Gå til innhold

Flere Xbox One-brukere klager på ødelagt Bluray-spiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

xbox har alltid vært ødelagt...

 

Dagens ubukelig kommentar..

 

Som ikke ble noe bedre av at jeg kommenterte den :p

 

Jeg blir selvfølgelig skuffet om min konsoll viser seg å være defekt til uken, men da blir det bare å få en ny en på døra av MS og spille PS4 i mellomtiden :)

Endret av Mala
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Dagens ubukelig kommentar..

 

Som ikke ble noe bedre av at jeg kommenterte den :p

 

Jeg blir selvfølgelig skuffet om min konsoll viser seg å være defekt til uken, men da blir det bare å få en ny en på døra av MS og spille PS4 i mellomtiden :)

Det er sant, har selv en 360 som flere ganger har slitt med å åpne dekselet når jeg skal ta inn/ut en cd, og før du sier noe så er det ikke bare med min maskin med med mange. Skjønner ikke at dem gidder å lage flere xboxer...

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Har selv hatt problemer med Xbox 360, men det har ikke hindret meg i å hundrevis timer med underholdning fordi. Får jo ny av MS, så da klager jeg ikke.

 

Håpe jeg er heldig med One :)

 

Du skal forøvrig være glad for at MS fortsatt er med i konsoll markedet. Sony med monopol hadde ikke vært så veldig gunstig. Nintendo teller ikke på hjemmekonsollfronten ettersom de på egenhånd ser ut til å ha spillt seg ut av markedet med Wii U.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Har selv hatt problemer med Xbox 360, men det har ikke hindret meg i å hundrevis timer med underholdning fordi. Får jo ny av MS, så da klager jeg ikke.

 

Håpe jeg er heldig med One :)

 

Du skal forøvrig være glad for at MS fortsatt er med i konsoll markedet. Sony med monopol hadde ikke vært så veldig gunstig. Nintendo teller ikke på hjemmekonsollfronten ettersom de på egenhånd ser ut til å ha spillt seg ut av markedet med Wii U.

Nintendo er bedre enn sony og microsoft, det kommer spill som mario kart 8, super smash bros wii u, super mario 3d world, og nå det nyligste link between worlds til 3ds, nintendo slår ut microsoft og sony enkelt. Dem kan enkelt lage dem xbox spillene til sony...

Lenke til kommentar

Snart blir wii u kongen også vist de nye mario kart, zelda, mario og smash bros blir en suksees

 

Tror faktisk Wii U blir en flopp denne generasjonen, ihvertfall i forhold til Wii.

 

http://www.vg247.com/2013/11/25/xbox-one-uk-sales-about-to-overtake-wii-u-total-according-to-sources/comment-page-1/

 

Men nå har vi vel dradd denne tråden litt bort i fra fokusområdet, så vi kan vel gi oss der.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Snart blir wii u kongen også vist de nye mario kart, zelda, mario og smash bros blir en suksees

 

Blir det neppe. Disse titlene blir nok store og vil selge endel konsoller men solide Nintendoeksklusive titler er ikke lenger nok i konsollmarkedet for at Nintendo skal klare å flytte nok konsoller sammenlignet med konkurrentene og kryssplattformspillene til Wii U har vært ett ytterst trist kapittel til nå.

Lenke til kommentar

Har selv hatt problemer med Xbox 360, men det har ikke hindret meg i å hundrevis timer med underholdning fordi. Får jo ny av MS, så da klager jeg ikke.

 

Håpe jeg er heldig med One :)

 

Du skal forøvrig være glad for at MS fortsatt er med i konsoll markedet. Sony med monopol hadde ikke vært så veldig gunstig. Nintendo teller ikke på hjemmekonsollfronten ettersom de på egenhånd ser ut til å ha spillt seg ut av markedet med Wii U.

Du klager ikke over produkter i dårlig kvalitet fordi du får din lovfestede rett til reparasjon erstatning oppfylt? Det er jo hyggelig, men veldig lite kravstort....

 

AtW

Lenke til kommentar

Skal love deg det var banning og steiking dagen masking gikk ad-undas. Men summa sumarum i ettertid, er det "glemt" mtp. antall timer underholdnig maskinen har gitt meg. Om du skal dra diskusjonen om utsagnet ut i det evige slik du pleier å gjøre, det gidde jeg ikke altså. Så nøy deg med dette svaret ;)

 

Forøvrig, her er løsningen for Predator-drevet :p

 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Blir det neppe. Disse titlene blir nok store og vil selge endel konsoller men solide Nintendoeksklusive titler er ikke lenger nok i konsollmarkedet for at Nintendo skal klare å flytte nok konsoller sammenlignet med konkurrentene og kryssplattformspillene til Wii U har vært ett ytterst trist kapittel til nå.

Nintendo spillene er jo tusen ganger bedre enn noen av spillene microsoft og sony har laget de siste årene, det nyligste zelda spillet til 3ds er et bevis på at nintendo fortsatt kan det og er langt ifra noe trist kapittel:)

Lenke til kommentar

Nintendo spillene er jo tusen ganger bedre enn noen av spillene microsoft og sony har laget de siste årene, det nyligste zelda spillet til 3ds er et bevis på at nintendo fortsatt kan det og er langt ifra noe trist kapittel:)

Er enig med at Nintendo har laget noen gode spill men å si at det er tusen ganger bedre blir vel feil siden det er din egen mening mens andre kan ha andre

Jeg digger Super smash bros brawl (om det var det riktige navnet da cx)

Men digger også Halo som er eksklusiv til xbox (nå er Halo faven min av meste spill sjangere så gir den en spesiel plass i hjerte mitt :p)

 

Men ja Nintendo er sum good shitz cx jeg har ingen favoritt plattform når det kommer til konsoller da xD

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...