Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Veldig irriterende det der ja. Jeg parkerer alltid lengst mulig borte fra alle andre, men på jobb midt i stvg. sentrum har jeg ikke så mange valg. Der har jeg en pokkers budbil på siden av meg, og det er mest sannsynlig den som har laget bulken jeg må utbedre nå. Så finfin investering med noe slikt.

 

De som driver der er ikke så veldig fan av meg heller, da jeg fikk den plassen av min sjef som de alltid har lånt før jeg ble ansatt...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

4stk kapteinstoler, type stressless og en seng/sofa.

Og det hele var vel trukket i et rødt, grønt eller blått interiør og med matchende gardiner. :tease:

Lenke til kommentar

Blått faktisk, med matchende gardiner ja. :D

 

Vår modell var litt spesiell, siden den hadde fire ovale vinduer på hver side, istedenfor ett stort og to små.

Mange gode minner fra den bilen der ja, som liten virket den jo enorm.

Husker jeg lå på gulvet og lekte med Lego eller lå i senga og hørte på kassetter :p

Lenke til kommentar

Må bare lete til jeg finner noe.

 

Fikk forøvrig fikset bulken idag, hos "Bulkedoktoren" på Forus i Stavanger. Veldig hyggelig kar, og jobben var gjort på et blunk. Minsteprisen er 1500 kroner, noe som svei litt i lommeboka. Vet ikke om jeg vil ut med 900 kroner til for å fikse kantkjøringen på den ene vinterfelgen... ikke før de skal på igjen hvertfall.

 

Bulken før:

 

 

etter :)

 

 

 

Fikk også gjort rent vinterfelgene, og voksen ser ut til å sitte bra på bilen.

 

Iron-X jobber, det eneste produktet som tar ALT.. var såvidt jeg trengte bruke børste.

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...