Gå til innhold

Anbefalte innlegg

En av de første meldingene gikk ut på at Bostons vannreservoar ble truffet av en bombe. Hvis ikke meldingene kommer i vilkårlig rekkefølge så må vi nå befinne oss i tiden etter krigen. Sannsynligvis finnes det noe verdifullt (et våpen?) på The Institute (MiT?)som er verdt å drepe eller å dø for. Beboerne i vault 119 kan ha vært professorer og vitenskapsfolk fra MiT.

 

Ser for meg at Black Row er en militant organisasjon som ser på seg selv som landets rettmessige ledere, som The Enclave.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Det er mer en reboot, men å bare kalle det Fallout ville blitt forvirrende. ;)

 

Angående de morsekodene ser jeg ikke helt poenget lengre. Det er interessant å følge "historien" der, men noe særlig overraskende er de nok ikke. Det jeg lurer på nå er om de vil følge en sammenhengende historie som leder opp til avsløringen til Fallout 4. For eksempel er det helt klart det er noe rart med The Institute, og den siste morsekoden tyder sterkt på at det er en krig på gang. (ikke sikkert den store krigen, men kanskje en liten borgerkrig eller noe sånt.) De kan derfor slutte med at bombene faller, og Fallout 4 starter der morsekodene slutter.

Kunne kalt det fallout next generation:)

Lenke til kommentar

Den nye morsekoden heter "broken harvard bridge". Harvard Bridge ligger i Boston rett ved Massachusetts Institute of Technology. Det er jo som vi har diskutert før nettopp dette som har vært ryktet rundt Fallout 4 lenge. Boston, MIT... Ryktet gikk vel da en som jobber på MIT gikk ut og fortalte at det hadde vært folk fra Bethesda der og gjort research til et spill.

 

Det er utrolig mange som hele tiden har avfeid dette som rykter og gjort "narr" av de som tror på det. Litt morsomt om det viser seg å være sant. Jeg vet om hvertfall én som kommer til å slette et par Youtube-klipp isåfall.

 

"This is absolutely not true. Only idiots on internet will believe such a silly story. Fallout 4 IS NOT GOING TO BE SET IN BOSTON! Silly internet people who believe anything they read."

 

Jaja sier jeg. Man trenger ikke tro blindt på noe, men man trenger ikke avfeie det 100% heller. For det er jo like dumt som å tro på det 100%.

 

Dessuten er det et sykt merkelig rykte å bare "finne på" sånn uten videre. "I dag vil jeg spre litt trolling på nett. Jeg tror jeg finner på at..... Bethesda har vært og snakket med en ansatt på universitetet i Boston og drevet research til et spill".

 

Dersom jeg skulle funnet på en spøk om Fallout 4 hadde jeg gjort noe LITT mer fiffig enn det... Fallout 4 NEW YORK, eller Fallout 4 på MÅNEN.

Endret av Aniratak
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg synes noen av meldingene virker for tilfeldige og teite til å være ekte. Tror ikke Bethesda avfeier ryktene, fordi de er godt i gang med Fallout 4. Dette er gratis reklame, som ikke gjør annet enn å fremme interessen rundt fallout. Tror også Bethesda er nærme med å offesielt anonsere F4, så de verken sier eller gjør noe før en stund etter at dette har blitt avslørt som en spøk.

 

Men la meg likevær være helt klar på, at jeg virkelig håper det er ekte :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dersom jeg skulle funnet på en spøk om Fallout 4 hadde jeg gjort noe LITT mer fiffig enn det... Fallout 4 NEW YORK, eller Fallout 4 på MÅNEN.

Hey, jeg hadde siklet lenge etter et nytt Fallout-spill i New York. Eller London, Roma eller Paris for den saks skyld.

Endret av Aetius
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hey, jeg hadde siklet lenge etter et nytt Fallout-spill i New York. Eller London, Roma eller Paris for den saks skyld.

 

Ja helt enig! Det er derfor jeg tror jeg hadde funnet på det hvis jeg skulle spredd falske rykter om Fallout 4. Jeg hadde funnet på noe litt mer opplagt enn et institutt i Boston. Det er liksom utrolig spesifikt og litt for random til å dra ut av løse luften.

 

 

Fallout 4 på månen er kanskje ikke noe jeg helt hadde ønsket meg.. Men det var bare for å dra med et litt opplagt teit forslag.

Endret av Aniratak
Lenke til kommentar

Ja jeg sier ikke Boston er et dårlig valg for Fallout 4. Jeg tror det bir kjempebra! Det jeg mente var mer rettet mot ryktet som har gått om at Fallout 4 skulle finne sted i Boston. Mange sa at det bare var tull og at man ikke skal tro på rykter. Men jeg tror heller at et sånt rykte har mer sannhet bak seg enn for eksempel dersom det skulle gå rykter om at Fallout 4 var i New York.. Det er liksom så opplagt å finne på noe sånt. Mye enklere å juge seg til det, enn noe så spesifikt som MIT i Boston.

Lenke til kommentar

Bethesda la akkurat ut et bilde på instagram av Todd Howard og crew da de vant "game of the year" i 2011 med Skyrim. De skriver følgende:

 

"From the 2011 VGX where we took home Game of the Year and Studio of the Year! Make sure to watch the VGX awards this Saturday December the 7th and see if we can add to our trophy case!"

 

Ja altså, her kan man jo tolke ting i øst og vest. Er Bethesda Game Studios nominert for noe i år? Beste DLC? Dragonborn? Dishonored er jo ikke direkte Bethesda som produserer, de er bare utgiver. Jeg vet ikke om Dishonored er nominert til noe heller.. Hva er det de sikter til her? Skyrim ble jo annonsert på VGX i 2010. Også vant de Game of the year påfølgende år. Det er jo ikke akkurat noe de kan legge til som trofé i år? Game of the year vil typisk være en stor-utgivelse.. Og det har de jo ikke fra i år. Hinter de til noe Fallout-relatert ift annonsering?

 

Nå spekulerer jeg VILT altså. Jeg bare skjønner ikke helt hva det er de kan vinne av priser i år..

 

Edit: Dishonored: The Knife of Dunwall er nominert til beste DLC, så det er vel bare det de hinter til.

Endret av Aniratak
Lenke til kommentar

Fallout 4 på månen er kanskje ikke noe jeg helt hadde ønsket meg.. Men det var bare for å dra med et litt opplagt teit forslag.

Jeg kunne ha tenkt meg et Fallout: Origins, som foregår i tiden rett før den store krigen. Det ville ikke ha vært et skyteglad FPS som Fallout 3 og New Vegas, men kankje et pek og klikk adventure?

 

Klart meldingene er ekte. The survivor siden tilhører jo ZeniMax. Boston er et veldig godt valg, Kan ikke huske noen spill som har blitt lagt til byen. Fint at New York og Los Angeles får en pause.

Både Assassin's Creed 3 og Last of Us foregår i Boston (i fortid og fremtid, respektivt). Mafia foregår i en oppdiktet by som minner mye om Boston. ;)

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Boston_in_fiction

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...