Gå til innhold

Flere Xbox One-brukere klager på ødelagt Bluray-spiller


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det et problem? Du får jo ny om det ikke funker. I værste fall må du vente litt på ny, og taper ett øre i renteintekter. Skjønner ikke.

 

Selvfølgelig får du ny. Men hvor stor er ikke irritasjonen over at ting ikke fungerer ;) Bortsett fra irritasjon, ekstra jobb og ventetid er det ikke noe problem.

Lenke til kommentar

Eneste jeg har å klage på så langt er hvordan inkompetente Microsoft Store Tyskland ikke klarer å legge ved tilstrekkelig dokumentasjon ved utsending av min Xbox One så UPS nekter å eksportere den ut av Nederland.. Istedenfor garantert levering i dag så må jeg nå trolig vente til onsdag til fredag neste uke helt avhengig av hvor effektive Microsoft Store er med å fremlegge noe så basic som kvittering med produktet de sender ut...

Lenke til kommentar

Det lanseres vanligvis nye modeller av samme konsoll, som PS3 Slim osv. Helt enig med Krister, bare vent.

 

Så du vil heller være 100% sikker på å ikke ha fungerende konsoll, enn å ta sjangsen på å kjøpe en konsoll, hvor det er en liten sansynlighet for at du må vente litt før den virker?

 

Selvfølgelig får du ny. Men hvor stor er ikke irritasjonen over at ting ikke fungerer ;) Bortsett fra irritasjon, ekstra jobb og ventetid er det ikke noe problem.

Svært tynt argument. Trenger jo bare stikke tilbake til butikken.

Lenke til kommentar

 

Så du vil heller være 100% sikker på å ikke ha fungerende konsoll, enn å ta sjangsen på å kjøpe en konsoll, hvor det er en liten sansynlighet for at du må vente litt før den virker?

Svært tynt argument. Trenger jo bare stikke tilbake til butikken.

MS og Sony har egne prosedyrer på dette her. Man får en boks på døra som man skal sende konsollen tilbake i.

 

Du ville virkelig henge deg opp i dette? Ved nylanseringer er det ofte begrensinger på konsoller, så om du faktisk får levere den defekte enheten inn der, er det slettes ikke sikkert de har konsoller inne de første ykene/mnd. en gang.

 

Barnesykdommer kan ramme alle, og første produserte enheter er naturligvis mer utsatt for dette.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Når det er snakk om slike kvanta med solgte konsoller som f.eks PS4, så er det store muligheter at noen 100 personer kan få en mandagskonsoll.

Og får du først en mandagskonsoll, så hjelper det lite om den er første generasjon eller siste generasjon.

Jeg har f.eks fortsatt en første generasjons Xbox 360. Aldri hatt RROD for det til tross for mye intensiv spilling.

Bare se på PS4, problemer der også uten at jeg tror det er barnesykdommer av den grunn.

All elektronikk har muligheter for feilrater i produksjonen uten at det nødvendigvis er en svakhet som gjelder ALLE produktene.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...