Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Må si meg veldig imponert over Acuras satsing med tanke på design på bilene sine, særlig på TL og denne nedfor, ZDX:

 

(Denne hadde forøvrig kjørt i rumpa på en BMW der den står :p)

Love at first sight. :love:

 

Håper det kommer flere biler med X6s type design.

 

Endelig en som har skjønt det! :wee:

 

Ikke like fin som f.eks Acuraen, men samme type design:

 

 

 

 

Holdt på å spy første gang jeg så den bilen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+13412342564

Hadde heller kjøpt en sånn for egne penger enn å ta imot den rare bilen du viste i gave...

 

112_0606_strike_force_14z+2005_Livernois_ford_mustang_GT+side_view.jpg

 

Har begynt å spare allerede :p

Endret av Slettet+13412342564
Lenke til kommentar

Det er ingenting som er så deprimerende som å sammenligne bilpriser i Norge med USA. I tillegg har de et hav av spennende modeller på markedet som vi aldri vil se. Man kan selvsagt importere det man vil, men det virker ikke som det skal være "lovlig" med tanke på avgifter.

 

Får nok bare flytte til US of A hvis jeg skal leve ut bildrømmene. :hm:

 

Her er nok et tragisk eksempel

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar

Det er ingenting som er så deprimerende som å sammenligne bilpriser i Norge med USA. I tillegg har de et hav av spennende modeller på markedet som vi aldri vil se. Man kan selvsagt importere det man vil, men det virker ikke som det skal være "lovlig" med tanke på avgifter.

 

Får nok bare flytte til US of A hvis jeg skal leve ut bildrømmene. :hm:

 

Her er nok et tragisk eksempel

 

En av de fineste toyotaene jeg har sett! Er nok som du sier, er det bil man vil fokusere på så må man til USA.

 

Buick begynner også å få litt fart på bilene sine. Dette er definitivt en bil jeg ville sett på, og ikke minst den nye Hyundai Sonata:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2011 Sonata

Endret av DSG
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564

Camaro er jo en type gubbe bil med stor motor bare, ikke noe sportslig med det annet en at den er en benins slukende tøffing med mye vekt og ikke noe som en sportsbil. Bruk heller penga på noe tyskt sier jeg om du vil kjøre noe annet en rett fram eller nascar da hvor man har venstre svinger...

 

Bilkjøp av denne sorten handler om følelser og ikke fornuft. Derfor vil han ha Camaro, jeg Mustang og du noe annet :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...