Gå til innhold

FA og dommeravgjørelser


Emils.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2013-12-0714_06_46.gif

 

Synes regelen er fryktelig uklar. Hvordan i all verden skal man definere viljehands? Man kan diskutere i evigheter om dette var med vilje eller ei, men når alt kommer til alt så har Anita stoppet en scoring med hånda.

 

Den er ikke like klar som Ox sin vel og merke, men det er tydelig at han prøver å stoppe den med hånden. Ellers hadde han vel vridd overkroppen på en annen måte

Lenke til kommentar

Dommere på Refwatch mener det er overraskende at det røde kortet ble fjernet, siden Chamberlain selv tydelig trodde ballen skulle gå inn.

 

De er klare på at regelen sier at det er rødt kun hvis det er hindring av mål, MEN, at intensjonen og "usportligheten" kvalifiserer til et rødt, samt at man må få lov til å bruke "skjønn".

 

Hands-regelen altså..

Lenke til kommentar

 

 

2013-12-0714_06_46.gif

 

Synes regelen er fryktelig uklar. Hvordan i all verden skal man definere viljehands? Man kan diskutere i evigheter om dette var med vilje eller ei, men når alt kommer til alt så har Anita stoppet en scoring med hånda.

Den er ikke like klar som Ox sin vel og merke, men det er tydelig at han prøver å stoppe den med hånden. Ellers hadde han vel vridd overkroppen på en annen måte

Upopulær mening:

For meg ser det egentlig ut som om han går etter den med brystet, siden han jo skyter den ut, men er enig i at det burde vært straffe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

For meg ser det egentlig ut som om han går etter den med brystet, siden han jo skyter den ut, men er enig i at det burde vært straffe.

 

Enig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

 

Referee Craig Pawson confirmed he did see the incident meaning there is no way the FA can take retrospective action on Meyler.

S5H1T4s.gif

 

FA er en drittorganisasjon. Faen så idiotisk at denne kødden får spille cupfinalen etter denne.

 

 

FA er så på trynet. Det er fordi de ikke vil svekke Hull når de møter Arsenal.

Lenke til kommentar

Nå håper jeg det skjer, for akkurat det hadde vært veldig spennende. Da først og fremst hvordan du skulle kommet deg på innsiden.

 

Vel, den letteste veien å komme på innsiden er å gå gjennom Cirkus Arnardo. FA velger jo styret sitt blant klovner fra sirkus, så jeg tenker at hvis jeg jobber med klovnekunstene mine og blir med på turné så kan det være jeg blir oppdaget. Derifra skal det nok ikke være vanskelig å styre organisasjonen ned i dritten ettersom medarbeiderne er forvirret av hvor de befinner seg og hva jobben deres går ut på.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...