Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Herregud, føles ut som jeg kommer til å være gammel og grå med hundre barn og barnebarn før neste Fallout og The Elder Scrolls kommer. Jaja, får satse på å setta av pansjonstida til dette.

 

 

(Sånn.. Nytt profilbilde. Som matcher sånn som jeg føler jeg har vært de siste to ukene. Litt vel godtroende)

Endret av Aniratak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan det tenkes at denne gangen bruker de litt ekstra lang tid på ny utgivelse pga ny konsollgenerasjon? De har jo ingen erfaring fra før av, så ting må jobbes ekstra nøye med? Med ingen erfaring mener jeg at de ikke har gitt ut noe spill til den nye generasjonen før.. Wolfenstein og Evil Within skal vel til ny gen. men det er jo ikke Bethesta Game Studios som utvikler.

Endret av Aniratak
Lenke til kommentar

Ja, Wolfenstein og Evil Within kommer til next-gen (eller current gen, alt ettersom man ser det.)

 

For å være helt ærlig tror jeg ikke det gjør stort at den survivor-siden var fake. Det betyr selvsagt at vi ikke får vite noe når nedtellingen er over, men det trenger slettes ikke bety at vi ikke får vite noe som helst i nærmeste fremtid. Fallout 4 er nok godt på vei, så jeg regner det som middels sannsynlig at vi får vite noe senest på E3 neste år, og svært sannsynlig at vi får vite noe i løpet av neste år. Det trenger ikke nødvendigvis være en launchdate, men noe får vi nok vite. Med tanke på hvor hypet denne survivor-siden var blir det for dumt å bare ignorere det. Folk vil ha Fallout, og Bethesda vet det.

Lenke til kommentar

Hvor lenge kan et prosjekt være i "siste fase"? To år? Tre år? Det er snart et år siden prosjektet gikk inn i "siste fase". Annonsering er ca ett år før lansering, så dersom de hadde annonsert spillet nå hadde "siste fase" vart i nesten to år. Begynner snart å bygge seg opp en heftig lang tidsperiode her for den intensive biten av produksjonen av spillet..

 

Slike ting er vel ikke skrevet i stein? Annonseringen er ikke nødvendigvis 1 år før lansering. Annonsering er nok akuratt da det passer firmaet, og de som investerer penger i det ;) Hvem vet om F4 i det hele tatt er startet, ever?

Lenke til kommentar

Vel, de som så VGX i går skjønner meg kanskje når jeg sier at det ikke var det beste stedet å annonsere Fallout 4? Alt gikk ekstremt fort, fikk nesten ikke tid til å tenke. Ingen publikum, ikke noe tid til å bygge opp stemning. VGX var noe helt annet da de annonserte Skyrim. Stor scene, publikum og litt mer "høytidelig".

 

Men moro var det læl, Joel McHale er vittig! Jeg tror bare ikke helt det hadde vært like kult om Fallout hadde blitt annonsert der. Vet ikke om jeg i det hele tatt hadde rukket å få det med meg eller føle noe glede i det hele tatt. Var som en eneste stor fast-forward film.

Lenke til kommentar

Uff jeg syns litt synd på han som drev på med thesurvivor2299.com. Viser seg at han er helt sykt Fallout fan, og hadde som hensikt med nettsiden å "tvinge" Bethesda til å si noe om Fallout 4. Men som han sa: "I failed at that".

 

Han hadde også som mål å samle fallout fansen. Så søtt. Han hadde virkelig bare gode hensikter, tror ikke han hadde så lyst til at det skulle ende sånn her.. Jeg tror faktisk at han virkelig var sikker på at Bethesda skulle annonsere det på VGX, også bommet han litt på datoen.

I tillegg har han brukt skikkelig lang tid på å skrive historien i morse-koden. Han sa at han skrev det som noe som kunne passe som en quest i Fallout.

 

Han ville nok ikke noe vondt. Klarer ikke være sur på'n.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...