Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IGN har laget stor sak om dette med casting-greiene.. Det virker som de ikke vet hvilket av studioene i Zenimax som isåfall utvilker det. Bethesda Game Studios, duuh!.. Skjønner ikke helt hvorfor ikke det er opplagt? Hvem ellers skulle det vært? Alle de andre er opptatt med andre prosjekter som er annonsert. De skriver til og med at de har sendt beskjed til Bethesda og spurt dem om det er Fallout de lager, og at de venter på tilbakemelding. HAHAHAHA! Sææærlig at Bethesda annonserer det over epost til IGN.

 

"Hei, vi fant noen dokumenter som ser ut som manuskriptet til Fallout 4. Stemmer dette?"

 

"Å ja! Ja det stemmer det. Det er Fallout 4. Hilsen Bethesda."

 

Ser det for meg, sånn typ når helvete fryser over. Nei. Bethesda kommer til å gjøre noe stort ut av en annonsering tror jeg.

Endret av Aniratak
Lenke til kommentar

Men herregud da folkens, det er en selvfølge at Fallout kommer ut. men uansett så må dere vente 2 år før det kommer.

 

Så jeg må spørre hvorfor er dere så happy.

Bethesda har aldri vært nå serlig vanskelig, når det gjelder lanseringer av kjente titler.

 

De starter jo med spillene mens de holder på med slutten av et annet spill. hva tror dere de har gjort de siste årene ??

Lenke til kommentar

Men herregud da folkens, det er en selvfølge at Fallout kommer ut. men uansett så må dere vente 2 år før det kommer.

 

Så jeg må spørre hvorfor er dere så happy.

Bethesda har aldri vært nå serlig vanskelig, når det gjelder lanseringer av kjente titler.

 

De starter jo med spillene mens de holder på med slutten av et annet spill. hva tror dere de har gjort de siste årene ??

 

Ja de fleste av oss her er jo klar over at Fallout 4 er under produksjon. Vi bare venter i spenning på en annonsering. Tror ikke det er to år til spillet kommer. Mer sånn ca 1,5. Toppen. Håper jeg hvertfall!

Lenke til kommentar

Vært en tur innom og ryddet litt.
Har fjernet generelt litt off topic og persondiskusjon som er unødvendig , selv om noe av den inneholdt litt nyttig informasjon så er det ikke greit å gå på person.
Føler man at noen er ute etter å lage kvalme så bruk rapporteringsknappen og kom med en god forklaring på hvorfor og gjerne med noen eksempler på dette om det har skjedd gjentatte ganger.

Man bør heller ikke ta saken i egne hender om man føler noen hakker ned på en, rapporter og ignorer.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mange ulike kanaler lager saker om dette angivelige lekkede dokumentet. Hvordan kan man vite at dokumentet ikke er noe en ivrig fan har kokt sammen? Jeg har blitt litt herda etter hele thesurvivor2299-greia.

 

 

Jeg stusser også litt over måten alt er formulert. "The player narrates the game's introduction"? Er ikke det ganske annerledes enn hvordan Bethesda pleier å gjøre det? Selve spilleren sier ikke stort. Bethesda-spill handler i hovedsak ofte om at spilleren ikke er definert av spillet, men at spilleren selv "skaper" den karakteren man vil være. Karakteren man spiller pleier vel ikke ha en definert stemme eller holde noen tale.. Det er de karakterene rundt spilleren som gjør det.

 

Jeg tror det er et falskt dokument.

Endret av Aniratak
Lenke til kommentar

Bethesda-spill handler i hovedsak ofte om at spilleren ikke er definert av spillet, men at spilleren selv "skaper" den karakteren man vil være. Karakteren man spiller pleier vel ikke ha en definert stemme eller holde noen tale..

Si det til commander Shepard. ;) Shepard sier ganske mye i Mass Effect 1, og er helt klart en bestemt karakter i spillet. Det hindrer oss ikke i å utvikle ham/henne selv, og Mass Effect 1 er ett av de beste rollespillene gjennom tidene. Jeg er ikke spesielt bekymret om Fallout 4 bestemmer seg for å kreve at vi er en bestemt person. Alt avhenger av hvordan de gjør det.

 

Er ikke spesielt fan av å være en bestemt karakter som i f.eks Witcher, da jeg mener det tar bort alt for mye frihet. (at vi får et trofé for hver dame man har sex meg gjorde for øvrig at jeg slettet spillet umiddelbart, og har boikottet serien helt siden da. Men det er en annen sak.) Gothic krever også at vi er en spesiell karakter, men det funker (nesten) for meg likevel. Hadde vi kunnet være en dame hadde jeg likt de spillene mye bedre. Som sagt, alt avhenger av hvordan de gjør det.

 

Men det jeg synes er mest interessant er hvordan "seriøse" folk og nettsteder ser ut til å ta til seg disse dokumentene, til tross for at de overså thesurvivor fullstendig. Betyr det at de vet noe vi ikke vet om begge to? Betyr det at de visste at thesurvivor var falsk, og at dette er ekte?

Lenke til kommentar

Mye informasjon i dag om nytt Fallout, til stor glede for meg - selv om det ikke er bekreftet 100%! Gleder meg som en liten unge til nytt Fallout og jeg håper bare inderlig at de ikke endrer det for mye i forhold til NV. Jeg syns Obsidian lagde et bedre spill enn Bethesda gjorde selv, så er utrolig spent på neste spill i serien.

Endret av ESPP
Lenke til kommentar

Syns stemningen i Fallout 3 var bedre enn NV jeg, men skal være enig i at NV kanskje hadde noen bedre rpg elementer i seg. Håper bare de kommer med en ny grafikkmotor enn den dinosaurmotoren de har hatt til nå.

Må si meg litt enig med deg. Fallout 3 gir en mye bedre stemning, men som du påpeker så er det selve spillingen jeg liker bedre i NV. En krysning hadde kanskje vært optimalt. Regner sterkt med at de bytter engine til beste spill, noe annet ville vært rart :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...