har vel aldri vært særlig dyrt så vidt jeg vet?

Aner ikke. Jeg kjøper kun slikt fra utlandet :p

Skrevet

Da kan jeg trygt IKKE anbefale å parkere på Fisketorvet kjøpecenter i København.

Drar fra låst bil, kommer tilbake til åpnet bil hvor verdisaker er stjålet. Det samme gjaldt følget mitt som hadde parkert rett overfor der vi sto. Faens pakk.

Skrevet

Hvordan har de brutt seg inn?

Jeg har fått litt noia etter at media gikk ut og sa at tyver jammer signalene fra nøkkel til sentrallås. Sjekker alltid at bilen er låst før jeg går fra den, selv om den har gitt fra seg lyd og lys.

Skrevet (endret)

Synd den kommer til å koste blod, svette, tårer og enda litt til :(

Also, de kunne vel gitt den en fanger foran som ikke likner sååå mye på F10/11 M-sport?

Endret av Hotel Papa
Skrevet

Savner da bimmere faktisk så bra ut, etter e46 har treserien bare blitt snålere og snålere, synes dog den nye 5-serien er småsnasen, men det er vel hovedsakelig at den ser mer ut som en forvokst e90 enn den gamle e60'en.

Skrevet

Snålere?

Før E46 er det vel stort sett E30 som er tøff, E36 er jo halvveis kjedelig og E21 blir etter min mening litt mer gammeldags, selvom den er fin. F30 er sexyness on wheels, jeg digger de nye bimmerne!

Skrevet (endret)

Aiaiai, Bjellesau :hm:

Selv vært på Fisketorvet hvor vi parkerte med leiebil. Husker det var et ordentlig kaos.

Jepp. I etterpåklokskapens navn kunne politiet bekrefte at de hadde problemer med en bande i området som var spesialisert på innbrudd. Enten dirket de seg inn eller så brukte de jammere og blokkerte signalene. Låsesylinderen til makkeren min som kjørte en Passat er helt ødelagt. På min bil er jeg usikker på om de har jamma eller dirket opp låsen.

Hvordan har de brutt seg inn?

Jeg har fått litt noia etter at media gikk ut og sa at tyver jammer signalene fra nøkkel til sentrallås. Sjekker alltid at bilen er låst før jeg går fra den, selv om den har gitt fra seg lyd og lys.

Jeg har alltid hørt etter om dørene låser og ikke brydd meg om lysene. Nå sjekker jeg alltid dørene..

'edit: Det hører med til historien at da jeg var på politistasjonen for å anmelde så støtte jeg på to andre, den ene en norsk dame, som også hadde kommet til ulåst bil og null verdisaker..

Endret av Bjellesau 550
Skrevet

Savner da bimmere faktisk så bra ut, etter e46 har treserien bare blitt snålere og snålere, synes dog den nye 5-serien er småsnasen, men det er vel hovedsakelig at den ser mer ut som en forvokst e90 enn den gamle e60'en.

BMWer har jo jevnt over blitt kjedeligere i utseendet etter Bangles avgang. Unntaket er 3-serien og X3/X5, som ser bedre ut. 6GC ser veldig bra ut, men det er en helt ny modell fra van Hoydoonk.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Litt vel mye. Fronten ligner jo på en Enzo eller en FXX også.

Likte ikke innsuget (eller hva man kaller det) ved lyktene heller. Svarte felger er også no-go for min del.

Endret av Vertical^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...