Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)


SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får det vel i løpet av morgendagen, da de sender ut.

 

Kan hende det ikke kommer noen mail og, det er folk tidligere som har bestilt fra de og ikke hørt noe etter de la inn ordre. Varen kom til release.

 

Hadde selvfølgelig vært bra å ha sporingsnummer.

 

Ser nå at de fra UK har fått beskjed om at xbox´ene sendes i morgen fra nederland. Akkurat som våres med overnight shipping. Så den ankommer nok til release.

 

De har garantert meg levering på release flere ganger siden jeg bestilte. Så skjer ikke det skal en av de på MS Support få en røff dag på jobben førstkommende mandag :rofl:

Endret av Deivid_1337
Lenke til kommentar

Jeg ser på kalkulatoren at med UPS Express Saver er postadressen min i Bergen garantert på fredag (klokken 1700) står det. En postadresse på Voss (tar halvannen time med bil) er det levering på mandag.

 

Noen som kan tenke seg til hvordan logistikken vil fungere?

 

Eindhoven -> Oslo (sent torsdag) -> Tog/Trailer/Fly (?) til UPS sin underleverandør i Bergen ankommet fredag morgen/formiddag -> Utlevering senest 1700.

 

Er vel det eneste jeg får til å gå opp.

 

Edit: Så du som bor i Odda får ta deg en kjøretur til byn!

Endret av sinsol
Lenke til kommentar

Selv om de sender med express har jeg den ikke før tidligst Mandag desverre, og Onsdag om de bruker Standard. Men jeg er uansett fornøyd om de sender i morgen, og at jeg får sporing.

 

Tør jo ikke forlate leiligheta hvis UPS kommer på døra plutselig.

 

Denne leveringskalkulatoren tar vel høye for at de faktisk kan levere dit hvor du bor? Ville tro du fikk opp en melding om at de ikke kunne levere helt til døra om de ikke kunne gjort det.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Jeg bor 5 mil fra Oslo. Hvis de sender Xbox'n innen i morgen ettermiddag så har jeg den på fredag. Jeg bestilte Call of Duty til Xbox one fra Amzon UK, det ble sendt fra England i går ved fire-fem tiden på ettermiddagen, gikk via et annet land (tyskland el. nederland) og så var den på gardemoen kl 0930 i morges, Oslo 1040, og hos meg 1540. Mindre enn et døgn, og da gikk transporten på kveld,natt også.



Så får håpe de skipper ut i morra. :D Og da har jeg faktisk et spill klart også - selv om Call of duty ikke er såå spennende da.




Øøøø. Og ja, det var UPS som sto for levering av spillet også...


Endret av Dr.Peedee
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...